Een paar stroken behang? Heb ik ook en heel blij mee
Of een kleurvlak of lambrisering van kleur. Of een lambrisering van hout die je wit verft ivm de andere kleur die je al hebt.
Een paar stroken behang? Heb ik ook en heel blij mee
Of een kleurvlak of lambrisering van kleur. Of een lambrisering van hout die je wit verft ivm de andere kleur die je al hebt.
Dit is gewoon precies dezelfde indeling als mijn oude huis + hetzelfde keukenontwerp alleen dat wit haha. Super mooi het behang zo!
Super mooi dit!!
Ik weet niet of je kast nog een stukje opzij kan, maar als je daar juist meer ruimte maakt kun je ook een groot schilderij (bijv 2x2 of 1,5x1,5) neerhangen. Alleen moet je dan wel even kijken of het niet te propperig wordt.
@suus of misschien boven de tafel! Dan heb je iets tussen de keuken en woonkamer in.
Ik denk dat een kleurvlak trouwens ook mooi is!
Prachtig! Waar heb je het behang vandaan?
Muurstickers zijn soms ook mooi, vooral die van vinyl
met het licht aan zal het daar zeker mooi staan! maar ik denk dat je hem ook een beetje klein vind? misschien iets eronder zetten? staat wel mooi bij je blauwe muur!
Hm dat kan ik nog wel proberen inderdaad! Heb ook nog geen lampen, dus kan hem nog niet testen met licht
Die bladeren zitten er trouwens los bij en die schuif je nog in het frame! Blijven wel een beetje wiebelen.
ik ga het morgen zien!
Ik ben ook weer aan het kijken voor de woonkamer en zag dit schilderij
Dit schilderij wil ik op een korte muur plaatsen van max 1,5 meter breed. En dan die kleur verf(iemand die weet welke het is) op een langere muur achter de bank. Die korte en lange muur staan ongeveer tegenover elkaar, maar wat voor leuks kan ik dan nog op de gekleurde muur doen
Geen nuttige reactie, maar wauw!
Oeh, laat even weten wat jij (en je man en dochter, gezien ze ook enthousiast waren haha) er zelf van vindt!
Oh ik vind hem echt een beetje ielig/sneu klein! Op de foto toonde hij wat groter, nu is het zo nét niet echt een eye-catcher
Ja ik denk dat dat het is, misschien dat ie op een andere plek nog wat meer tot zijn recht komt Ik ga nog even twijfelen haha
Ik denk trouwens dan wel weer dat ie in combinatie met mijn Disneyland schilderij wel heel cool is haha (want Stitch > Hawaï > palmbladeren) hahaha, wilde deze boven de bank hangen
Ik wilde haar eigenlijk ook taggen haha, goed dat jij het alsnog doet Dit schilderij is echt mijn trots
Uiteraard!