Ook een beetje gek dat ze je ‘dwingen’ iets te nemen, het is toch een koophuis? Althans, ik weet er niks van dus klinkt mij een beetje gek in de oren
Je kunt de badkamer ook casco laten opleveren! Dan heb je zelf de volledige regie. Alleen dan ben je in verhouding wel een stuk duurder uit. Ik kan nog wel even doorgaan over alle nieuwbouw dingen die ze je verplichten, maar het brengt ook een hoop voordelen met zich mee Dus prima tevreden tot nu toe!
@Mae_Mobley dit is echt precies wat ik zoek! Thanks
Wij hebben hem casco laten opleveren en waren juist minder kwijt. De kosten waren veel lager toen we bij een badkamer zaak onze wensen doorgaven. We wilden bv ook een nis, dat kon niet (ivm leidingen oid) Toen we daar bij die badkamer zaak naar vroegen was het geen enkel probleem.
Ah meen je! Wij hebben ons er wel op georiënteerd en kwamen eigenlijk altijd (flink) hoger uit. Wel fijn voor jullie dat je minder kwijt bent en uiteindelijk ook al je wensen hebt kunnen realiseren!
Wij gaan verhuizen naar een woning waar de afgelopen 40 jaar vrij weinig aan is gedaan. Er zitten dus hele leuke roze kastdeurtjes en bruine tegels in de keuken, en bruine tegels met bloemetjes in de badkamer. Uiteraard ben ik daar niet erg van gecharmeerd, dus ik wil het graag gaan verven. Hebben mensen hier ervaring mee?
Heeft iemand dé tip voor een hoge lounge set voor buiten? Eentje waarbij je dus aan een hoge tafel zit, met een hoekbank. Alleen de bank is ook prima. Degenen die ik tegenkom vind ik of oudbollig, of kneiterduur.
In mijn omgeving ken ik mensen waarbij caso ook duurder was en die kozen ervoor om de meest goedkope tegels af te nemen en die er na oplevering gelijk er uit te slopen…om toch hun droombadkamer te realiseren.
Qua verspilling echt zonde maar ze waren niet de enige in hun straat met deze strategie
Ik heb nu ruim 2 jaar verf op m’n keukentegels zitten en hoewel ik het beter vind dan het lelijke blauw dat het was is het niet echt mooi ofzo. Je verft de voegen ook mee natuurlijk en dat maakt het gewoon een heel raar plastic blok.
Maar het blijft wel oké zitten op zich en het is makkelijk schoon te maken.
Wij hebben ook motto by mosa tegels (gewoon de witte) en kan beamen dat ze super en erg diver zijn. Je kunt er heel veel mee (neutraal of opvallens, on trend of juist tijdloos). Kn ze zeker aanraden.
Ik heb op mijn werk de tegelvloer in de toiletten geschilderd en dat heeft echt mooi uitgepakt! Het was een witte vloer met donkere tegels, dus zag er altijd een beetje viezig uit. En nu is de vloer gewoon helemaal antraciet (zijdeglans). Het was vrij simpel, ik had de vloer afgenomen met ammoniak, met de hand licht opgeschuurd, nog een keertje afnemen en schilderen maar.
Ik heb ooit mijn oude badkamer geschilderd met zo’n alabastine tegelverf (2 componenten) voor vochtige ruimtes. 0/10 would not recommend, kutspul. Mijn moeder die véél verfervaring heeft vond het niet prettig om mee te werken en het bleef ook echt niet mooi!
Had in de keuken wat tegeltjes met karwei tegelverf gewit en dat was wel prima, maar dat lijdt veel minder. Maar die badkamer dat functioneerde niet. Vooral niet in de douche waar het altijd nat wordt.
Ik vind die van gamma niks mis mee, heb ik ook in m’n hele huis. Ze zijn gewoon stevig en prima.
Die zijn prima!
Ik heb op m’n voordeur een zwarte ronde, weet niet meer hoe die heet. Binnen heb ik zwarte die Zurich heten.
Ik heb zwarte van onlinedeurbeslagshop.nl oid. Zijn prima
Wij krijgen zometeen in ons nieuwe huis een hele kleine keuken. Maar echt Amsterdams jaren 30 klein haha. En alles aan kastjes en apparatuur wat er nu in zit is echt vies en oud, dus willen alles nieuw erin laten zetten. Heeft iemand ervaring en tips met hoe dit aan te pakken? Zal de Ikea keukenplanner voldoen of heeft iemand ervaring met een andere chille keukenboer?
Als het een kleine, niet-standaard-maten ruimte is zou ik zeker even bij een keukenboer kijken. Als is het maar om advies te krijgen mbt de indeling en te zien wat er allemaal mogelijk is.
Ik heb inmiddels 2x een keuken gekocht bij Keukenloods en goede ervaringen, alhoewel het in deze branche wsl sterk kan verschillen per vestiging en zelfs per medewerker. Maar in Zaandam iig 2x fijn geholpen en ik vind de prijzen schappelijk. Ze hebben ook een apparatuuroutlet met soms goeie deals
Als je maar ver weg blijft van de Mandemakersgroep, dat zijn echt oplichters (letterlijk, zie Radar/Kassa).
Wij zijn nu een keuken aan het plannen met ikea. Wel gewoon met contact ipv zelf in de planner. Kan nog niet zeggen of ik happy ben want hij wordt over 10 weken pas geplaatst.
Is het een beetje te doen om zo’ n PAX kledingkast in elkaar te zetten? Ik twijfel om die montageservice erbij te doen .