Interieurtopic #2 (Deel 1)

Boekensteunen, als ze van die saaie haakjes in de keuken hebben voor theedoeken bijvoorbeeld een set mooie haken, set mooie drinkglazen als ze vrij standaard/saaie drinkglazen hebben,

1 like

Wijnrek?

@ boven: dankje voor de tips!

Ga denk ik op zoek naar een mooie vaas en dan kan ik bij t geven nog een mooi veldboeket kopen. Is een vriendin die in Duitsland is gaan wonen waar ik bij langsga, maar ik heb het huis dus nog nooit gezien en ze wil niet zeggen wat ze wil hebben want ik hoef niks te geven.

Gaaf zeg die overkapping!
Wil je vertellen hoeveel je hier ongeveer aan kwijt was?

1 like

Dankjewel! Ja hoor. We moeten de eindfactuur nog krijgen, maar ik denk dat we op zo’n 5000 euro uitkomen.

2 likes

Prachtig idd!! :yellow_heart:

1 like

Aangezien jullie hier altijd heel mooie kleurcombinaties weten te verzinnen. Welke kleur lijkt jullie mooi om op de muur te gebruiken naast wit? Ik heb nu voornamelijk witte meubels/hout. Ik heb deze bank, ik ben bang dat een accentmuur roze erbij niet mooi wordt: https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/banken/2-5-en-3-zits-banken/bank-collin-2-5-zits-roze

Ik denk dat echt heel veel kleuren goed kunnen, is maar net waar je van houdt:

Donkerblauw zou denk ik heel mooi zijn. Een beetje zoiets.

Je zou ook voor donkerroze kunnen gaan, dan krijg je precies het omgekeerde zoals hier. Moet je wel van houden. Beetje zoiets:

Donkergroen zou denk ik ook heel goed kunnen. Morning Dew van Flexa zie je ook vaak met roze, die was een paar jaar geleden heel erg in maar persoonlijk zou het mij niet kunnen schelen als de kleur die ik op mijn muur heb ‘niet meer hip is’.

14 likes

Wat een leuke bank!

De donkere oudroze kleur die @flamoes als optie geeft, vind ik echt heel mooi!

Gezien je kleuren, lijk je me niet iemand voor een donkere muur. Dus ik dacht aan een warme lichtgrijze muur. Maar een lichte, vergrijsde olijfgroen kan ook heel mooi zijn.

En je zegt dat accent roze niet mooi is, maar op dit plaatje vind ik het echt prachtig. Misschien ter inspiratie?

3 likes

Ik kan me herinneren dat iemand het hier (@anon76889665?) over Kitchen Walls heeft gehad. Ik wil zelf één van de volgende bestellen, maar ben benieuwd of het goed blijft zitten en het makkelijk aan te brengen is:


2 likes

Ik lees even mee! Welke site is dit?

Deze zijn via behangfabriek.com

Ik heb het besteld maar teruggestuurd, er zat geen structuur in, wat ik wel had verwacht. Het was heel dun en glad, echt zoals behang.

2 likes

Ik heb het ook! Aanbrengen is makkelijk, maar wel even met z’n tweeën doen, en goed alle lijm verdelen. Wij hebben echt een megalange muur dat was wel een beetje onhandig, waardoor er wat luchtbellen onder zitten. Maar het blijft goed zitten, laat nergens los ofzo en je kan het goed schoonmaken.

1 like

Zou je die ook naar mij kunnen sturen? :innocent: Ik ben ook opzoek naar eem nieuwe bank.

@TanteBetje @Flamoes Aan donker groen of oud roze zou ik zelf nooit hebben gedacht maar dat is inderdaad prachtig! Momenteel heb ik lichtgrijs, ook mooi maar nu ik dit heb gezien wordt het zeker iets anders. Heb eerder op andere plekken in het huis ook wel eens een zwarte muur gehad, lijkt me ook mooi maar moet even kijken of dat in deze ruimte ook zo uitkomt. Dankjewel voor de mooie plaatjes, heb ze meteen opgeslagen op Pinterest

2 likes

Ik heb de ‘dining area’ geverfd! Ben er zo blij mee :grin::grin:

113 likes

Wauw, heel mooi!

1 like

Yes!

1 like

Prachtig! Geweldige kleur :heartbeat:

1 like