Misschien een vergrijsde groen? Denk dat dat er mooi bij staat, zoals:
Oh edit: dat zei je in je eigen post ook, ik zou iig voor zoiets gaan!
Misschien een vergrijsde groen? Denk dat dat er mooi bij staat, zoals:
Oh edit: dat zei je in je eigen post ook, ik zou iig voor zoiets gaan!
Ik heb ook weer wat updates van ons huisje, ben zo blij met het verschil al!
De keukenkastjes hebben een likje verf gekregen en nieuwe handvatten, wil de tegels nog wit schilderen en het werkblad met een ‘eikenhouten’ folie beplakken (maar het is nu al enorm veel beter, al zeg ik het zelf):
De woonkamer is af wat betreft verfwerk - deur is van groen naar wit, de groene en witte muur naar roze, en de groene lijsten van de dakramen zijn ook wit:
Badkamer kan nog een mooie spiegel enzo gebruiken, maar het is erg grondig schoongemaakt, de tegels zijn gewit, er staat een wasmachine, een wastafeltje en heb een douchegordijnstang + gordijn opgehangen:
En we hebben laminaat gelegd in onze slaapkamer:
We hebben alle deuren ook gewit overal. En nog genoeg te doen verder
Wauw wat een verandering, heel mooi al!
Zijn de greepjes op je keukenkastjes goudkleurig of meer messing? En in geval van messing: waar heb je ze gekocht?
Ze zijn officieel messing:
En heel betaalbaar
Als je neigt naar kleur zou ik wel echt voor een kleurtje gaan! Ik dacht altijd oh hou het rustig doe het lichte kleuren maar nu mijn hele huis gekleurd is, ben ik zoveel blijer
Wij draaien overal Philips hue lampen in en werkt altijd!
Ik zoek voor mijn werkkamer een bureau met redelijk wat opbergruimte. Ik twijfel tussen de volgende twee, welke vinden jullie het mooiste? De muren worden teal/turquoise met wit. Verder komen er witte boekenkasten met glazen deuren.
Ja, daar zat ik dus ook al over na te denken. Ik zou eventueel ipv wit kunnen kiezen voor gebroken wit als kleur voor op de muren. Maar ik twijfel of dat wel bij teal/turquoise past.
De bovenste is van leenbakker en de onderste is van otto.
Ja superleuke combi! Lijkt wel meer terra?
Ja lijkt me heel mooi! Wat een mooie bank ook
Zelfs de Ikea heeft in alle scandi winkels heel andere banken in de collectie (veel leukere - Ikea heeft zoveel moois en dan zijn de banken weer zo suf hier? Waarom dan)
Blauwe kast lijkt mij juist hartstikke leuk, tenzij je alle muren ook blauw maakt en de salontafel en alle andere voorwerpen
Kleed is ook erg mooi!
Kun je me vertellen waar die eerste en laatste buffetkast van zijn? Ik kan het namelijk niet zien in de link! Vind ze erg mooi
Leuk dat kleed, waar is dat van?
Als je de keuze hebt zou ik een kast kiezen die zo veel mogelijk dicht heeft! Anders heb je niet echt opbergruimte maar nog meer plekken die je esthetisch moet vullen. erop kan je wel iets leuks zetten natuurlijk
Vind je een besta niet mooi? Eventueel met andere pootjes
Volgens mij omdat alle tata’s gewoon het liefst een grijze hoekbank willen
Dan sta je in de winkel en dan moet je kiezen
Welke was ook al welke kleur 🥲
hielp ook niet die onderste kleur er in een
Het is zo moeilijk om een betaalbare niet-grijze bank te vinden
Welke is het geworden?
Donkergroen (jade)!
Maaaar nu zie ik net in een karwei krantje een kleur die ik mooi vi én in de aanbieding is