Top, dankjewel!
Hahaha ik dacht dat dat pandemie je vloerkleed was vond het al dedication
Dat dacht ik ook En het stapel kaartjes een soort kussen om op te zitten
Haha ja ik bedoelde iets anders…wel bedankt voor je uitgebreide reactie
Ik bedoel eigenlijk rolgordijnen aan de buitenkant van een raam.
Ja! Ik wilde heel graag iets met okergeel, maar niet te fel. Deze vind ik echt perfect.
Heb jij hem toevallig nog besteld of heb je iets anders gevonden?
Nee we hebben op dit moment nog helemaal geen fauteuil staan. Helaas kwamen er anderen aankopen tussendoor die prio hadden.
Ik heb jullie hulp nodig willen graag een nieuwe stoel in de woonkamer en twijfelen tussen de helemaal roze en die met webbing achterkant. Wat vinden jullie mooier?
Ik vind die webbing er geweldig uitzien, maar zou toch voor de roze gaan, want dat zit denk ik lekkerder.
Helemaal roze oogt rustiger icm een kussen en met rest by interieur
Helemaal roze! Vind dat half webben een beetje gek contrast, of zo. Heel tof stoeltje verder, en gave kleur zo bij de muur! Love de combinatie roze met groen.
Edit ik zie nu dat je dat ook in je woonkamer hebt, een metalen roomdevider en aan de ene kant roze en de andere kant groen. Wat gaaaaafm <3
Dankjewel! Ja daar heb je gelijk in, dan komt die kleur combi weer terug, had ik niet eens aan gedacht.
Bedankt ook @Sia en @Bergson, denk dat roze inderdaad rustiger is, de kleur webbing is misschien iets te flets?
Ja in combi met de hout kleur van de tafels wel
100€ vind ik echt veel vergeleken met de bloemen
Wow de prijs had ik nog niet gezien! 100 is inderdaad wel echt veel
Helemaal roze vind ik net iets leuker. Nog een vraagje, welke kachel is dit? En zijn jullie er tevreden over? Wij zijn nog op zoek en ik vind deze erg mooi! Sowieso jullie inrichting❤️
Heb jij toevallig de lego bloemen? Ben heel benieuwd hoe zoiets staat in een interieur.
Dankjewel! Het is de Attika Viva 100. Wij hebben hem nu bijna 2 jaar en heel blij mee!
@Bergson ik heb hem staan in ons toilet; krijg er altijd opmetingen over als mensen naar de wc zijn geweest haha