Interieurtopic #2 (Deel 1)

Daar is ie dan hoor!
Ben er zo blij mee!
foto weg

60 likes

Iemand ervaring met de Harlow hoekbank van Made? Of misschien tips voor goede banken voor fijne prijzen?

Ik heb een paar mensen hier al DM’s gestuurd met mijn bank die er mega op lijkt. Zal je ook effe sturen! Kun je zelf samenstellen, heel fijn.

1 like

Daar was ik eerst ook bang voor! Maar het is ‘grijs glas/smoked glas’ dus vanaf de andere kant zie je er niet goed doorheen gelukkig en al helemaal niet vanaf de straatkant (is nog wel wat meters vanaf waar je loopt totaal!). En we willen nog wel iets voor de voordeur hebben (plakfolie hebben we onderaan al, nu bovenste gedeelte nog maar was nogal een rotklus :joy:)

1 like

Ik ben ook benieuwd naar de lookalike! Wil je mij een linkje sturen misschien?

Iemand een idee wat voor buitenkleed hier mooi bij zou staan? Ik kom niet verder dan een rond jute kleed, maar twijfel of dat wel mooi staat bij de vlonder. Of iemand een tip waar ze veel keus hebben? Ben al bij intratuin/sostrene grene/Zara home geweest maar niets gevonden.

Samenvatting

15 likes

Misschien juist wel leuk om een kleed te nemen dat een beetje meer afsteekt (okergeel oid). Jute is heel mooi maar lijkt ook veel op de kleur van het hout.

Wat een gezellig zitje hebben jullie trouwens! Ik had zelf een buitenkleed gehaald bij Intratuin, meerdere maten en prima prijzen

1 like

Ja dat is ook een beetje waar ik bang voor ben. Ik ben bij meerdere intratuins geweest maar ze hadden echt heel weinig op voorraad. Denk dat veel al uitverkocht is. Ga is kijken of ik online een okergeel kleed kan vinden. Thanks!

Zoiets lijkt me ook heel leuk staan!

2 likes

Die is leuk! En ook helemaal niet duur. Die ga ik bestellen! Dankjewel.

3 likes

Zie dat je al iets hebt gevonden maar anders eens kijken bij Leenbakker. Heb zelf deze https://www.leenbakker.nl/vloeren/vloerkleden/buitenkleden/vloerkleed-vezzani-geel-grijs-160x230-cm

3 likes

Mooi!

2 likes

Yes!

Bij vloerkledenloods.nl hebben ze ook veel keuze. Ik heb er 2 van Eva interior

1 like

Heeft een van jullie ervaring met sklum? De prijzen voelen een beetje too good to be true. Maar als het wel legit is heb ik ook geen zin om ergens anders meer te betalen :sweat_smile:

Ongevraagd advies maar ik zag laatst een spray die hetzelfde plakfolie effect heeft. Geen idee of het werkt en ook makkelijk te verwijderen is, maar misschien kun je ernaar kijken.

Pff nee niet doen! Zeker de laatste tijd lopen ze heel erg achter met retourneren en terug mailen. Staat ook op hun Facebook en er zijn ook slechte reviews te vinden.

Ik heb in maart 2 tafels besteld. Een salon en een bijzettafel maar mijn huisnummer stond niet op de pakketten (was apart verpakt). PostNL heeft toen contact met mij gezocht en toen heb ik de salontafel ontvangen maar de bijzettafel hadden ze al retour gestuurd naar sklum. Nu (eind juli!!!) heb ik nog niks gehoord en heb ik al zo vaak gemaild of ze mij de tafel opnieuw kunnen opsturen of mijn geld terug kunnen geven. Maar gewoon 0 reactie.

Moet wel zeggen dat de salontafel wel mooi is en dat ik die echt voor weinig geld heb maar wilde die bijzettafel er naast en denk niet dat die ooit nog gaat komen

Oh wauw… Ik was er al bang voor, maar dat is wel heel erg! Ook idioot dat je niet automatisch je geld terug krijgt als je het product duidelijk niet ontvangen hebt… h
Hoop dat het nog opgelost wordt!

1 like

Ik ben op zoek naar een leuk interieurcadeau en wil echt iets geven wat mee gaat, maar kan niks bedenken. Iemand hier een idee voor iets wat echt leuk is om te krijgen voor in je interieur?

Vaas, beeld, mooi koffietafelboek?

1 like