Ik heb tegels met houtlook vond ik net wat mooier en luxer ogen/voelen dan PVC.
Weet iemand of je ook gordijnstof bij HEMA kunt kopen zonder dat je er gordijnen van laat maken?
Kent iemand een gelijkaardige kleur als masala chai van vestingh?
Pijn in mijn ogen als ik direct in het peertje van een lamp kan kijken Maar nu heb ik een lamp, die weliswaar naar de muur toe gedraaid staat, waar ik daar niet altijd aan ontkom.
Ik ben daarom opzoek naar een mirror top peertje, met laag aantal lumen. Iemand tips waar ze die verkopen? Ik kan alleen maar hele felle vinden tot nu toe.
Ah thanks! Er zitten leuke tips bij wel lastig zeg om een leuke illustrator te vinden. Ik moet er ook maar net tegenaanlopen denk ik en zo langzamerhand de collectie uitbreiden
Oh wauw gewoon bij Ikea! Thanks! Ik dacht in elk geval aan minder dan 200. Heb nu 240 en vind dat te fel.
Ik ga deze proberen!
Heeft er hier iemand een badkamerspiegel met lamp in de achterkant, zoals op dit plaatje? Ik twijfel of het genoeg licht geeft en of het mooi staat met dat licht tegen de muur, maar ik vind deze spiegel zo gaaf.
Wij hebben een ronde. En het geeft voldoende licht, waardoor we die van het plafond nauwelijks gebruiken.
Wij hebben ook zo’n spiegel met lamp in de achterkant en wij gebruiken zelden de plafondlamp. Enkel om eens te kuisen gebruiken we onze plafondlamp. De spiegel geeft echt voldoende licht voor ons
Vraag! Zijn er mensen die bamboe rolgordijnen als buitenzonwering hebben? Liefst reactie met foto en/of een uitleg waarom wel een goed idee of juist niet? Ik twijfel zo hard namelijk…
Ik weet niet goed of het dit hier past, maar we willen in de tuin een stenen schuur (laten) bouwen. Heeft iemand dat al eens gedaan? Ik weet dat fundering etc. belangrijk is, maar ben vooral benieuwd naar de kosten.
Heel duur! Houten schuur is al behoorlijk prijzig, baksteen vonden wij echt veel te ver boven ons budget.
Is er hier iemand met de kleur Okergoud van Flexa op de muur die mij een foto zou willen sturen hoe het er uitziet als er geen zonlicht (wel daglicht) op valt?
Ik overweeg deze kleur voor een lambrisering op een slaapkamer op het noorden met een niet al te groot raam.
Bij de gamma kan je ook voor 3€ een tester laten mixen als je dat wilt! Of zo’n klein rollertje voor 2€ weet je misschien al hoor, maar thuis in je eigen huis ziet het er toch altijd net even anders uit
Ja die rollertjes kende ik maar hebben ze nergens waar ik was in die kleur. Tester laten mixen had ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht, dank!
Ik heb die kleur op een muur en vind hem heel goed overeenkomen met de foto’s in dit artikel Van koele tinten naar warmte in de woonkamer - Keeponstyling . Als je het nog fijn vindt kan ik morgen wel een foto maken, maar naar mijn idee is dit echt precies de kleur.
Heel mooi! Ben jij ook blij met de kleur?
Ik heb bamboe rolgordijnen hangen op een logeerkamer, maar gebruik dat niet echt als zonwering (als in: ben niet zo vaak op die kamer), maar maakt de kamer zeker niet helemaal donker dat zou wellicht wel kunnen werken met dat doel!
Kan binnenkort wel even een foto maken.
Edit: of bedoelde je iets heel anders met buitenzonwering haha?
Ja, ik had okergoud in mijn oude woning met raam op het Noorden. Valt dan iets donkerder uit, maar was er erg blij mee!
Is wel een muur met spachelputz, dus kan iets vertekend beeld geven.
Samenvatting
Weg