Interieurtopic #2 (Deel 1)

M’n nieuwe vloerkleed is besteld, ben benieuwd als ie straks ligt

35 likes

Zo tof

1 like

Ik wil graag een poster in een lijst ophangen van 50x70cm. Heeft iemand ervaring met van de Tesa “plak spijkers” voor lijsten?

Ik heb ooit zo’n grote lijst met een plakspijker opgehangen, maar blijft niet hangen over de lange termijn, waardoor de lijst naar beneden kwam zetten en kapot ging. Kleine lijstje werkt wel.

1 like

Een vriendin van me heeft twee grote lijsten daar mee opgehangen. Die hangen al zeker een jaar of 2.

1 like

Ik heb er al 2 jaar twee grote 50x70 lijsten aan hangen, maar wel in een fiskbo lijst van ikea en die weegt niks. Ik heb ze ook wel eens geprobeerd met kleinere, maar zwaardere lijsten, en die bleven helaas niet plakken. Echt kut want die lijsten zijn nu allebei kapot

2 likes

Haha deze kast heb ik hier ook eens gepost, ik vind die deurtjes zo leuk. Al vind ik die van ikea nog net wat leuker.
Maar ik heb hem niet gekocht, maar heb weleens bij maisons du monde besteld. Het komt wel uit Frankrijk dus kan lang duren, helemaal nu. Ik had een salontafeltje besteld met een glazen blad, en het blad kwam kapot binnen. Toen hebben ze me gratis een nieuwe gestuurd en ik hoefde het onderstel van die eerste ook niet terug te sturen. Dus wel goede service!

1 like

Heeft ikea dan iets wat hierop lijkt? Ik vind hem prachtig!!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja, maar je kan hem in Nederland niet meer kopen helaas.

Waarom verkopen ze dit niet in Nederland. :sob:Het is echt preciesss wat ik zoek. Maar vanuit Ikea DE zullen ze wel niet verzenden naar NL ben ik bang

Weet niet waar je woont, anders gewoon een tripje DE maken als het weer wat rustiger is rondom corona tijd? Juist leuk om eens in een andere Ikea te kijken lijkt mij :grin:

Je hebt wel een bedrijf/koeriersdienst die Ikea spullen van Duitsland naar brengt! Kost wel wat :money_mouth_face:

Heeft iemand ervaring met de banken van Montel? Wij hebben ons oog laten vallen op de Cosy Plus maar dat is net 1 van de duurste modellen…
Of kent iemand een andere bank die goed lijkt op dit model? Maar dan iets meer budget :smiley:

Een collega van mij was niet tevreden, ze kregen snel plooien en de klantenservice was naadje. Maar verder ken ik niemand met een Montelbank :no_mouth:

1 like

Ja de montel is echt belachelijk. Mijn ouders hebben een kast gekregen die scheef staat, toen kregen ze een nieuwe maar die staat ook scheef, toen ze de bank kwamen brengen zat er een poot te weinig bij en hebben ze er een zwarte poot onder gezet ipv de normale zilveren… wat een ellende

1 like

Ik ben erg tevreden. Wel Montel Zwolle, misschien maakt dat verschil. Heb de Viano in driezits met hocker. Vriendelijk geholpen, ook veel informatie over de stoffen en voordelen/nadelen en bij levering is hij op de juiste plek neergezet en al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Hij staat er nu 2,5 jaar en heeft enkele lichte plooien, maar niks geks voor een bank waar echt niet netjes mee omgegaan wordt.

1 like

Geruststellend, want ik heb deze ook haha. En vroeger andere gehad die ook goed beviel (niet nieuw).
Niet via hun eigen winkel, dus service is dan denk ik ook anders.

1 like

Oh jee dat zijn heel gemengde reacties :smiley: precies zoals op facebook, veel positief maar ook best veel negatief… Moeilijk om een keuze te maken! Het is toch best een grote uitgave…

Ik kan je vertellen dat de IKEA in DE op blijkbaar een paar producten na erg weinig verschilt van die in NL… Maakt hem niet minder leuk trouwens, maar het is gewoon IKEA zoals die in NL ook is.

1 like

Deze van Eijerkamp lijkt wel!
https://www.eijerkamp.nl/eijerkamp-collectie-hoekbank-links-malta-153932.html

Ik heb op die site wel veel mooie banken gezien, dus misschien is het de moeite waard om daar even te kijken!

1 like