Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik houd niet zo van decoratieve kussens op bed, maar ik denk dat zo’n lang smal kussen met een print aan het hoofdeind heel mooi kan zijn met wit beddengoed

4 likes

Heeft iemand toevallig ervaring met onderstaande bank van westwing? Ik vind het heel eng om online een bank te kopen

Heeft iemand ervaring met een vinyl vloer, en zo ja, welke? Wij gaan volgende maand verhuizen. We doen aan een woningruil dus we moeten alles in één dag verhuizen en alles moet geverfd worden en een nieuwe vloer. Maar vriend wilt graag vinyl omdat dat makkelijk te leggen is. Ik heb het idee dat het vet lelijk is en wil liever laminaat of een andere vloer.
Als iemand nog een tip heeft wbt vloeren hoor ik het graag.

1 like

Bedankt voor het delen!

1 like

Iemand tips voor mooie betaalbare lijsten voor een gallery wall? Heb een aantal digitale prints besteld via Etsy die ik zelf wil inlijsten.

Ik vond het ook niet heel makkelijk leggen en ze adviseren ook om de vloer eerst 24 uur oid te laten liggen voor je t vastplakt, dat zou bij jullie dan lastig zijn denk ik. Ik zou t niet snel in de woonkamer doen maar vind t wel geschikt in vrijwel alle andere ruimtes. Wij vonden t snijden wel veel lastiger dan we hadden bedacht dus wss zouden we t daarom niet snel nog een keer doen

1 like

Oh ja zo’n type kussen is inderdaad wel leuk! Ga eens kijken waar ik iets passends vind.

1 like

Ik sluit me aan bij wat @Mae_Mobley zegt. In ons nieuwe huis ligt in het kantoor vinyl en we dachten eerst laten we liggen, want is maar kantoor en het ziet er prima uit. Tot we een tafel verplaatste… het is lekker zacht aan je voeten maar je ziet overal afdrukken van de meubels en daar waar de ondervloer niet strak is zie je dit er inmiddels ook doorheen (ligt er nu 6 jaar). Bij de drempels is het ook helemaal gaan bobbelen, alsof het niet goed is gelegd.

Als je het door iemand laat leggen die er pro in is, zal het vast netter liggen maar er komt dus wel wat meer bij kijken dan snel en makkelijk even leggen.

2 likes

Soms kan je best iets moois vinden in de kringloop.

1 like

Ik haal ze altijd bij leenbakker!

1 like

Zo leuk hoe een kleurtje een behoorlijke upgrade kan geven

83 likes

Haha ik dacht hee wat is dat voor ijzerwerk oid op het raam, maar het zijn gewoon de bakstenen van het andere gebouw

Haha, het zijn zelfs nep bakstenen! (plastic)
Is op een vakantiepark en dat is een ander chalet

3 likes

Ik heb na heel lang zoeken een mooie wandlamp gevonden, toch is het gouden stuk (in het echt nog meer) heel erg glimmend. Iets te

Wie weet een handige manier om het meer dof te krijgen?
Plan B is evt overspuiten met een spray maar geen idee of dat pakt

Misschien die action-spray die in het action toppers topic wordt bejubeld! Is eigenlijk bedoeld om op ramen te spuiten om het glas mat te maken.

1 like

Desenio is niet mega betaalbaar maar ze zijn het wel echt waard imo. Bij leenbakker had ik lijsten die overduidelijk van dat lamineer spul waren, maar opzich ook niet slecht.

Ik heb van Desenio (zwart houten) lijsten in 70 x 100 en die zijn anders echt troep.

Ik heb een aantal eikenhouten lijsten, de meesten nu 3-4 jaar en 30x40 en 50x70, en die zijn nog top. Passe partouts blijven ook lang mooi (itt Ikea wat na een jaar geel is)

3 likes

Ik heb het al vaker gezegd hier maar ik ben echt fan van de lijsten van Jysk! Zijn heel vaak in de aanbieding en het glas is ook echt glas en geen plastic (zoals Ikea).

4 likes

Ik bestel mijn lijsten altijd bij BGA. Ruim assortiment, betaalbaar en goede kwaliteit! Levertijd is een kleine week, want 't komt uit Zweden

2 likes