Ik ben ook aan het kijken voor terracotta voor op de muur maar vind het ook maar moeilijk. Ook omdat hoe langer ik kijk hoe meer varianten er komen. Terraroze, terrapeach, etc…
Wij hebben picture gallery red van f&b op een wand en die heeft prachtig uitgepakt. Is een wat donkerder kleur en neigt meer naar rood/oranje/bruin. Als je de # op instagram zoekt, kun je heel veel afbeeldingen vinden.
Ik heb een hele mooie terracotta. Super tevreden mee. Maar heb geen naam van de kleur want heb hem speciaal laten mengen bij de verfwinkel. Dat kan ik echt aanraden om naar een verfwinkel te gaan, die kunnen goed mee denken ook over lichtval in je huis welke dan het mooiste uitpakt etc.
Pure & Original heeft een hele mooie terracotta kleur vind ik
Aaah jongens het heeft echt heel lang geduurd maar ons nieuwe huis is eindelijk af (voor zover dat ooit het geval is). Ik ben zooo blij met hoe alles geworden is, vooral ook omdat het nieuwbouw is en ik bang was dat het heel kil zou worden allemaal. Denk dat ik ze later wel weer verwijder ivm herkenbaarheid!
Woonkamer
Wauw, zó prachtig en sfeervol!
OMG droom interieur super super mooi.
Wauw, heel mooi geworden! Wat een prachtige kleur muur ook in de woonkamer.
Heel mooi! Mag ik vragen hoe breed jullie woonkamer is? (ons nieuwbouwhuis is nog in aanbouw en vind het moeilijk in te schatten of ik de bank ook zo neer zou kunnen zetten of dat het misschien te smal is)
Heel mooi geworden!
Onze terracotta neigt iets meer naar het rood, maar wellicht vind je dit mooi! Dit is herfstblad van Gamma, gemengd in Flexa strak op de muur.
@Yucca Heel tof! Waar komt jouw bank vandaan? Ik ben nog op zoek naar een nieuwe
Ah bedankt iedereen voor de lieve reacties
@DarkwingDuck en @SpeedOfSound het is 5,70 breed en ongeveer 12 meter lang van keuken tot achterkant!
@Druppels en @George bank is van BySidde! Wel alleen online te bestellen
@Clarity ik ben ook zo blij met het resultaat van de muur! Is met kalkverf gedaan van Pure & Originals, was echt een hels karwei haha. Op deze foto zie je het effect nog wat beter:
Wauw! Ik ben nu aan het bedenken welke ruimtes in huis ik dit ook wil.
Ik heb laatst van pure and original dry terra gehaald, wel heel duur inderdaad, maar zo mooi geworden! Zeker omdat ik het ook zo’n lastige kleur vindt (te oranje, te rood, te bruin…) toch voor gekozen om wat meer geld uit te geven. Ik ben heel tevreden!
Ik dacht eerst niet uit te komen met de verf, maar de tweede laag was heel heel dun dus kwam uit. Heel mooi dekkend!
Ik heb heel lang getwijfeld tussen pure&original dry terra en red earth van farrow and ball. Voor die laatste gegaan en nog geen seconde spijt gehad! Het is wel meer ‘‘peach’’ terra dan bruin.
Prachtige kleur en wandlamp!