Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wij hebben dit ook gedaan alleen hebben dus ook het hele kozijn en het bovenlicht (raampje) eruit gehaald.

Denk dat je vooral goed moet kijken als je het kozijn laat zitten dat het in je kozijn (stomp of opdek) past. En Hornbach, Karwei, Gamma hebben we veel deuren vind ik vaak in de aanbieding!

18 likes

Wauw heel mooi!

Mooi zeg. Waar komt deze deur vandaan? Was het een gedoe om dat raampje eruit te krijgen?

Onze tuin is inmiddels helemaal klaar. Het enige waar we ons aan ergeren zijn de containers. We hebben er wel paaltjes voor laten plaatsen, maar van de zijkant kijk je er nog wel op. Een kliko ombouw is behoorlijk prijzig zag ik. Opzich zijn de containers zelf niet eens zo lelijk, vooral de felgekleurde deksels. Iemand een goede oplossing?

Edit: misschien niet helemaal het goede topic, maar wist niet waar anders.

Ah dat klinkt goed! Heb je een foto? Of de tekening van Pinterest?

Heb je een foto in daglicht? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waarheb je dat laten doen? Ik heb een opdracht hiervoor uitgezet op werkspot, maar niemand reageert :frowning:

De deur? Het is van het merk Anyway Doors, en hebben we gekocht en laten monteren door The Doors in Assen.

Kozijn en bovenlicht eruit laten halen door een klusjesman.

1 like

Ah thanks! Ga daar eens naar kijken!

Semi daglicht! Oeps!
Maar op het uitstekende stuk en de rechterkant van het muurtje is hij wel representatief!

Laat maar even weten als je hem hebt gezien :relaxed:

-foto weg-

1 like

Thanks, gezien hoor!
Prachtige kleur is het :heart_eyes:

1 like

Ben er ook mega blij mee. Geeft zoveel rust deze kleur. En combineert heel goed met andere kleuren :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb hem ook en denk nog minstens 2x per week hoe blij ik met de kleur ben. Hij steekt mooi af bij de witte kozijnen en plinten en brengt inderdaad rust in de kamer. Echt een aanrader!

2 likes

Wij zijn op zoek naar een donker (zwart/antraciet) laag (onder de 44 cm) en breed (meer dan 150cm) tv meubel maar wat een hel joh. Even voor het idee: https://www.kwantum.nl/meubelen/tafels/metalen-tv-meubel-castello-zwart-0731101 we willen zoiets maar dan langer en nog betaalbaar (onder €350). Heeft iemand tips/inspiratie? Dit is het laatste echte grote wat we nog nodig hebben…

weet niet of je DIY leuk vind? Maar ik zag vandaag dit

Ik wil nu ook zoiets maken :grin:
deze van ikea is 40 cm hoog
https://www.ikea.com/nl/nl/p/metod-extra-bovenkast-wit-60224078/

2 likes

Mooi! Maar is het niet raar dat iedereen van buiten zo naar binnen kan kijken haha?

1 like

Misschien bij Otto.nl? Heb daar zelf mijn TV meubel vandaan. Kwaliteit is prima, goedkoop maar wel een drama om in elkaar te zetten (denk aan doorgedraaide schroeven en blaren op je handen haha). Staat echt ontzettend veel op, wellicht zit er ook wat voor jullie tussen!

1 like

@Knofje @Keerbeer @Bucky Heel erg bedankt! Had die van Ikea al gezien, maar niet die beton look. Super mooi! Die ikea hack is ook een goede, ga ik meenemen!

Ik ben mijn nieuwe interieur aan het verzamelen (zowel nieuw als tweedehands) en ben zo benieuwd hoe het uitpakt als het straks staat

2 likes

Op Made.com heb je zo’n schuiver en daar kun je dan de afmetingen aanpassen en dan laten ze alle meubels zien die voldoen aan jouw afmetingen heel erg handig

1 like