Wij houden heel erg van een klassieke vintage stijl, veel warmte. Nu krijgen we van een familielid een prachtig antique secretaire en daarmee willen we meteen onze werkkamer aanpakken. Nu wil ik niet dat alles museum stijl is dus ik vroeg me af wat een goede boekenkast zou zijn. Wij hebben best wat lelijke boeken vooral vakspecifiek dus ze hoeven niet per se in zich, mag ebt entirely wel. Wat is een leuke combi met zo’n antique bureau? We zoeken denk in iets van een kast (niet echt veel plek voor planken).
Iemand een beetje bekend in die stijl? Op Pinterest kan ik niet echt iets vinden, alleen secretairs of hele oude museumkamers
Nooit gedacht dat het vinden van een leuke opbergdoos zo moeilijk kon zijn haha.
Gisteren nog wel… Nouja. Dan maar een saaiere print, het is qua formaat wel wat we zoeken en de prijs is ook fijn. Bij bijv. Blokker zie ik van die gekleurde office dozen (ik weet geen andere omschrijving
) voor echt 20 euro per stuk. Achterlijke prijzen. Plus het wordt gewoon bezorgd of ik kan het dichtbij ophalen.

En hoe komt het dat Pinterest je niet helpt? Met een paar goede keywords kan je hier zoveel vinden!
Dus prima tevreden tot nu toe!