Interieurtopic #2 (Deel 1)

Deze verkopen ze ook.l bij kwantum voor 2,50 per stuk. Zijn ook verschillende kleurtjes.

1 like

Ik heb er 2 van Aimelieshop. Weet niet of je dit groot genoeg vind. Eentje staat er al meer dan een jaar.

Ze hebben bij de Intratuin trouwens ook veel keus in droogboeketten.

Samenvatting

11 likes

Aimelie shop! En ze kan altijd iets voor je maken als je iets specifieks of bijv groter wilt

1 like

Ik heb online een bos gekocht die inderdaad beetje jarig was. Heb bij een bloemenwinkel extra droogbloemen gekocht, heb nu een mooie volle bos

Dank voor de vierkante vloerkledentips die ik kreeg! Rugvista had er inderdaad een paar maar niet eentje waar we weg van waren. Kwantum maakt ze inderdaad op maat maar daar moet je vervolgens een afwerking van de rand kiezen. Dat vonden we er niet heel denderend uit zien op de site.

Vandaag was de laatste dag dat de vloerkleden bij Karwei flink in de sale waren en na nog 3 keer opmeten hebben we toch de gok gewaagd. Hij had van mij nog iets meer mogen ‘uitsteken’ maar het staat er wel gezellig & dat voor die prijs :smiley:

Nu nog nieuwe kussens en dan is dit hoekje helemaal af!

22 likes

Mag ik hier ook advies vragen over m’n boot interieur? Ik zit een beetje te dubben wat ik moet met m’n raambedekking. Het is een boot dus dat is natuurlijk allemaal niet recht maar schuine wanden + de ramen zijn gekke vormen. Nu was ik dus van plan om op de vier blauwe puntjes een schroefje te draaien en dan twee horizontale draden te spannen (spandraad). Dan gordijntje op maat maken. Maar dan is dat natuurlijk aan beide kanten wel diagonaal ipv recht. Is dat wel mooi denken jullie? Ik was overtuigd maar m’n vader aka debby downer dacht dat het helemaal niet passend zou zijn en nu twijfel ik :stuck_out_tongue:

Volgens mij is dat heel normaal op een boot. ‘Onze’ boot had dat ook op sommige plekken (volgens mij wel recht). Zag er gewoon prima uit. Wat gaaf dat je een boot hebt trouwens

1 like

ja toch? zo zit dat gewoon op boten :stuck_out_tongue: oke ik ben gerustgesteld.

en jaaa het is zo leuk, een klein huisje op het water. Ik zal wel een foto posten als het hele interieur af is :biggrin: is echt een leuk project

10 likes

Ik heb ze gekocht bij Kwantum

Edit: spuit 11 zie ik

1 like

Ga toch maar weer voor de 3e keer terug in een paar dagen :joy: Moet en zal ze nu gaan halen!

1 like

Ik heb iets vergelijkbaars op zolder, zal foto maken

1 like

Ik heb het zo opgelost, gordijn schuift boven en onder over een soort buisje

1 like

Iemand verstand van die Dutchbone fauteuils? Zijn dit dezelfde?
Denk het wel, volgens mij zijn er maar een paar kleuren:

https://www.woononline.nl/fauteuil-bar-velvet-geel

en

Die goudbruin/fluweel.

Ik vind hem via de bovenste link wat mooier, maar volgens mij zijn het gewoon dezelfde, alleen noemen ze hem 1x geel en de andere keer goudbruin.

Oja prima zo!!! thanks voor de foto!

1 like

Ja, is dezelfde! Zijn inderdaad maar een paar kleuren. Ik vind de groene prachtig, maar twijfel of het lekker genoeg zit (geen ondersteuning voor je nek/hoofd). Heb jij al in het echt geprobeerd?

1 like

Heb er al best lang geleden heel ff op gezeten in een winkel, maar niet lang kunnen testen uiteraard. Maar m’n zus zei dat ze zo’n ding op kantoor hebben en met z’n allen altijd vechten wie er op dat ding mag chillen. :sweat_smile: Lees in de reviews wel alleen maar positieve dingen, dat ie super comfortabel is.

Wil die hocker er eigenlijk ook nog bij, maarja. :money_mouth_face:

2 likes

Ben benieuwd, binnenkort eens kijken! Ik had ook al barkrukken van Dutchbone op het oog, :money_mouth_face: inderdaad.

1 like

Ik zou wel iets dikkers doen dan dat spandraad als het kan. Wij hebben het een tijdje op onze slaapkamer gehad (was nog van de vorige bewoners) en dat zag er wel een beetje armoedig uit. Nu was het gordijn zelf ook een beetje smoezelig, dus dat hielp niet mee, maar het stond niet zo netjes.

1 like

Ja ze hebben wel veel super toffe spullen. Denk dat ik nog één nachtje er over ga slapen en dan hem toch ga bestellen. Vind het ook wel echt een meerwaarde dat ie kan draaien, vind weinig andere draaifauteuils mooi (en veel zijn duidelijk een slechte neppe versie van deze, vind ik stom).

1 like

Ja het is niet ideaal maar helaas is dit de enige optie ivm rondingen boot en het niet willen maken van extra gaten in het metaal van de wand. Denk dat je met mooie stof en een goeie constructie van het gordijn zodat je het minimaal ziet al een heel eind komt!

1 like