Wil jij mijn huis en tuin komen inrichten? Vind alles leuk wat jij post
Dankje! Heel mooi
En de tuinstoelen, waar zijn die van?
Overigens helemaal mee eens met @Eilish, love jouw huis en tuin haha
We zitten op het zuiden en hebben aan een kant alleen maar ramen van boven tot onder zitten, dus licht genoeg haha. Donkerdere kleuren kunnen dus wel! Vind die groene tint wel mooi, maar wordt het dan niet te groen? Zo lastig dit. Aardetinten nog niet eens aan gedacht, maar heb het liefst ook wel een kleur.
Grijs wil ik niet, hebben we in het appartement ook jarenlang gehad en het zit nu ook nog op de andere wand van de vorige bewoners, ik wil wel eens wat anders dan grijs haha.
Ah lief dankjewel haha
Die zijn van kwantum.
Zie nu alleen de groene op de site maar ze zijn er dus ook in het zwart
Ik geef zelf maar even een review mochten mensen geïnteresseerd zijn. De levering duurde erg lang (langer dan aangegeven) en de leverancier werkt verre van ideaal qua tijdvak. De bank is ontzettend mooi maar bij levering was ie al doorgezakt… De service is ruk en reparatie kan pas over 2 maanden.
Ik heb het idee dat ze te snel gegroeid zijn en dat enorm ten koste gaat van de kwaliteit en service.
Ik heb soortgelijke (net iets anders) vd Xenos, in het groen en koraal. Heel blij mee
Oh die kleurtjes vind ik ook wel heel gezellig! Heb je een eigen foto van hoe het samen staat?
Zitten ze ook een beetje lekker? Ik zat er toevallig gister naar te kijken voor op mijn balkon!
Ja ik vind ze heel lekker zitten!
Ja heel vrolijk idd!
Ben nu niet thuis, bij mijn moeder deze week maar hierbij foto’s van het in elkaar zetten haha. Het tafeltje is van Kwantum (had ook soortgelijke stoelen bedenk ik me nu). En later nog leuke koraal kussens van xenos gekocht maar die kan ik niet meer op de site vinden
Gekke vraag maar welke parasolvoet heb jij? Ik heb er nu 1 maar die is blijkbaar niet stevig genoeg
Oeeeh dan ga ik ze bestellen. Thanks!
Ik heb deze:
Op de site van Karwei stond dat er een 30 kg geadviseerd werd. Bij mijn Karwei hadden ze alleen van 25 kg
Wat balen zeg! Heb je er wel vertrouwen in dat reparatie helpt als hij bij levering al is doorgezakt?
Ik heb deze en ben er echt heel blij mee! Op zonneenergie ook dus lekker duurzaam
Ik heb deze van karwei:
Vind ze erg mooi! Geven heel warm, gezellig licht. Maar ze hangen bij mij wel onder een dak (dus ze worden nooit nat), dus ik kan niet zeggen hoe goed ze dat overleven.
Kent iemand een goedkoper alternatief voor de Santa Shaded lamp? Ik vind het ombre effect en de vorm van de lampen heel mooi, maar €429 is wel boven budget… Budget ongeveer €250
Heeft iemand tips voor (web) winkels voor mooie eettafels?
Ben op zoek naar een ovalen eettafel, zoiets als dit, alleen vind ik hier de poten niet mooi:
Houd van design en elegant. Bij veel woonwinkels zie je nu dikkere tafelbladen en enorme stellages eronder, (industrial) dat vind ik niet zo mooi.
Mooi! Doet me denken aan een Gudme tafel (die heb ik zelf, vintage). Dus je zou daarop kunnen zoeken of op Deens design.