Grote zwart wit foto’s ophangen van hetzelfde formaat. Denk dat een hangende wandlamp ook leuk kan zijn:
Moet je stijl zijn maar bijv
Grote zwart wit foto’s ophangen van hetzelfde formaat. Denk dat een hangende wandlamp ook leuk kan zijn:
Moet je stijl zijn maar bijv
Kurk! Ik vind dat echt super leuk voor in een kantoor en denk dat dat ook mega mooi is bij je terra kleur
Ik zou iets breeds met wat diepte/structuur kiezen denk ik
Of misschien een kurkwand, dan kun je wisselen wat je er op hangt?
Haha @suus great minds think alike
Misschien een mooie grote ixxi van een kleurrijke illustratie? Ik heb ook wel eens gezien dat ze een ixxi in een hoek. Ik zal wel even een plaatje zoeken!
Rollen de hele tijd al je appels het IJ in
Welke kleur zijn je stoelen en de stoelpoten?
Mooi zeg! Lekker grote tafel ook. Ik zou dan zelf ook voor zwart kiezen, die ziet er wat luxer uit en matcht mooi bij de lamp, de blauwe stoelen en het hout.
Ik zou juist wit doen als de stoelen en de lamp al donker zijn! Juist zodat het een beetje afsteekt en het lekker fris oogt met fruit erin.
Heeft iemand goede ervaringen met sklum? Tegen beter weren in ben ik toch geneigd iets te bestellen @Vloeistof via de zoekfunctie zag ik dat jij ooit hebt gepost dat een tafeltje niet aankwam en de klantenservice niets liet horen, is dat nog goed afgelopen toevallig? (Ik wil graag ja horen hahaha)
Ugh wij kregen twee keer een verkeerde tafel geleverd en kregen toen pas na een hoop gezeik ons geld terug.
Ik heb zelf geen ervaring maar iemand die ik ken heeft een halfjaar op haar bestelling moeten wachten (niet vooraf vermeld) en elke keer zeiden ze dat een deel niet op voorraad was en dan weer dat het binnen twee weken zou komen en dan weer dat het nog een maand later zou komen en zo duurde dat dus een half jaar. En hun communicatie was idd barslecht geloof ik.
Hahaha oke duidelijk 🥲 thanks!
Wel erg dat er al twee huilemoji’s op dit plaatje gekomen zijn, want ik heb deze fruitschaal en ik vind hem echt heel mooi
Ik heb net ook zo’n kleur op mijn muur gedaan! Staat echt vet mooi met m’n donkergroene bank ook.
Volgend jaar willen wij de hele beneden verdieping aanpakken. Alles er uit en alles helemaal nieuw. De keuken die er inzit is volgens mij al 40 jaar oud en de plavuizen vloer die er nu ligt is over de vorige vloer heen gelegd. Nu komen wij zelf niet uit de indeling van de woonkamer. Nu hangt de tv aan de muur waar ik het tv kastje heb getekend maar zouden wij liever aan de andere muur hebben hangen (van 3,8m) ivm de zon. Hebben al met de banken lopen schuiven maar komen er totaal niet uit. Vind onze indeling zo ontzettend lastig. Hebben jullie een idee wat een handige indeling zou zijn, ik sta overal voor open.
Bedoel je met alles eruit ook nieuwe meubels of blijft dat wel gelijk?
Als het blijft, wat voor bank(en)/fauteuils heb je nu qua zitplaatsen en aantallen?