Desenio is niet mega betaalbaar maar ze zijn het wel echt waard imo. Bij leenbakker had ik lijsten die overduidelijk van dat lamineer spul waren, maar opzich ook niet slecht.
Ik heb van Desenio (zwart houten) lijsten in 70 x 100 en die zijn anders echt troep.
Ik heb een aantal eikenhouten lijsten, de meesten nu 3-4 jaar en 30x40 en 50x70, en die zijn nog top. Passe partouts blijven ook lang mooi (itt Ikea wat na een jaar geel is)
Ik heb het al vaker gezegd hier maar ik ben echt fan van de lijsten van Jysk! Zijn heel vaak in de aanbieding en het glas is ook echt glas en geen plastic (zoals Ikea).
Ik bestel mijn lijsten altijd bij BGA. Ruim assortiment, betaalbaar en goede kwaliteit! Levertijd is een kleine week, want 't komt uit Zweden
We zijn onze keuken een beetje low budget aan het aanpakken en ik heb gisteren alle kastjes geschilderd en de handgreepjes verwisseld. Er komen nog tegels op de muur in plaats van dat plaatwerk en een nieuwe afzuigkap, maar ik ben nu al heel tevreden over het resultaat!
Wat een verschil al, ziet er heel fris uit! Welke tegels heb je gekozen voor de achterwand?
Wordt al mooi zo! Love de Ikea snijplank haha
We willen van die langwerpige Friese witjes, we gaan dit weekend even kijken bij een bedrijf hier in de buurt. Het liefste willen we een lichte kleur, maar wel iets warmer dan de kastjes zijn, omdat het anders misschien een beetje kil wordt. Waarschijnlijk wordt het iets van gebroken wit.
Dat past ook mooi bij de handgreepjes denk ik, hoop dat jullie wat kunnen vinden bij het bedrijf!
Iemand tips voor een mooie, simpele wandkapstok zonder al te veel poespas?
Weet iemand welke kleur verf dit is of een vergelijkbare kleur? En welke natuurtint past hier goed bij?
Wij hebben nu een rigid vloer van coretec gelegd. Wij kozen een visgraat maar je hebt er veel soorten vloeren van. Ze leggen vrij vlot (duurde bij ons lang maar dat komt door het visgraatmotief) en kunnen op elke ondergrond owv het kurkenlaagje. Collega van me koos planken met een laminaat look er van en was snel gelegd.
Toevallig zat ik vandaag naar vergelijkbare kleuren te kijken! Misschien hier iets van?
Het is super lastig omdat kleuren er op elke foto (in de reviews soms) anders uit zien
Saliegroen Perfection deze is denk ik wel erg blauw
Army Green vtwonen en deze weer te donker haha
Lijkt wel op onze leemgroen vd karwei!
Wat doen jullie met de vensterbank om het op te leuke? Ik ben daar zo slecht in. Vooral de woonkamer vind ik lastig
Ik heb geen vensterbanken, maar ik zou (als dat kan, weet niet of je plantetende katten hebt 🥲) gewoon leuke plantjes kopen haha.
Wat was dit een rotding om op te hangen. Aan de handleiding had je ook weinig. Nooit meer van het plafond halen dus.
Hopelijk ook gauw de muren aanpakken.
Het is godverdomme bijna 1 uur maar ik wil het resultaat van mijn bloed, zweet en tranen (vooral die twee laatste) delen. Sinds 19u mee bezig geweest om alles in elkaar te zetten
Bureau is sheslay (and slay she does) van Beliani, veel te duur voor een sticker op spaanplaat maar goed hij ziet er wel mooi uit.
Stoel is van Ikea.
Die poster mag best groter haha er stond eerst een kastje voor ipv deze vrij bombastische tafel.
Ik heb deze hangen en daar ben ik erg blij mee!