Haha absurd hé? F&B heeft bij hun kleur namen een heel verhaaltje. Bij Dead Salmon staat t volgende:
A subtle shade whose name refers to the flat or ‘dead’ finish of an aged pink painted at Kedleston Hall in 1805, Dead Salmon has a magical quality to it as everyone sees it differently. Be it a strong mushroom steeped in history, or a warming buff neutral, this deep salmon pink creates the most subtle and serene of environments suitable as a backdrop in candlelit dining rooms.
Dat je het maar even weet 

En dan schijnt het ook nog best duur degelijk spul te zijn allemaal. Dat mintgroen op de kozijnen vind ik ook vreselijk, haha.) Ik houd meer van het industriële, dus zwart, hout en donkere warme kleuren.

Je zou de tegels op de achterwand (ik vind die tegels altijd zo’n woningbouwlook geven) zwart kunnen maken, dat scheelt al een hoop en breekt het wit een beetje, maar mooist is eruit breken en strak stucen denk ik. Maar met een andere vloer en andere handgreepjes kom je misschien ook al een eind. Misschien kunnen ook die bovenste keukenkastjes weg ? Die lijken er ook niet helemaal bij te passen