Oh perfect, precies waarom ik het vroeg!
Yes, ik had deze ook maar heb ze terug gebracht en ben voor de ronde gegaan. Vond echt geen een mooie oplossing⦠sund, want vind deze wel mooier dan de ronde.
Denk dat hier niet echt een oplossing voor is behalve het plafond opnieuw stucen. Wij hebben ook meerdere gaten in het plafond (hingen bij vorige eigenaar plafonniĆØres dus zag je niks van) en zijn echt op zoek gegaan naar lampen met een plafondkap die er overheen valt
Wij hebben m ook teruggebracht om dezelfde reden @broodjepindakaas
Zo zonde want ik vind hem wel mooi en we hebben wandlampjes uit deze serie dus had al helemaal bedacht om het mooi te laten matchen
Ja alles matcht hier wel, alleen dus de ronde met 3 spotjes en op de wc en inloop kast de ronde met 1 spotje. Maar vind die langwerpige echt mooier!
Ik heb er ook over gedacht om de ronde te doen maar vind hem ook in de ruimte minder mooi staan. Ik was ook gewoon een beetje sip omdat het niet paste, misschien als ik die teleurstelling te boven ben dat ik m alsnog wel koop
Ik ben ook benieuwd naar de foto van @Rockabye
Dat ziet er inderdaad echt wel prima uit, ik ga die hele ruimte opknappen dus ook het plafond verven. Bedankt voor de tip!
Ik zoek een leuke dichte kast voor in mijn kantoorā zodat ik daar alle zooi kan opruimen. Hebben nu nog van die open ikea kalax kasten maar ik word daar helemaal overspannen van.
Maar alles is zo duur 500 euro voor in de werkkamer vind ik gewoon te duur eigenlijk. Wilde uit compromis dan 2 ivar blokken pimpen maar ik zag dat deze best kiert in het echt (je kan zegmaar de ligplanken zien liggen).
Ik vind zoān webbing kast heel leuk, maar dat mag niet van mn vriend want stof. Ookal is het budget laag wil ik niet dat het extreem goedkoop oogt. Iemand nog ideeĆ«n voor winkels of specifieke kasten? Heb al gekeken op wehkamp, karwei, jysk, leenbakker, ikea, made (heel leuk maar ook duur). Ik kom er echt niet uit
Kast hoeft niet perse hoog te zijn maar mag ook dressoir achtig zijn, als het dan maar ongeveer dezelfde inhoud heeft.
Je kan de kier wel iets minder opvallend maken, misschien is dat wat? https://www.ikeahackers.net/2020/04/ivar-gap-adjustment.html
Kijken op markplaats of in de kringloop en evt. pimpen?
Je kunt ook deurtjes en lades voor je Kallax kopen. Deurtjes zijn 12.50 per stuk en lades zijn 25 euro ( je hebt dan 2 laadjes per vak).
Ik heb van de week kleine schaaltjes en kommetjes gekocht van deze Xenos lijn, niet als servies maar voor tijdens het borrelen enzo. Maar ik zoek eigenlijk onderzetters in deze stijl, ook van steen/porselein etc. Ze bestaan wel, want heb ze wel eens in een random winkel zien liggen maar kan nu echt niks vindenā¦
Iemand een gouden tip?
Ik heb van de week een vaas gekocht. Hij komt in de gang te staan en het liefst wil ik er iets van droogbloemen of pampagras in wat dus langer kan blijven staan. Maar op de afbeelding vind ik de takken ook wel tof. Wat zouden jullie erin zetten?
Ik kwam deze tegen op Westwing:
Qua merk zou misschien Broste Copenhagen of Bloomingville dit kunnen hebben.
JAA!
Edit: alleen dat roze vind ik dan weer helemaal niks, haha! Maar ga hier verder op zoeken.
@Blush Ik zag deze gisteren bij kwantum liggen voor wat minder geld. Ook verschillende kleuren.
Daar ben ik zowel woensdag als vandaag geweest haha, maar bij āmijnā filiaal heb ik niet zoiets gezien. Ga eens online kijken!
Kwantum had ze laatst ook
Ik heb zoān grote vaas met drie pauwenveren erin. Dat staat ook heel leuk!
Ben al een paar weken op zoek naar mooi groot kleurig droogboeket, mag best wat kosten, gezien het lang kan staan. Kan in de fysieke winkels niets vinden, via online webshops lees ik vaker teleurgestelde reacties dan positieve (op de foto veel kleuriger en voller dan in de realiteit etc.).
Iemand nog een tip?