Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wow ik krijg net telefoon van Ikea, de nieuwe achterpanelen worden volledig gratis binnen 15 dagen geleverd :flushed:
Mooie service!

21 likes

Ik heb dit onlangs gedaan, op alieexpress folie gekocht waar ook een structuur in zit. Is echt mooi geworden!

1 like

Ik meende Rangwali van Farrow & Ball. Dat heeft die ene interieurblogger ook thuis toch, hoe heet ze ook alweer?

Edit: @donebymyselfblog

1 like

Iemand ervaring met een zwart plafond? Welke kleur is aan te raden?

Ik ben zelf altijd fan van Off Black van Farrow & Ball! Net niet zwart en zitten wat andere kleurpigmenten in die het een mooie diepte geven. Leuk, een gekleurd plafond!

1 like

Kijk dat zocht ik precies! Ervaring met laten mengen in andere verf of beter de originele kopen?

We hebben op de slaapkamer een inbouwkast over kunnen nemen, super fijn, maar hij heeft wel een vrij specifieke kleur, deze kleur heeft de deur ook. Ik wil de muur achter het bed een kleurtje geven, daarin zit die minty :crazy_face: deur en de kast is er tegenover. Wat zou mooi zijn? Bed en nachtkastjes zijn zwart.

Rangwali van Farrow & Ball!

1 like

Kan beide! Ik heb ook wel eens Farrow & Ball (of een ander duur verfmerk) bij de bouwmarkt laten verven en dat beviel prima. Er zit zeker meer pigment in het “echte”, maar of dat prijsverschil je waard is kan iedereen alleen voor zichzelf bepalen!

Kan je de deur niet een andere kleur geven? Dan heb je wat meer mogelijkheden voor de muur denk ik

Super! Dankjewel!!

Ik denk dat zee-ige groen/blauwtinten er wel mooi bij zijn? Maar niet te koel, dan wordt het met dat rvs erbij zo zakelijk denk ik.

2 likes

Klinkt goed! Vond je het een beetje makkelijk te doen? En hadden jouw keukenkastjes zelf ook al een textuur of kon je plakken op een gladde ondergrond?

Mijn vriend heeft het gedaan, met een föhn en een speciale spatel. Duurt wel even en de deurtjes kan je het beste helemaal eraf halen. Keukenkastjes hadden vooraf de zelfde structuur als het folie wat er nu opzit.

1 like

Ik vind leuke eettafel stoelen zo lastig. Wil leuke maar ook beetje tijdloze dus niet waar ik over een half jaar al op uitgekeken ben. Zijn ook allemaal nog best prijzig!

3 likes

Mijn vriend heeft onze kastjes ook gewrapt met folie. Bij ons is het helaas niet zo geslaagd. Het laat los en het was heel lastig om het er goed op te krijgen. Of het beter gaat als iemand met ervaring het doet geen idee. Wij gaan ze nu in ieder geval laten spuiten.

1 like

Ik heb eindelijk eetkamerstoelen gevonden die ik leuk vindt, zoiets (of met stof):

Maar zou ze graag even willen proefzitten, heeft iemand een idee waar je zulke stoelen in een fysieke winkel hebt?

Jysk heeft deze! Daar kun je zover ik weet gewoon proefzitten.

https://jysk.nl/eetkamer/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-jegind-naturel-wit

1 like

Perfect! Dankjewel :smiley:

Daar twijfel ik inderdaad ook over! Al die dingen in huis zijn voor mij zo nieuw, heb nog niet echt een idee van wat er allemaal mogelijk is :stuck_out_tongue: Zou je het dan niet zelf kunnen spuiten in plaats van laten doen, en dan wel de zijkanten meepakken?