We hebben nu inderdaad een van Wehkamp in het mandje!
Weet iemand of het mogelijk/gemakkelijk is om een nieuw aanrechtblad op ene (kvik) keuken te zetten? Of is dat niet mogelijk zonder de hele keuken te beschadigen?
Wij durfden het risico niet te nemen, maar dat kwam ook omdat het een stenen blad was en de keuken niet uit een standaardwinkel komt. We hebben het nieuwe blad bovenop het oude blad gelegd en dat heeft perfect uitgepakt. De hoogte is nu eigenlijk ook prettiger dan het was, terwijl ik niet zo groot ben. Dat zou je eventueel ook kunnen overwegen.
O ja, wat een goed idee! Zag je dat niet aan de zijkanten en bij de wasbak?
Onze wasbak zit los aan de zijkant, daardoor zie je het daar niet en gaf het geen problemen. Ik bedenk me nu dat je anders ook rekening moet houden met de hoogte van je kraan natuurlijk en ook met een eventuele kookplaat. Die is hier ook los aan de zijkant, dus wij hebben daar niet over na hoeven denken.
Je ziet het daardoor alleen bij het vooraanzicht, maar dat geeft eigenlijk een leuk kleurverloop met de kasten eronder.
Hmm sorry, wil niet de pret drukken maar wij hadden vorig zomer ook een soortgelijke set van Wehkamp en deze was na 3 maanden al volledige doorgeroest ( met name de verbindingsstukjes en schroeven) óndanks dat we trouw onze hoes eromheen deden.
Uiteindelijk ook geld terug gekregen van Wehkamp. Hebben er nu 1 van Lanterfant. Je betaalt er wat meer voor maar ik vind het het wel waard.
Dat is balen! Lees wel veel goede reviews, bij ons staat āie sowieso onder de overkapping dus dat scheelt hopelijk.
Ja dat zal vast schelen! Ik denk ook dat wij misschien pech hadden. Wehkamp deed totaal niet moeilijk toen ze de fotoās zagen.
Fijn! Staat ook twee jaar garantie bij, dus zal vast goed komen. Hebben ām in ieder geval besteld!
Waar hebben jullie je tvmeubel gekocht? Ik zie door de bomen het bos even niet meer⦠Vrij spontaan een grotere tv gekocht (van 49 naar 65 inch) en moeten nu dus ook een groter meubel. Er is veel keuze, maar ben hem nog niet tegengekomen haha.
Ik vond een tvmeubel echt het moeilijkste van mn hele interieur denk ik. Uiteindelijk heb ik de Juju van Dutchbone gekocht (volgens fonq blijkbaar een dressoir)
https://www.fonq.nl/product/dutchbone-juju-dressoir/118440/
Het valt mij ook tegen, ik had verwacht dat dit zo gepiept was, gezien het aanbod. š„² Het helpt ook niet dat ik nog niet helemaal weet welke kant ik op wil met de meubels (we willen naast een nieuwe tvkast ook een andere eet- en salontafel).
Dankjewel, ik zal hem even opslaan!
Weet iemand een winkel of webshop met mooie douchegordijnen? Ik zoek er eentje met een mooie afbeelding om een schilderij van te maken (nieten op een frame). Online vind ik ze alleen in het buitenland of bij junique, die laatste krijgt online bijna alleen maar beroerde reviews dus durf ik niet helemaal aan.
Voorbeeld
https://www.juniqe.nl/swooping-cranes-douchegordijnen-4794138.html#step=design&productId=4794138
H&M home en Jysk hebben ook wel eens zoiets.
Made! En bezorgtijd viel me ook mee (paar weken. Itt vorig jaar 3 maanden wachten)
Oh wow dat valt zeker mee, onze lamp van Made duurde vijf maanden. š„² Ga ik daar ook nog even kijken! Welke heb je?
Ik vind zelf deze heel erg mooi!
Oh ik vind deze ook wel heel mooi! Ik sla hem op! Zit dan alleen een beetje met de PlayStation en dergelijke, wil dat ding het liefst in een kast hebben staan vooral als de PS5 er een keer komt, spuuglelijk dat ding en dan zou bij gebruik zoān deurtje open moeten blijven staan hahaha
Voor mijn moeder deze gekocht als bedankje voor alle hulp bij het verhuizen
Voor mijzelf iets te massief maar staat wel leuk bij haar
Ja verschrikkelijk joh. Mijn nachtkastjes duurden 5 maanden