Interieurtopic #2 (Deel 1)

OMG droom interieur :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: super super mooi.

1 like

Wauw, heel mooi geworden! Wat een prachtige kleur muur ook in de woonkamer.

1 like

Heel mooi! Mag ik vragen hoe breed jullie woonkamer is? (ons nieuwbouwhuis is nog in aanbouw en vind het moeilijk in te schatten of ik de bank ook zo neer zou kunnen zetten of dat het misschien te smal is)

1 like

@Yucca heeeel mooi en sfeervol zeg! Waar is jullie bank van? :smiley:

1 like

@yucca en hoe lang? Zelfde als DarkwingDuck, heb een nieuwbouwwoning gekocht en kan het zooo lastig inschatten.

@pastelzwart ik heb idd ook een terracotta kleur, maar heb geeeen idee meer welke dat is…

2 likes

Heel mooi geworden!

1 like

Ik heb aarderood van de Gamma en ben daar heel blij mee

1 like

Onze terracotta neigt iets meer naar het rood, maar wellicht vind je dit mooi! Dit is herfstblad van Gamma, gemengd in Flexa strak op de muur.

@Yucca Heel tof! Waar komt jouw bank vandaan? Ik ben nog op zoek naar een nieuwe :smile:

7 likes

Ah bedankt iedereen voor de lieve reacties :smiling_face_with_three_hearts:
@DarkwingDuck en @SpeedOfSound het is 5,70 breed en ongeveer 12 meter lang van keuken tot achterkant!
@Druppels en @George bank is van BySidde! Wel alleen online te bestellen

@Clarity ik ben ook zo blij met het resultaat van de muur! Is met kalkverf gedaan van Pure & Originals, was echt een hels karwei haha. Op deze foto zie je het effect nog wat beter:

Kalkverf

11 likes

Wauw! Ik ben nu aan het bedenken welke ruimtes in huis ik dit ook wil.

Ja dit herken ik echt heel erg! M’n vriend is ook een beetje vaag in wat hij mooi vindt “ja, gewoon terracotta”. Er bestaat geen gewoon terracotta :tired_face: Anders had ik die meteen gekocht.

@Rockabye dat is een roze. Bedoel je picture gallery red? Dat vind ik een hele mooie kleur @mestkever. Heb je die van f&b of laten mengen in een huismerk?

@Bambam ook een goed idee! Was ook mijn voorstel, maar gezien we ook de vloer en gordijnen nog moeten kopen willen we liever iets kopen bij de bouwmarkt.

@Ladyhawke inderdaad mooi, maar wel duur zeg. Pfoee.

@Spillthetea mooi! M’n vriend vind hem denk ik iets te bruin, maar ik vind het juist heel mooi. Misschien kunnen we in de winkel even een staaltje bekijken.

@George ja! Dit vind ik mooi! Wij hebben nu ook Flexa muurverf voor de andere wanden gebruikt, die smeert ook goed uit en dekt mooi.

Bedankt allemaal :yellow_heart: Zo is het al een stuk makkelijker om wat te kiezen.

Edit: @Oprah jij ook bedankt! Ik denk dat ik die kleur voor bij ons wat te roze vind.

Het is echt moeilijker dan het lijkt.

1 like

Ik heb laatst van pure and original dry terra gehaald, wel heel duur inderdaad, maar zo mooi geworden! Zeker omdat ik het ook zo’n lastige kleur vindt (te oranje, te rood, te bruin…) toch voor gekozen om wat meer geld uit te geven. Ik ben heel tevreden!
Ik dacht eerst niet uit te komen met de verf, maar de tweede laag was heel heel dun dus kwam uit. Heel mooi dekkend!

1 like

Ik heb heel lang getwijfeld tussen pure&original dry terra en red earth van farrow and ball. Voor die laatste gegaan en nog geen seconde spijt gehad! Het is wel meer ‘‘peach’’ terra dan bruin.

foto's van de muur op verschillende momenten

9 likes

Haha, ook dat nog! Wat een gedoe. Ik probeer maar aan het resultaat te denken :stuck_out_tongue:

1 like

Prachtige kleur en wandlamp!

1 like

@Yucca Heel mooi geworden! Ik wil ook wel graag weten waar die bank vandaan komt. :smile:

Waarschijnlijk niet, maar iemand toevallig ervaring met de Crew hoekbank van Loods 5? Is veel te ver weg om te gaan proefzitten haha

Ik hoop binnenkort hier ook lekker veel mee te kunnen posten!
Mijn relatie is sinds een tijdje helaas uit. Een positief puntje is dat ik volgende week de sleutels van mijn eigen huisje krijg en deze lekker kan gaan inrichten, helemaal hoe IK het wil!
Ik heb hier al héél veel inspiratie vandaan gehaald, dus thanks daarvoor.

De kleuren waar ik een beetje voor wil gaan in mijn huis zijn: véél wit, maar gecombineerd met oudroze, mosgroen, okergeel en petrol (natuurlijk niet allemaal in dezelfde kamer haha).

Dit is in ieder geval de bank die ik op 't oog heb:

image

10 likes

Welke kleur zouden jullie op een accentmuur doen in een ruimte met een rode marmeren schouw? (Niet mijn foto.)

Wij hebben deze kleur laten mengen in verf van Sigma bij een speciaalzaak.