Interieurtopic #2 (Deel 1)

Precies, hoe meer ik erover lees en nadenk, hoe meer haken en ogen eraan blijken te zitten. We twijfelen dus over verven, of inderdaad gewoon nieuw laminaat leggen. We dachten dat verven een leuke en goedkopere oplossing zou zijn, maar er gaat wel een hoop tijd in zitten ja!

1 like

Studio Henk heeft vergelijkbare! Geen idee of ze lekker zitten, ze zijn wel heel mooi en je kan zelf de combinatie van het model, de stof en de kleur bepalen geloof ik

1 like

Onze eetkamerstoelen komen van bij Kwantum. Inmiddels hebben we ze drie jaar en ze zien er nog even goed uit als in het begin. Kan er makkelijk lang op zitten !

2 likes

Wij hebben planken, maar kan ook in een keukenkastje > we hebben kruidentrappetjes, zodat je t ook nog een beetje normaal kan lezen. Voor grotere potten (en de flessen azijn enzo) hebben we een lazy susan

1 like

Ik heb precies zo’n bank, die was 1000€. Heel blij mee! Zal ik je het model en de winkel even DMen?

Zit in mijn dorp dus vanwege privacy wil ik het hier niet zomaar op gooien haha!

Ja leuk! Dankjewel!

2 likes

Oh haha toevallig :sweat_smile: die tafel is ook prachtig ja!

Ok dames ik heb een nieuwe bank + kleed op het oog. We hebben een witte vloer

Is dit wat?

7 likes

Ik vind het mooi! Jute vind ik zelf wel ‘hard’ aan de voeten en niet echt heel comfortabel.

1 like

Ik zag dat hier mensen wel eens besteld hebben bij La Redoute, hoe bevalt dat?

Ik wil een nieuwe dekbedovertrekset kopen, maar twijfel een beetje over de kwaliteit, als die niet zo goed is vind ik het te duur maar kan het lastig inschatten. Iemand ervaring mee?

Was dat @VickyViolence niet oa.?

1 like

Ik merk geen verschil met Ikea bijvoorbeeld, maar ben geen expert in dekbedoverstreksets haha.

Koop bij La Redoute nooit iets aan de volle prijs hé, als er nu geen actie loopt verschijnt er in een aantal dagen wel een kortingscode voor 20 of 25%.

1 like

Ohja dank je! Klinkt prima zo, ik ben ook heel tevreden met mijn Ikea dekbedovertrekken, maar ze hebben bij deze website wel leukere printjes. Als het maar niet helemaal uit elkaar valt na 2 keer wassen (zoals je vaak wel hebt bij websites als Shein) vind ik het goed.

Ja er loopt nu een mooie kortingsactie, op alles wat ik wil zit 37% korting en dan nog €10 extra met een kortingscode, dan valt het wel mee met hoe duur het is allemaal. Mooi moment om te bestellen dus. Dank voor de tip nochtans! :blush:

1 like

Over La Redoute: hebben jullie dan de juiste maat hoofdkussens? Mijn kussens zijn 60x70 en ik dacht dat dat een vrij standaard maat was in Nederland?

Ik heb twee dekbedovertrekken van La Redoute maar een keer dus de verkeerde kussen maat gekocht. De meer vierkante past bij mij dus echt niet goed.

Heeft iemand een tip waar je dit soort rekjes kunt kopen?

Jaaa ikea

1 like

Wie heeft een idee qua kleur voor op de muur van mijn slaapkamer?

Ik ben bij de kleurkeuze gebonden aan de volgende items: donkerbruine antieke meubels, donkerrode gordijnen, wit bed+nachtkastjes. Beetje bijeengeraapt dus. Daarom dacht ik maar aan wit? Nu heeft de muur licht gelig behang met een motiefje, nog drukker dus! Qua spullen kan/wil ik even niets aanpassen omdat we (al een tijdje) van plan zijn om te verhuizen.

Donkergroen? Of okergeel?

1 like

Licht of oudroze?

1 like