Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik heb hem ook en denk nog minstens 2x per week hoe blij ik met de kleur ben. Hij steekt mooi af bij de witte kozijnen en plinten en brengt inderdaad rust in de kamer. Echt een aanrader!

2 likes

Wij zijn op zoek naar een donker (zwart/antraciet) laag (onder de 44 cm) en breed (meer dan 150cm) tv meubel maar wat een hel joh. Even voor het idee: https://www.kwantum.nl/meubelen/tafels/metalen-tv-meubel-castello-zwart-0731101 we willen zoiets maar dan langer en nog betaalbaar (onder €350). Heeft iemand tips/inspiratie? Dit is het laatste echte grote wat we nog nodig hebben…

weet niet of je DIY leuk vind? Maar ik zag vandaag dit

Ik wil nu ook zoiets maken :grin:
deze van ikea is 40 cm hoog
https://www.ikea.com/nl/nl/p/metod-extra-bovenkast-wit-60224078/

2 likes

Mooi! Maar is het niet raar dat iedereen van buiten zo naar binnen kan kijken haha?

1 like

Misschien bij Otto.nl? Heb daar zelf mijn TV meubel vandaan. Kwaliteit is prima, goedkoop maar wel een drama om in elkaar te zetten (denk aan doorgedraaide schroeven en blaren op je handen haha). Staat echt ontzettend veel op, wellicht zit er ook wat voor jullie tussen!

1 like

Misschien Ikea Besta?

By Tylko.com kun je kasten op maat laten maken, maar dat wordt wel snel meer dan 350 euro afhankelijk van de gekozen opties.

1 like

@Knofje @Keerbeer @Bucky Heel erg bedankt! Had die van Ikea al gezien, maar niet die beton look. Super mooi! Die ikea hack is ook een goede, ga ik meenemen!

Ik ben mijn nieuwe interieur aan het verzamelen (zowel nieuw als tweedehands) en ben zo benieuwd hoe het uitpakt als het straks staat

2 likes

Op Made.com heb je zo’n schuiver en daar kun je dan de afmetingen aanpassen en dan laten ze alle meubels zien die voldoen aan jouw afmetingen heel erg handig

1 like

Heb je al bij Giga Meubel gekeken? Wij hebben ook zoiets daar gekocht, laag en ongeveer 190 cm lang. Was denk ik alleen iets duurder dan 350 euro

1 like

Ik ga een Ivar ikea meubel verven. (Net al tips gekregen van @Yzile ! ) Ik vind het lastig om een kleur te bepalen. Op de muur waar de kastjes tegenaan komen zit gewoon witte verf. Aan de andere kant onderstaande kleur

Ik wil de kamer rustig van kleur houden. Welke kleur zouden jullie het kastje verven? Ik vind het wel leuk als het iets contrast geeft met de witte muur maar niet té. Ik kom dan zelf uit op een beetje gebroken wit oid. Maar dat is misschien ook zo saai…

Wat komt er verder in de kamer? Ik zou hierbij iets van terracotta ook heel mooi vinden denk ik, maar als je zelf aan wit denkt is dat misschien toch te kleurig?

Het is mijn werkkamer. Aardetinten vind ik altijd wel heel erg mooi. Dus dat is denk ik wel een optie. Mijn vriend had een antraciet kleurstaaltje gepakt maar dat vind ik dus veel te hard erbij kleuren.

Een werkkamer is ook niet zo shocking om een keer iets anders uit te proberen natuurlijk :smile:

Iemand een idee waar ik zulk soort bijzettafeltjes kan vinden maar dan volledig zwart?

Van woood hebben ze zoiets.

Overal. :crazy_face: Afhankelijk van je budget: Dimehouse, Goossens, Trendhopper, Bol…

2 likes

Hahaha ja deze had ik dus gevonden bij Goossens maar die zijn niet volledig zwart. Maar ga die anderen eens proberen!

1 like

Daar is ie dan hoor!
Ben er zo blij mee!
foto weg

60 likes

Iemand ervaring met de Harlow hoekbank van Made? Of misschien tips voor goede banken voor fijne prijzen?

Ik heb een paar mensen hier al DM’s gestuurd met mijn bank die er mega op lijkt. Zal je ook effe sturen! Kun je zelf samenstellen, heel fijn.

1 like