Interieurtopic #2 (Deel 1)

Oeh nice! Mijn eerste ging dood en degene die ik nu heb is de meest verwende plant in huis. Af en toe geef ik prikwater en daar gaat de plant blijkbaar lekker op :sweat_smile:

5 likes

Oh dat klinkt inderdaad al een lastige plant! Wel heel mooi inderdaad.

Welke kleur roze is dit? Ik ben nog op zoek naar een tint roze voor op de muur, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :exploding_head:

1 like

Deze!

2 likes

Top, bedankt!

2 likes

Heeft er iemand een jute vloerkleed buiten liggen? Ik twijfel er over en met name of het bestand is tegen af en toe een regenbui. Ben benieuwd naar ervaringen.

Ik heb een jute vloerkleed binnen waar water over is gegaan. Helaas, het antwoord is dat een jute vloerkleed daar niet tegen kan. :cry:

1 like

Wij zijn bezig met het uitkiezen van de tegels voor onze badkamer. Op de muur waar de wastafel aan komt en die doorloopt in de douche komen glanzende langwerpige tegeltjes in een kleur (waarschijnlijk blauw), maar nu twijfel ik of ik in de rest van de badkamer ook een glanzende tegel wil, of juist voor mat moet gaan.

Het is een niet heel grote badkamer met een schuine wand en 1 klein dakraam dus vanwege het ruimtelijke effect wil ik eigenlijk glanzend. Maar ik lees dat het ook besmettelijk is qua vlekken en waterspetters. Op de vloer ligt zwart/wit granito (mat dus). Iemand tips of ervaringen, spijt van glanzend of juist blij mee?

1 like

Hebben jullie tips voor eetkamerstoelen? Ik had House Doctor roestbruine besteld, maar die levertijd duurde te lang + ik ging twijfelen. Ik wil denk ik het liefst zwart met beige stoelen. Zou het liefst weer fest monday’s willen, maar dat is nu even wat boven mn budget.

Het moet bij een donkergroene velvet bank passen.

Ze hebben bij wehkamp stoelen die wel wat weg hebben van de fest montag chairs

1 like

Ik ben op zoek naar een webbing kast (voor op de kinderkamer)
image
Kan alleen eentje vinden van de xenos voor 200 euro 140x70x40 Maar wil eigenlijk net een maatje groter.
De meeste zijn vanaf 300 euro ofzo? Vind ik wel veel geld. Dacht dat die dingen heel populair waren eigenlijk.
Heeft iemand een tip?

2 likes

Ja die wilde ik ook zeggen!

https://nl.casashops.com/nl/producten/webster-kast-naturel-h-165-x-b-70-x-d-40-cm/659722/

Yess duizendmaal dank!

2 likes

Wij hebben juist mat wit ( gecombineerd met antraciet glimmende tegeltjes als accent) en ik ben er heel heel blij mee. Het oogt gewoon wat moderner en frisser. Heb zelfs het idee dat het gedeelte in de douche ook minder snel van die ‘strepen’ of ‘ druppel vlekken’ komt, wat dan later kalk aanslag

2 likes

Hebben jullie tips voor een betrouwbare webshop met tuinsets in deze stijl?

De reviews hier zijn heel wisselend, dus twijfel.

1 like

Die zijn wel wat boven ons budget, maar Thanks!

Ik heb de Cannes van Kwantum en die lijkt er erg op! Ik heb hem al een jaar en hij is er af en toe wel en dan weer niet, zie hem nu niet in de webshop staan, maar hij komt waarschijnlijk dus wel weer terug. Erg blij mee!

1 like

We hebben nu inderdaad een van Wehkamp in het mandje!

Weet iemand of het mogelijk/gemakkelijk is om een nieuw aanrechtblad op ene (kvik) keuken te zetten? Of is dat niet mogelijk zonder de hele keuken te beschadigen?

Wij durfden het risico niet te nemen, maar dat kwam ook omdat het een stenen blad was en de keuken niet uit een standaardwinkel komt. We hebben het nieuwe blad bovenop het oude blad gelegd en dat heeft perfect uitgepakt. De hoogte is nu eigenlijk ook prettiger dan het was, terwijl ik niet zo groot ben. Dat zou je eventueel ook kunnen overwegen.

2 likes