Je zou op de lange muur ook een brede verticale “streep” kunnen schilderen, of een lambrisering over de hele lengte.
Bij VTWonen weer verliefd op je huis maken ze ook vaak een grote stip, dan doorbreek je de lange wand toch een beetje, zonder dat je hem volledig hoeft te schilderen.
Ik zou het zo doen! Dus de lange muur wel een kleur (ik heb een muur van 9m in mijn woonkamer en vind dat het door dat die muur de accentkleur heeft het de woonkamer&eethoek echt bij elkaar trekt). En dan zou ik het nog doortrekken in de keuken, dat die er ook echt bij hoort.
Dat lime groene ding is trouwens de piano
Staar je niet blind op de poten die al onder een bank zitten, die kun je namelijk zelf veranderen (bij losse poten). Ik heb de zilverkleurige poten van mijn bank vervangen door lagere houten poten die schuin toe lopen en dat geeft de hele bank een andere uitstraling. Je hebt ze in allerlei materialen en hoogtes. Zoek even op meubelpoten of - pootjes.
Ik zou het bijna zo doen, maar de bank richting de andere muur, dan het tvmeubel waar Paraplu de boekenkast heeft en de boekenkast aan de rechtermuur waar Paraplu nu het tvmeubel heeft. De eettafel idd het fijnst dichtbij de keuken, misschien past ie ook wel in de lengte. De box lijkt overal wel te passen
Dit lijkt op de Rodeo bank van de Eekhoorn. Hebben ze in ontiegelijk veel kleurtjes.
huh vind je dat er echt op lijken? ik zie echt een totaal andere bank hahaha
De gronlid van Ikea lijkt er wel op met die kussens vind ik! Weet alleen niet of ze zo’n kleur hebben
Hoekbank Jim van Goossens? Is iets strakker, wel met zo’n biesje en losse kussens.
Haha, hij is niet helemaal hetzelfde nee, Maar ik heb die rodeo bank thuis en ik denk ongeveer 85% komt overeen.
Dikke zitkussens, de biesjes.
Ze hebben daar nog wel een aantal die qua stijl op die bank lijken.
Ik zou ook de indeling van paraplu doen. Behalve de box, is wel makkelijk/gezellig als je die in het zicht hebt vanaf de bank. Dan zou ik de bank iets naar achteren verschuiven en dan de box bij het raam of tussen de eettafel en tv.
De umix Brooklyn misschien? Weet niet of ze die in het licht hebben haha. Oh en die heeft ook niet van die losse kussens denk ik, laat maar . Hij doet me qua kussens denken aan zo’n bekende Ikea bank maar die is weer rond afgerond
Is dit niet gewoon de Kivik van Ikea? Eventueel met een andere hoes (bijv. via soferia)
Kijk eens bij De Tafelaar, daar hebben ze dit soort banken in alle kleuren en maten!
Edit: je kan de breedte ook zelf beslissen
Dit lijkt echt heel erg op een ektorp van de ikea waar ik nu op zit
Huh nee toch? Een Ektorp heeft zo’n rokje aan de onderkant en een hele andere leuning. Ik zit momenteel op een Kivik haha en ik durf echt te wedden dat dat hem is.
Ja je hebt wel gelijk, sorry! De kussens en de kleur lijken wel heel erg
Heeft iemand ervaring met deze bank? Overweeg om deze te kopen ter vervanging van mijn Norsborg van Ikea. Ga nog kijken/voelen binnenkort, maar misschien zitten hier ook wel mensen die deze bank hebben (gehad)?
Ja ik heb de suite maar niet als hoekbank. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en ben er erg blij mee. Ik vind hem super comfortabel en hij blijft ook heel mooi! De mijne is best een lastige stof (petrol fluweel) maar hij tekent verder niet. Je ziet er helaas wel alle stofjes op . Oh en de kleuren zien er in de winkel wel echt anders uit dan op de website die sowieo goed om even in het echt te kijken.