Interieurtopic #2 (Deel 1)

Iemand toevallig ervaren met de Robin bank van Woood (Karwei)? Blijven de kussens mooi/zakt ie snel door?

1 like

Yes die hebben wij! Inmiddels 3 jaar, nog steeds erg fijne en mooie bank. Ik zal morgen even een foto voor je maken in daglicht. De stof is iets ‘losser’ geworden, maar niet lelijk oid. De stof is onderhoudsvriendelijk: alle vlekken gaan er moeiteloos uit en wij hebben katten, katten haren veeg je er zo vanaf. Ook krijg je geen haakjes door nagels oid. Kussens zijn nog steeds stevig, die zijn niet doorgezakt en we hoeven ze niet op te fluffen oid. En we hangen er behoorlijk op, haha.

1 like

Ah, een foto zou ik wel fijn vinden. :raised_hands:t2: Thanks voor je uitgebreide review haha! Ik vind deze groene kleur zo mooi haha. Mooier dan de groene van Sissy-Boy of BePureHome.

Ik ook, haha. Was eerst bang dat groen te statement zou zijn, maar het is een groen die overal bij past. Krijgen er nog steeds complimenten over! Wij hebben erg geel licht in huis, dus vandaag de foto’s morgen haha.

2 likes

@Bergson hierbij wat foto’s, ik kreeg de katten er niet er afgehaald xD je ziet dat stof wat losser is geworden, de kussens zijn nog wel erg stevig. En om eerlijk te zijn, zijn wij geen mensen die ons best doen om meubels netjes te onderhouden. Niet ingesprayd, niet opgelet met “ploffen” en de katten doen ook hun ding. Ik denk dat als je wel zo’n type bent, dat je hem netter kunt houden.

5 likes

Mijn kat is al bijna een maand vermist, maar jouw eerste kat (links) lijkt zoooo erg op hem dat ik je bijna verdenk van katnapping :smiley:

3 likes

Ahh wat naar zeg! Nou ik kan je geruststellen, de linkerkat is een vrouwtje en een binnenkat, haha.

Ik liet de foto aan mijn vriend zien en hij werd gewoon verdrietig omdat 'ie zo leek :heart: sorry dit heeft echt niks te zoeken in dit topic, maar ik werd even overvallen door emotie.

6 likes

Oeh dankjewel, ook voor de foto! Ik vind zwarte tafels erg mooi, maar omdat we ook al zwarte jaloezieën en de bekende zwartbruine boekenkasten van de Ikea hebben staan, wordt alles misschien een beetje te donker haha. Jouw tafel vind ik ook mooi!

Ik kan het me goed voorstellen, ik zou precies hetzelfde hebben, dus heeft helemaal niks! Ik hoop dat jullie hem snel weer vinden! Is ie gechipt? Asiel gecheckt? Supernaar hoor!

Ik denk een lang en een kort gordijn. Bij iets in het venster (plissé) houd je misschien kieren, maar daar zijn ook weer oplossingen voor, dus zou ook kunnen.

1 like

Duettes! Wij hebben dit ook op eenzelfde soort deur, is erg mooi.

Moet even mijn frustratie kwijt hoor. Ik zoek een vierkant dienblad zonder houtpatroon, liefst in een donkere kleur. Deze van Stoned is de droom:

Maar € 110 vind ik een beetje duur + misschien niet zo handig om te verzetten (want jammer genoeg moet het ding ook functioneel zijn).

Mocht iemand toevallig een tip weten (ik heb al gekeken bij Casa, Kwantum, Leen Bakker, Ikea, Jysk, H&M Home, Zara Home, Sostrene Grene, Action en Dille & Kamille :disappointed_relieved:) 't is zeer welkom!

Moet echt vierkant zijn? H&M home heeft een rechthoekige donkergrijze marmeren.

Maar je zegt dat je daar hebt gekeken dus 🥸

1 like

Heb even op de NLse site gekeken, die is niet beschikbaar in België! We hebben een lange ovalen tafel en ik denk dat vierkant het mooist zou staan, al is de vorm wel de eerste toegeving die ik wil doen… Ik zet 'm op mijn lijstje, bedankt!

1 like

Tadaa (bezorgen in België)

Is dit iets? Er zijn twee donkere kleuren

1 like

Ze hebben een rechthoekige bij de karwei.zal even kijken of ik een foto kan vinden.

edit:

1 like

Karwei, koopje daar!

1 like

Wow die is perfect, dank je!!

@Clarity en @MJDLH thanks! Karwei bezorgt jammer genoeg niet in België. Zou het niet erg vinden om de grens over te steken als er geen covid zou zijn haha.

2 likes

Iemand van hier in NL laten bestellen en dan doorsturen naar jou? Is wel extra qua verzendkosten, maar ik zou het bijv niet erg vinden dat te doen?

1 like