Interieurtopic #2 (Deel 1)

Koraal of zalm ofzo? Iets van een rood of roze tint zou ik doen denk ik :blush:

1 like

Sage! (Salie groen)

Eigelijk vind ik wit van het bed en bruin van de meubels beide basiskleuren, dus niet accenten. Donkerrood kan veel kleuren hebben.

1 like

De afgelopen weken was de wc mijn project. Ik wilde even het eindresultaat delen. Er komen nog wat nieuwe spulletjes (prullenbakje, wcborstel, gastendoekjes enz) maar het is nagenoeg klaar. Heel blij mee!

26 likes

Oeh, dit vind ik een mooie, thanks! Niet te opvallend en toch sfeervol. Van m’n donkerrode gordijnen baal ik toch nog een beetje, maar ik hoop dat je gelijk hebt :grin:

1 like

Wat heb je gedaan?

Edit: Of heb ik de voorfoto’s gemist?

Nee inderdaad geen voorfotos. De muren geverfd, plafond gewit, spiegel gespoten, plankje opgehangen

1 like

Goed bezig! Heb je de tegels blauwig geverfd of was dat al zo?

Heeft iemand ervaring met deze Bar fauteuil van Dutchbone?

2 likes

Wij hebben die met stof, zonder voetenbankje. Op zich een prima stoel, maar voor een avond tv-hangen zit hij niet lekker genoeg (vind ik), voor mij is dan de rugleuning te laag.

Ik heb er laatst ook besteld! Had zelf alleen heel duur dekbedovertrek (van 200 euro) wat ik ooit in de sale gekocht had en al 8 jaar gebruik dus dat was m’n enige echte vergelijking haha en het voelt in vergelijking daarmee wel minder zacht. Maar dat is ook niet gek voor die prijs! Ik denk inderdaad wat @VickyViolence zegt vergelijkbaar met Ikea :slight_smile: Gewoon prima katoen!

1 like

Ah ok, ik wilde hem met name om lekker in te lezen, zit daarvoor niet fijn genoeg op onze bank. Mijn vriend is ook 1.96m, dus dan zal de stoel vast te klein zijn

Een vriendin van mij heeft die in stof. Echt mijn favo stoel als ik daar ben

1 like

Alles was geel😅 Oorspronkelijk wit, maar helemaal vergeeld dus het was wel toe aan een opknapbeurt

1 like

Heb er laatst op gezeten, maar vind hem te hard.

Kan trouwens de Kameraad van Dyyk aanraden. Heb echt superlang gezocht naar een fijne leesstoel en in de hoge variant daarvan kan je echt wegzakken.

Super nice! Ik heb dit ook op de planning staan, ik heb al een grond verf gehaald. Welke (tegel) verf heb jij gebruikt? Nog tips? :stuck_out_tongue:

Als je hier van houdt vind je de stijl Japandi misschien ook mooi :smiley:

2 likes

Ik heb badkamertegelverf van v33 gebruikt. Geen bijzondere tips verder, maar goed schuren en dunne laagjes want je ziet alles op gladde tegeltjes. En doordat elke voeg goed meegenomen moet worden is het een tijdrovend klusje

1 like

ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar Kwantum heeft nu een actie. 80 van hun populairste gordijnen gratis gemaakt.

En volgens mij zocht er hier iemand laminaat met korting? Ze hebben nu 40% en pvc met 20%

3 likes

Weet iemand iets om over laminaat heen te leggen, een soort laagje in een andere kleur/print? Ik zit in een huurhuis dus wil geen nieuwe vloer leggen, maar het laminaat (denk ik?) vind ik niet zo mooi, is zo’n standaard grenen plankenkleur. Zou liever lichtere wit/grijze ‘planken’ willen, maar geen idee of dat mogelijk is zonder vloer te vervangen.

Ik ben opzoek naar zwevende massief houten wandplanken. Iemand een tip?