Interieurtopic #2 (Deel 1)

Yes, KG KH S-180

Links zijn van gamma voor als iemand het ooit weten wil, van boven naar beneden:
Couscous, amandel, kapok en daaronder ‘roomwit’ van histor. :crazy_face:

2 likes

Dit leuke behangetje vandaag in mijn hal behangen. Ook nog een klein muurtje op de overloop gedaan. Vond het allemaal wat te wit. Heel blij mee

39 likes

Mooi! waar is die linksboven hangt van?

Leuk zeg, hoe zit dit vast?

Superleuk dat je het zelf hebt gemaakt!

1 like

Ik dacht direct aan petrol blauw of donkerblauw

unnamed

1 like

Ik wil een muur gaan verven en wil graag testers, maar bestel ze liever niet op internet. Kan ik gewoon de gamma inlopen en om kleuren vragen of moet je een afspraak maken?

Heeft er iemand erven met keukenkastjes wrappen met folie? Ik vind de kleur van onze keuken niet zo, maar hij is vrij nieuw en we willen hem niet meteen helemaal vervangen. Daarom dacht ik aan de deurtjes wrappen. Ze hebben wel een beetje textuur en ik vraag me af of de folie dan wel goed blijft zitten.

Oh en meteen benieuwd naar jullie mening over de kleur! Het werkblad is deze kleur. Wat zou daar mooier bij staan, witte kastjes of juist donker (antraciet)?

Nee je kan gewoon naar die balie
Lopen binnen

1 like

Zag dit bij de Karwei.

9 likes

bij Gamma kan dit ook gewoon (gamma en karwei is tenslotte 1 pot nat)
wel alleen voor muurverf, als je lak wil kan het niet (ookal staat het wel op de kaart, het was een grote teleurstelling voor mij)

1 like

Handy! Ik wil dus terracotta maar had al gelezen dat dat echt moeilijk is…

1 like

Ik zou zelf voor wit gaan maar dat is gewoon meer mijn smaak. Ik denk niet dat antraciet lelijk is of niet staat. In tegendeel zelfs. Dat staat heel mooi denk ik, maar ik vind zoiets al snel te donker.

1 like

Op mijn jaloezieen (aluminium zonder ladderband) die wij zelf gemonteerd hebben, zitten nog van die plasticjes, moeten die er eigenlijk afgehaald worden of hebben die een functie?

Ik heb 1 muur met gamma verf en 1 muur met karwei verf gedaan, maar vond de kwaliteit van karwei veel beter. Vraag me af of dat verschilt per kleur oid

Dank je, die onderste heb ik opgeslagen. Heel mooi!

1 like

Heeft iemand ervaring met bestellen van wisselstukken bij Ikea? Ik heb een Pax en een Malm kast waarvan de achterpanelen onder de schimmel zaten dus heb er nieuwe nodig en ben benieuwd of kopen en laten verzenden via Ikea goedkoper uitkomt dan ze door een bevriende houtbewerker laten maken.

(Edit: heb Ikea hier al over gecontacteerd maar de klantendienst heeft het blijkbaar druk ofzo)

Wij kregen laatst in Delft nieuwe achterkantjes voor 2 paxkasten mee (hebben die dingen een naam?) Nadat ze waren gesneuveld bij de verhuizing.
Weet niet of dit standaard service is, of we gewoon geluk hebben gehad.

1 like

Oh da’s mooi! Dan ga ik dat ook maar even proberen. Thanks!

Prachtig! Welke kleur is dit?