Mooi! Doet me denken aan een Gudme tafel (die heb ik zelf, vintage). Dus je zou daarop kunnen zoeken of op Deens design.
Hoi!
Heb de trappenkast/voorraadkast opgeruimd en daar al het speelgoed van mijn dochter in zoān grote speelgoedtas neergezet. Onder het mom van ākijk eens wat een mooi plekje mama voor je heeft gemaakt? Dan kun je daar voortaan je eigen speelgoed pakken en weer neerzettenā Ze rekende het goed, haha. Dus geen speelgoed meer in de woonkamer!
Alleen nu is het plekje zo leeg. Ik denk erover om er een wat grotere plant neer te zetten of een kastje. Of iets anders? Of gewoon zo lekker leeg laten zodat niet alles te vol wordt. Iemand die het leuk vindt om mee te denken?
Fotoās in spoiler
Een grote strelitzia!
Ja, mooi! Heb er zo een op mān slaapkamer. Een calathea lijkt me daar ook mooi. Maar een plant dus?
Calatheas zijn heksen! Maar inderdaad, sowieso een hoge plant daar!
Oeh echt? Waarom? Omdat ze vochtig moeten blijven enzo?
Studio Henk? Of zelf samenstellen bij Table Du Sud.
Of Sav en Okse!
Heeft er iemand tips voor brede staande spiegels? Liefst van 80 - 100 cm breed. Ben al wat webshops afgegaan, maar heb nog geen spiegel kunnen vinden waarvan ik denk wauw. Online of een winkel, maakt niet zoveel uit en heb al wel voor volgende week een afspraak staan bij Anouk Beerents
Heb je al bij Loberon gekeken?
Heb zelf zoiets voor boven de schouw gekocht
Moest wel heel lang wachten op de bestelling maar wel heel blij mee. Ze hebben ook meer moderne uitvoeringen
Straluma misschien? Niet helemaal deze vorm, maar wel dit ideeā¦
https://www.straluma.nl/lampen/hanglampen/hanglamp-zwart-smoke-glas-7.html
Wij hebben zoān lamp met 3 bollen en smokey glas!
Thanks voor het zoeken, niet helemaal wat ik zoek maar ik zal eens bij die webshop kijken
Misschien dat Sohome iets heeft?
@oversized ik zie in kringlopen ook vaak grote spiegels, misschien vind je daar nog wel een pareltje
Dit is een set maar je kan ook zelf samen stellen met verschillende bollen, en de lengtes kan je ook zelf samenstellen
Heb jij die lichtgroene stoel ook besteld of ben je voor iets anders gegaan? Even nieuwsgierig, aangezien ik hem had opgeslagen
Ja die muur kan wel iets gebruiken hĆØ? Al vaker over na gedacht. Maar vind dat weer zo moeilijk want wat dan. Maar ga weer even speuren.
@vaatdoek waarom is die plant een heks ik ben zo benieuwd
Nee, nog niet! Ik ga eind deze maand verhuizen, dus moet even kijken hoe deze tafel in mān nieuwe huis staat met al mān (nieuwe) items. Hopelijk staat de tafel een beetje leuk en hou ik deze tafel, dan is de kans wel groot dat ik die groene stoelen haal.
Ik weet niet of @vaatdoek dit bedoelt, maar het zijn echt wispelturige krengen haha. Heb er verschillende gehad nu en de ene wil alleen maar schaduw, de ander is blijer met een zonnetje, eentje ging dood omdat ik hem precies een meter had verschoven, eentje gewoon random, niks aan verschoven, een jaar mooi geweest, verzorging zoals altijd. Echt krengen haha. Heb er nu eentje die wel al twee jaar mooi is en zelfs de verhuizing heeft overleefd. Maar dan gaat ie vast volgende maand geen kraanwater meer lusten ofzo.
Verder zijn ze wel echt prachtig, dus zou het gewoon lekker doen haha. Dan zie je vanzelf wel of ie het fijn heeft daar.
Die van mij ook! Maar nu na 1,5 jaar ineens weer helemaal tot leven gekomen haha. Hij had gewoon āevenā tijd nodig om te wennen, geloof ik.
@Mango ik raad je aan eens bij lijnM te kijken. Hebben ze ook bij loods5. Je kan alles zelf kiezen, dikte, grootte en kleur van het blad. Vorm en kleur van de poten. Plaatsing van de poten. Hoogte van de poten echt alles! En ze zijn zo stevig en mooi!
Jaa ik heb ook zo een die op sterven na dood was, stond er al mee boven de groenbak, maar in plaats daarvan besloot ik hem te verpotten, de dode bladeren ertussenuit te halen en in 4 kleinere potten op te delen, en sindsdien zijn ze zooo gegroeid
(Nu jinx ik het vast lol)