Je hebt echt een prachtig mooi interieur, zo mooi afgestemd.
Weet jij nog welke muurverf dat roze in je keuken is?
En zou kiezen voor helemaal roze stoel. Staat net wat rustiger.
Dankje! Ja ben er uit, het wordt de roze
Ja dat is Old pink van VT wonen.
Een waterpas?
Kent iemand een bedrijf met namaak stalen deuren op maat voor een normale prijs? Het enige dat ik online tegenkom is óf de bouwmarkt met standaard deuren (die dus niet passen), óf alsnog gewoon een echte stalen deur op maat van minimaal €1.400 óf wel namaak op maat maar dan nog voor ongeveer hetzelfde geld als een echte. Dus dat schiet niet op . Die in de bouwmarkt zijn ongeveer €400 dus daar zit €1.000 verschil in, vind ik heftig.
Ik heb ze maar wacht nog even met in elkaar zetten tot mijn volgende huis, krijg bijna de sleutel als je op Instagram zoekt naar #legoflowers vind je ook veel fotovoorbeelden zoals die van Clarity!
Wij hebben een houten zwarte (staal look a like) van Praxis. Bevalt goed!
Maken ze die daar op maat? Want ons kozijn heeft geen standaardmaat 🥲
Ja wij hebben daar ook over getwijfeld. Het is best een lange muur en waren bang dat het te donker zou worden. Ben wel blij dat we het voor de helft hebben gedaan. Wij hebben het laten doen door een schilder. Die heeft eerst alles wit gedaan en toen inderdaad afgeplakt met speciale tape. En inderdaad waterpas erbij. Mijn schoonzusje heeft het vorige maand zelf gedaan en dat is heel goed gelukt (op dezelfde manier).
Volgens mij wel!
Heb ook niet gezegd dat het raar is hé, vraag me gewoon af of het goedkoper kan.
@Blush
Is het deze? Staat namelijk bij dat er geen maatwerk mogelijk is
Pfoe, weer niet precies welke… wij hebben hele hoge deuren en dat kon in ieder geval wel. Prijs was ± €500.
Ah oke, zie er zo geen andere tussen staan helaas. Maar dankje!
Let even op met frogtape, dat zat bij ons zo vast dat met afhalen de stuclaag mee kwam.
Wij hebben het vlak met een kruislaser op de muur geprojecteerd, toen met tape voor kwetsbare muren afgeplakt en dan eerst een laagje van de kleur die eronder zit over de tape heen geschilderd zodat eventuele kiertjes die nog bij het tape zitten opgevuld worden met de ondergrond kleur.
Deze tape was het:
Wij hebben dit bij de gamma laten doen!
Wij hebben geloof ik deur Charlie
Ons kozijn was alleen ook krom en scheef dus alsnog de deur door iemand moeten laten inhangen
Ik heb zelf ook een lambrisering geschilderd en ik heb gewoon een streep getrokken met potlood met behulp van een waterpas van 1,5 meter lang. En dan de tape net naast de lijn plakken, zodat je het potlood ook meeschilderd.
Ook bij Gamma kan ik alleen maar kiezen tussen drie standaard maten. En het verschil is te groot om bij te schuren . Maar toch bedankt!
Wij hebben een deur van de karwei en die is supermooi. Van hout maar wel die look. Echt prima kwaliteit
Edit o sorry ik lees nu dat je geen standaardmaten hebt
Wij hebben binnendeuren van 2Adore, helemaal op maat gemaakt. Ongeveer €600 per deur. Je zou kunnen Googelen of er een 2Adore dealer in jouw buurt is.
Ik heb twee vragen. Laten we met deze beginnen haha.
Hebben jullie tips voor een lamp in de hoek naast de televisie waar nu de plant staat?
Een vloerlamp van rookglas of rotan achtig zou mooi zijn. Niet iets ieligs in ieder geval