Ja het servies is direct leverbaar en hadden wij dus snel in huis.
Ik heb deze set:
Zie nu dat de verzending wel 4-6 weken is. Dat was eerder niet zo…
Ik heb vanmiddag dezelfde besteld! Alleen jammer dat het nog even duurt voordat het binnen is
Zijn ook vaak sets in de aanbieding bij de Bijenkorf.
Of je moet er een leuke vakantie naar Zweden voor plannen en dan allemaal Iittala outlets afgaan.
Dat hebben wij gedaan en we hebben nu een hele mooie collectie servies van Iittala, Arabia, Rörstrand en Höganäs. Verschillende merken, maar door de vormen en kleuren combineert het heel mooi. En iedere vakantie kunnen we weer wat bijkopen
Voor ons nieuwe huis zijn we op zoek naar een grote hoekbank in een lichte kleur die echt heel lekker zit en niet te snel doorzakt. We hebben een donkere visgraatvloer en de inrichting van de woonkamer is zowel modern als een beetje klassiek. Iemand die toevallig iets weet
Op hun eigen website? Vind het ook heeeel mooi servies!
In welke prijscategorie zoek je en vind je het belangrijk om te kunnen proefzitten?
Ja proefzitten zou wel fijn zijn en max 2500 ongeveer
Wij hebben vorige week een paar hele mooie bij het kabinet in Bunnik gezien! Vind de plaatjes op de site geen recht doen aan de banken in het echt. De grootste versies (dus echt 320cm x 235cm hoekbank) gaan wel richting de €3000. Ik vond het wel duidelijk een verschil met banken bij bijv Goossens hoe de kussens in de stof zaten dus wat dat betreft het prijsverschil wel waard.
Ik kan alvast eentje afraden. Wij hebben de Cosy Plus van Montel. Nog geen half jaar en hij is echt al helemaal doorgezakt we hebben de stevigste en dus ook duurste vulling gekozen en ze verzekerden ons dat hij lang stevig bleef. We zijn met 2 dus nog geen kinderen ofzo, wil niet weten hoe die eruitziet als je kinderen hebt die er wat heviger in bewegen.
We zijn ondertussen bezig met de klantenservice, zijn al 2 monteurs komen kijken die zeggen dat het ook echt niet oké is, dat misschien de foute vulling er in zit,…
Maar online zijn de meningen ook echt verdeeld over Montel, sommigen al jaren tevreden, anderen helemaal niet. Ik zou het alleszins niet opnieuw doen.
Pfff vreselijk is dat! Onze bank is nu vier jaar oud en was 900euro en is nog perfect maar hij is grijs en heeft een aantal kleine vlekken vandaar. Duurder is dus zeker niet beter. Hopelijk krijg je het opgelost!
Zelfde ervaring met Montel hier
Ze hebben hem zelfs ter reparatie meegenomen maar er is niks aan veranderd (twijfelde ook heel erg of ze überhaupt iets hebben gedaan, en niet gewoon heen en weer vervoerd)
Wie weet heeft een van jullie een goede tip voor ons. We zoeken een kledingkast, we slapen op zolder en de enige plek zonder schuin dak is 183cm hoog en 160 cm breed. Ik kan tot nu toe geen fijne kledingkast vinden met veel planken die daar zou passen. Pax kasten zijn helaas allemaal een stuk hoger. Weet een van jullie een kast die geschikt zou zijn?
(We hebben nu 2x de grotere malm ladekasten staan, maar dat is te klein voor alle kleding)
Besta tweehoog? En dan misschien daarnaast nog een eenhoog zodat het een soort trap wordt in dat schuine gedeelte? Je kan er in elk geval veel planken in kwijt precies zoals je het zelf wil indelen.
Wow wat erg. We gingen 8 jaar geleden voor het eerst samenwonen dus geen groot budget. Hadden wel gekeken bij Montel, maar op aanraden van me broer bij een budget winkel (ik dacht Pronto wonen? Profondo Of zoiets?) gekeken in Barendrecht en uiteindelijk een donker grijze hoekbank met een geweven patroon gekocht voor 900 euro. Nu na 8 jaar nog steeds niet doorgezakt.
Ik heb deze in maart besteld en ik hoop het begin augustus te ontvangen.
Wauw welke kleur is dit? Ga binnekort verhuizen en wil dit ook in de dressing!
Oké, na twee maand wordt het toch écht tijd voor eettafelstoelen, maar ik kom er maar niet uit.
Ik wil graag zwarte poten en een zachte zitting van stof. Ik dacht zelf beige, maar sta open voot tips haha.
Ik ben op zoek naar een wat lagere boekenkast. De IKEA website geeft dit als resultaten die qua formaat goed zouden zijn:
Een lage Billy, maar maximale belastbaarheid is 30 kg volgens de website en dat lijkt me nogal weinig voor een boekenkast (ik wil er echt zoveel mogelijk boeken in kwijt).
Of evt. een Kallax-kast, kan daarvoor de maximale belastbaarheid niet zo snel vinden maar dat lijkt me nog minder bedoeld als echte boekenkast dan de Billy.
Iemand misschien ervaring met één van deze kasten als boekenkast en dan vooral de belastbaarheid? Of anders misschien tips voor een andere lage boekenkast, evt. van een andere winkel?
Een andere optie zou zijn een soort boekentoren, bijv. deze van Booksbaum
Die vind ik ook heel mooi alleen je plaatst 'm dus los in de ruimte dus vraag me af hoe stabiel dat is, kan er eigenlijk geen ervaringen mee vinden (positief of negatief), iemand hier die dit toevallig weet?
Ik zou een beetje Bordeaux rood of dat rozige achtige doen wat je ook op je bank hebt? Lijkt me erg mooi Misschien iets zoals dit?