Interieurtopic #2 (Deel 1)

Haha ja dat hadden wij ook, moest zelf ook even slikken. Maarja zo’n kast wilden we heel graag en ze konden er een mooi prijsje van maken, dus hebben het wel gedaan. Verwacht ook wel dat het heel lang meegaat. Kötter is sowieso een fijne winkel, maar niet alles wat ze hebben staat op de website.

Nee, zat al even te kijken online. Dan binnenkort maar een tripje maken :grin:

1 like



Ik vind deze collectie van Dior prachtig, maar veel te duur. Iemand een idee waar je soortgelijke placemats kan kopen? Of ziet iemand hoe ik dit zelf kan DIY’en?

6 likes

Je mag bij pb’en! Ik weet niet of ik je heel goed kan helpen.

2 likes

Ik vind dat wel leuk ja, als je wilt :slight_smile:

Ik heb vandaag al drie keer de keuken omgegooid maar het lukt me maar niet om een handige opbergplek te maken voor mijn kruiden. Kruidenrekjes aan de muur kunnen sowieso niet. En ook geen ruimte voor een speciaal kastje ofzo. Hoe hebben jullie je kruiden opgeborgen en/of heeft iemand andere tips voor een handige manier?

Op een dienblad op een plank zodat je ze er in 1x allemaal uit kan halen als je iets specifieks zoekt, maar alle basic dingen voor aan binnen staan?

1 like

Ik heb een aantal van deze bakjes in de kast staan (van ikea)

In de ene de kruiden die ik vaak gebruik, in de andere de minder gebruikte. Ik pak 'm uit de kast als ik kook en zet het zo weer terug. Heb ook onderin van die vakken staan met alle flesjes,en in de andere alle doosjes met rijst/pasta/paneermeel etc.

3 likes

Ik heb een keukenla helemaal volgestouwd met kruidenpotjes, en dan zo’n remmend matje erin zodat ze niet alle kanten opgaan.

3 likes

Wij hebben deze van IKEA.

1 like

Wij hebben dit, vonden deze bij sostrene grene. Rest wat we hadden gezien waren best prijzig.

8 likes

Wij hebben deze van Sostrene Grene. Daar hebben ze wel vaker leuke kapstokken.

8 likes

Haha, wij hebben 'm ook meegenomen uit ons vorige huis omdat we niets konden vinden. :sweat_smile:

Ik wil in onze nieuwe keuken nieuw servies. Hebben jullie tips?
We houden van rond en minimalistisch en het mag in de kleur terracotta roze, wit, grijs en/of zwart.

Wil je veel geld uitgeven? Dan zou ik eens bij de Bijenkorf of een speciaalzaak alles in je handen houden, voordeel van merken als Villeroy&Boch/Iittala/Wedgwood/etc is dat de series meestal heel lang bestaan en je dus niet over een jaar niks meer bij kan kopen als er wat stukvalt of je toch meer eters krijgt.

1 like

Wij zijn onwijs blij met onze bank van Pronto. Hebben de Baricci gekocht in een eigen opstelling (modulaire bank).

Zitmaxx! Echt ontzettend veel keuze.

1 like

Wij hebben thuis een Wedgewood servies, echt al een jaar of 30 ofzo en mijn moeder is er zo klaar mee maar er gaat nooit wat stuk dus ze kan het niet over haar hart verkrijgen om het weg te doen en wat nieuws te kopen :joy: Dat we een rubberen vloer hebben helpt ook niet want als er wat valt gaat het vaak nog niet stuk

2 likes

Ik wilde de bakjes van Ikea tippen maar @TanteBetje was me voor. Ik gebruik ze in de keuken voor ongeveer alles. Komt uit de variera serie.

2 likes

In ons vorige huis hadden wij een n dubbele Lazy Susan voor kruiden, dat vond ik heel handig omdat je m dus kan draaien.

1 like

Heeft iemand ervaring met deze serie van maisons du monde?
Ik heb de hoge versie van deze kast (van Ikea maar deze lijkt hetzelfde).
Maar heb hier nog nooit wat besteld.