Wat een mooie slaapkamer! Denk dat de kleur van het bankje heel leuk gaat zijn. Of dezelfde kleur als de muur, dat lijkt me ook mooi.
Wat een brede woonkamer heb je, hoe breed is het als ik vragen mag?
Wat een mooie bank! Welke is dat?
Ik vind het ook altijd een heel tof gezicht als een meubel exact dezelfde kleur heeft als de muur erachter! Vooral als het ook mat is.
Dus ik zou dat doen of inderdaad oudroze. Zou geen nieuwe kleur introduceren in de kamer.
Haha wilde precies hetzelfde zeggen, ik zou het dezelfde kleur blauw doen als de muur! Maar dat is idd niet her opvallende en contrasterende dat je wilde.
Prachtige slaapkamer! Ik heb onze slaapkamer ook blauw geverfd, ongeveer dezelfde kleur, love it!
Waar is die mooie sprei van?
Wie kan ons helpen? Vierkante slaapkamer, wand achter het bed heeft een druk printje. De rest is wit (behang). De wand recht tegenover het bed heeft alleen heel lelijk wit (golvend) streepjesbehang. Het liefst willen we de muur links van het bed anders behangen omdat het daar wat lelijk is geworden door waterschade d.m.v. klapramen. Maar als we die veranderen moet het streepjesbehang ook weg (vind ik). Anders hebben wij print- ander behang - streepjesbehang- wit behang. Wat zouden jullie doen?
De twee wanden opnieuw behangen!
Bedankt voor het meedenken allemaal! Ja in dezelfde kleur blauw zou ik ook wel mooi vinden, dat-ie een beetje wegvalt in de muur. Maar ben toch voor deze kleur gegaan.
(Via een andere website want ze hadden daar geen oud roze. Al is deze ook niet echt oudroze maar vind het een mooie kleur:
@Krabsalade dat is deze!
Wij hebben een gietvloer in de keuken waar we graag een nieuwe kleur toplaag over willen. Heeft iemand hier ervaring ermee? Hoeveel kost het ongeveer en bij welk bedrijf? (Wij wonen in BE)
Haha leuk!
@Ophelia Yippee blue is ook mooi! Maar heel anders dan de blauwe, beetje zeegroen. Mooi ook.
Ik twijfelde tussen Histor Yippee Blue en Flexa 100% Oceaan voor onze slaapkamer, hier zie je de testers achter ons bed, ben voor de 100% Oceaan gegaan, nog elke dag blij mee!
Haha die lichtste. Ik vond hem veel lichter uitvallen in het echt dan op veel inspiratie-foto’s. En ook veel groener.
Edit: bij Gamma heb ik van allebei de kleuren gewoon zo’n minipotje laten mengen, kost een paar euro.
Ik zou de hele kamer in 1 kleur verven dat vind ik zelf zooooo mooi en rustig staan. Verschillende soorten behang in één kamer zou ik te druk vinden zelf, dus ik zou het er allemaal afhalen denk ik. Maar dat is vrij rigoureus haha, weet niet of je daar op zit te wachten.
Wij hebben Yippee Blue in de slaapkamer, zie hieronder. Vind hem wel echt blauw en niet groen! En behoorlijk donker dus ook
Heel mooie kleur dit
Ik ben ook lekker bezig in ons nieuwe huisje met de boel opfrissen en moderniseren. Vorige bewoner heeft er zo’n 40 jaar in gewoond en naast dat een hoop nogal retro kleuren heeft is het ook gewoon een beetje ranzig
Vandaag eerst dit smerige tapijt voor het toilet vervangen voor vinyl (gat wordt nog gedicht, en wil de drempel nog wit verven - maar dat komt samen met de deur):
En een heel raar groen muurtje geverfd in de kleur Histor Katje :
De deur links ervan wordt wit trouwens, en de rechterkant naast de (deur)opening wordt dezelfde kleur geverfd als dit muurtje. Helemaal zin in. Nu al zo blij met het verschil!
Wow, dat is een heel verschil!
Wat zit er voor muurtje voor? Het ziet er mooi uit, maar heeft t ook een speciale functie?
Ik heb nog wel een vraag: ik kan een grote fotolijst overnemen. Hij is 120 bij 100 cm. Nu lijkt t me tof om daar een grote print in te doen, maar het is een afwijkende maat en groter dan normaal. Hebben jullie ideeen waar ik terecht kan? Zelfs een passé partout kan ik zo 1 2 3 niet vinden