Succes! Laat je het resultaat ook zien? En mag ik vragen waar jullie tv kast van is?
Wij zoeken een leuke opbergdoos (karton of iets) met een leuke vrolijke en opvallende print. Waarvan we meerdere willen hebben om wat papieren en dingen in te bewaren. Maar het is zo lastig om iets leuks te vinden. Het moet wel een beetje een uitstraling hebben en geen simpele zwarte kartonnen office box zeg maar.
Nu vonden we eentje van ikea ( TJENA Doos met deksel, blauw, veelkleurig - IKEA ) maar nu doet de ikea moeilijk met verzenden terwijl er gewoon wel voorraad van is. Ik twijfel nog of ik de moeite wil doen om het op te gaan halen.
Dus ik wil verder zoeken maar het lukt me echt niet. Google geeft me alleen de lelijke en simpele dozen maar ik wil juist iets luxer en/of een leuke print. En verder dan made. of sostrene gr. kom ik ook niet en die dozen zijn weer aan de kleine kant. (minimaal 1 zijde 30+ cm is wel mooi)
Wie heeft een gouden tip qua website waar ze veel verschillende dozen/boxen verkopen?
Hema misschien?
Ik zie ook nog leuke bij de action
Hema, Casa of Xenos misschien? Ik zag bij Jysk in de winkel voor de lockdown ook mooie staan.
Ja ik ben vorige week geweest! Wij hadden een afspraak voor de meubels, maar zijn ook langs de accessoires gelopen. Daar deden ze bij ons niet moeilijk over gelukkig!
Dankje! Hema hadden we inderdaad ook naar gekeken. Die hebben ook wel leuke alleen jammer dat de printjes niet zo spannend zijn. Of het formaat te klein. Nooit gedacht dat het vinden van een leuke opbergdoos zo moeilijk kon zijn haha.
Die van Action is ook wel leuk ja, maar helaas niet te reserveren in de winkel zo te zien. Dan moet ik geluk hebben dat ze hem hebben als ik daar heen ga.
@loviedovie Dankjewel voor de tips! Xenos en Jysk had ik ook al gezien. Helaas hebben ze alleen manden en plastic bakken. Casa kende ik nog niet maar die hebben ook niet wat we zoeken.
We gaan denk ik toch maar voor iets van de Hema. Bij Ikea is die doos helemaal niet meer op voorraad nu Gisteren nog wel… Nouja. Dan maar een saaiere print, het is qua formaat wel wat we zoeken en de prijs is ook fijn. Bij bijv. Blokker zie ik van die gekleurde office dozen (ik weet geen andere omschrijving
) voor echt 20 euro per stuk. Achterlijke prijzen. Plus het wordt gewoon bezorgd of ik kan het dichtbij ophalen.
Office doos wat ik bedoel lol
En als we toch ooit iets mooiers tegenkomen dan kopen we dat gewoon!
Kan je niet een kale opbergdoos kopen, en deze dan beplakken met plakfolie naar keuze? Folie bijv hier te koop Plakfolie Webshop! Plakfolie al vanaf € 1,75 - Plakfolie webshop
Dat is misschien wel een leuk idee!
Is er hier iemand die ervaring heeft met textielverf in sprayvorm, zoals bijvoorbeeld die van Marabu?
De kussens van mijn loungeset zijn enorm verkleurd maar de vulling is door iets te vaak 's nachts buiten liggen helemaal korrelig geworden. De hoezen kleuren met Dyson is dus geen optie omdat ik de vulling er nooit meer fatsoenlijk in ga krijgen.
Nieuwe kussens is ongeveer net zo duur als een hele nieuwe loungeset dus wil eerst ff kijken voor een goedkopere oplossing.
Wat een leuk idee! Je hebt tegenwoordig echt heel veel leuke prints.
Voor ons nieuwbouwproject gaan we komend weekend nieuwe tegels uitzoeken (want de tegels die we in augustus overeengekomen waren bleken ineens niet meer op voorraad te zijn).
Vanuit de bouw worden we helaas verplicht om alle wanden te betegelen. Ik ben alleen echt compleet inspiratieloos en met pinterest kom ik ook niet per se verder.
We willen graag een neutrale, lichte badkamer die niet standaard oogt (en niet te kil oogt). Er komen geen zwarte kranen/douche wanden etc. We willen graag een long-term badkamer die niet per se trendgevoelig is.
Wat wij voor onze nieuwe badkamer gedaan hebben, is dit. Je hebt dus wel gewoon witte tegels, maar omdat we het een soort lange metrotegel is die verticaal geplaatst wordt is het toch net anders dan anders. Op de vloer hebben we een terrazzo tegel, waardoor het toch net gaaf wordt, ook al lijkt het vrij neutraal. Het plafond en de delen van de muur verven we in deze kleur, zodat je toch een neutrale tegel houdt maar de badkamer niet saai lijkt. En die je ook altijd aan kunt passen, om toch tijdloos te blijven.
Heel erg leuk! We hadden in ons originele plan ook een accentwand met zo’n rechtopstaande tegel. Maargoed, deze zijn dus niet meer verkrijgbaar. Wellicht dat we een accentwand in een bepaalde kleur gaan doen, maar daar zit je dan wel aan vast.
Ik baal ook echt dat we alles moeten betegelen, anders had ik er ook voor gekozen om een wandje in een bepaalde kleur te verven.
Love terrazzo tegels, helaas is vriendlief daar geen fan van.
Oh en deze tegel is niet meer verkrijgbaar? Dat is jammer. Hoe komt het dat al bepaald wordt dat de muren betegeld moeten worden, is het huur of nieuwbouw? En hoe komt het dat Pinterest je niet helpt? Met een paar goede keywords kan je hier zoveel vinden!
Yes nieuwbouw inderdaad. En bij ons zijn ze erg streng qua betegeling helaas. Vind pinterest erg lastig omdat je daar heel veel ‘trends’ nu voorbij ziet komen. Plus de meeste badkamers daar zijn niet volledig betegeld en dat geeft toch al een ander beeld!
Ook een beetje gek dat ze je ‘dwingen’ iets te nemen, het is toch een koophuis? Althans, ik weet er niks van dus klinkt mij een beetje gek in de oren
Je kunt de badkamer ook casco laten opleveren! Dan heb je zelf de volledige regie. Alleen dan ben je in verhouding wel een stuk duurder uit. Ik kan nog wel even doorgaan over alle nieuwbouw dingen die ze je verplichten, maar het brengt ook een hoop voordelen met zich mee Dus prima tevreden tot nu toe!
@Mae_Mobley dit is echt precies wat ik zoek! Thanks
Wij hebben hem casco laten opleveren en waren juist minder kwijt. De kosten waren veel lager toen we bij een badkamer zaak onze wensen doorgaven. We wilden bv ook een nis, dat kon niet (ivm leidingen oid) Toen we daar bij die badkamer zaak naar vroegen was het geen enkel probleem.
Ah meen je! Wij hebben ons er wel op georiënteerd en kwamen eigenlijk altijd (flink) hoger uit. Wel fijn voor jullie dat je minder kwijt bent en uiteindelijk ook al je wensen hebt kunnen realiseren!
Wij gaan verhuizen naar een woning waar de afgelopen 40 jaar vrij weinig aan is gedaan. Er zitten dus hele leuke roze kastdeurtjes en bruine tegels in de keuken, en bruine tegels met bloemetjes in de badkamer. Uiteraard ben ik daar niet erg van gecharmeerd, dus ik wil het graag gaan verven. Hebben mensen hier ervaring mee?