Interieurtopic #2 (Deel 1)

Deze zijn via behangfabriek.com

Ik heb het besteld maar teruggestuurd, er zat geen structuur in, wat ik wel had verwacht. Het was heel dun en glad, echt zoals behang.

2 likes

Ik heb het ook! Aanbrengen is makkelijk, maar wel even met z’n tweeën doen, en goed alle lijm verdelen. Wij hebben echt een megalange muur dat was wel een beetje onhandig, waardoor er wat luchtbellen onder zitten. Maar het blijft goed zitten, laat nergens los ofzo en je kan het goed schoonmaken.

1 like

Zou je die ook naar mij kunnen sturen? :innocent: Ik ben ook opzoek naar eem nieuwe bank.

@TanteBetje @Flamoes Aan donker groen of oud roze zou ik zelf nooit hebben gedacht maar dat is inderdaad prachtig! Momenteel heb ik lichtgrijs, ook mooi maar nu ik dit heb gezien wordt het zeker iets anders. Heb eerder op andere plekken in het huis ook wel eens een zwarte muur gehad, lijkt me ook mooi maar moet even kijken of dat in deze ruimte ook zo uitkomt. Dankjewel voor de mooie plaatjes, heb ze meteen opgeslagen op Pinterest

2 likes

Ik heb de ‘dining area’ geverfd! Ben er zo blij mee :grin::grin:

113 likes

Wauw, heel mooi!

1 like

Yes!

1 like

Prachtig! Geweldige kleur :heartbeat:

1 like

Super mooi!!

1 like

Oh zo mooi! :heart_eyes:
Waar heb je de tafel en stoelen gevonden?

1 like

Kringloop winkel in Alkmaar. (Loodz15)
Ik liep er tegenaan en voor 160 euro voor de set kon ik die niet laten staan.
Ben er ook super blij mee :grin::grin:

Mijn vriend en ik hebben net een nieuw huis gekocht! Zo blij mee!
Maarrr… loop nu een beetje tegen een ‘probleem’ aan.
We hadden allemaal bijelkaar geraapte meubels, maar willen nu langzaamaan alles gaan vervangen. Super leuk, is echt een beetje mijn hobby. Ik kom er nu alleen achter dat we niet echt dezelfde smaak hebben. Ik hou zelf heel erg van vintage/kringloop dingen en een beetje een ‘speels’ huis zegmaar. Mijn vriend vindt steeds van die strakke, moderne dingen leuk. Hij vind veel van wat ik uitzoek oude meuk. Ik vind dingen die hij leuk vind zo saai :pensive:

What to do? Mensen hier ervaring mee?

Als jullie echt niks kunnen vinden wat jullie allebei mooi vinden, dan zou ik het toch maar gewoon mixen, jullie stijlen. De één kiest de tafel, de ander de stoelen, enz. Wel rekening houdend met elkaar, dus niet iets kiezen wat de ander echt afgrijselijk vindt, maar wel wat de ander misschien meh vindt.

Anders heb je de kans dat jullie straks geld uitgeven aan allemaal meubels die jullie allebei niet mooi vinden. Dat is pas echt zonde.

Of één van jullie moet het gewoon aan de ander overlaten, maar dan wel met ‘vetorecht’. Zo doen wij het. Ik bepaal de inrichting, maar ik overleg (grotere) dingen wel, en als mijn man het afzichtelijk vindt doe ik het niet.

1 like

Als je die luchtbellen storend vindt, kan je met een heel scherp (stanley)mesje een heel klein gaatje in die luchtbellen maken en dan met een pinpas over de luchtbel richting het gaatje, zodat alle lucht eruit gaat. Zie je niks van als je het goed doet

1 like

Dankje, ja wij willen dit al 2 jaar even doen met een naald oid, maar dat vergeten we steeds. :roll_eyes:
Het duurde ook een jaar voordat we het aanrechtblad hadden afgekit. Altijd van die stomme kleine klusjes die er dan bij in schieten.

Ik denk dat als je allebei wat water bij de wijn wil doen dat je het best leuk kunt combineren. Zoiets misschien?

8 likes

Wauw proficiat, so exciting! Ik denk inderdaad dat een mix juist super leuk en uniek kan worden. Misschien moeten jullie beide afzonderlijk pinterest inspiratie opdoen, en ook nagaan wat binnen jullie nieuwe huis past. Dan kan je beter vergelijken wat voor feeling je in de ruimtes wilt creëren en zo selectief opzoek gaan naar dingen dat jullie wel beide mooi vinden.

1 like

Ohja met een naald kan t ook idd! Dat het er bij inschiet herken ik ja. Ik denk dan aan dat soort dingen wanneer ik in de trein zit of onder de douche sta ofzo en als ik dan op de juiste plek ben om zoiets te doen denk ik er nooit aan :sweat_smile:

1 like

Haha ja inderdaad! Ik zie het ook wel eens tijdens het koken, maar ja, dan ben ik aan het koken. En daarna ben ik aan het eten, en daarna lig ik weer op de bank dus is het weer uit mijn gedachten.
Maar ooit zal het gebeuren! :sweat_smile:

1 like