Interieurtopic #3

Wat hebben jullie als kledingkast? We zitten al een paar weken zonder, want ik wil graag een paxkast van de IKEA, maar heel veel is niet leverbaar :frowning: iemand tips voor andere kasten? We willen vooral kleding laten hangen ipv opvouwen.

2 likes

Waar is dat bureau van?

1 like

Wij hebben veel pax onderdelen op Marktplaats gescoord

1 like

Een onaf hoekje naar het voelt nu een beetje aan als thuis.

95 likes

Ligt eraan welke kleur, Ikea kiest ervoor om wit prioriteit te stellen ivm tekort aan grondstoffen. Zwartbruin en essenfineer gaat er sowieso uit en daar komen 2 nieuwe kleuren voor terug vanaf maart. Welke kleur zou je willen? Je kunt me altijd een pb sturen als je iets Pax-gerelateerds wilt weten :slightly_smiling_face:

2 likes

Vanaf dit bericht

staan er nog een aantal opties aan kledingkasten van de Ikea.

Misschien kan je er iets mee! Heb zelf trouwens mijn PAX kast via marktplaats gevonden. Wel goed op de hoogte letten!

3 likes

Over 2 jaar is ons nieuwbouwhuis af en ik ben vooral op zoek naar inspiratie! Uiteindelijk moet de woonkamer, 4 slaapkamers, achtertuin en de hal in worden gericht. Ik volg heel veel nieuwbouw insta accounts maar iedereen kopieert elkaar (al gaan wij ook voor een zwarte keuken en een marmer wit blad :joy:). Dussss waar halen jullie voornamelijk je inspiratie vandaan, iemand tips?:grin:.

2 likes

Helaas geen styling tips, ook nieuwbouw met alles doorsnee… haha!

Wel een andere tip: wij moesten ook 2 jaar wachten en hebben toentertijd voor een “tijdloze” badkamer gekozen ipv een trendgevoelige tegel oid zodat we het bij oplevering nog steeds mooi zouden vinden. Nu al spijt van… het is zo saai! Kies gewoon wat je écht mooi vind.

1 like

Goede tip! Wij gaan idd voor iets wat we heel mooi vinden! Gaan voor een bruine tegel met een mega mooie kleur meubelkast en koperen kleur kranen. Zijn hele wat badkamerzaken afgegaan, maar nergens is zo’n mooie bruine tegel te vinden als waar wij de badkamer willen gaan kopen (via het project). Alleen alles is zo duuurrrr :see_no_evil:

2 likes

Wij hebben eerder dit jaar een groene keuken gekocht bij Keukenloods. Ze hadden daar ook blauw, rood en andere tinten groen.

Foto hieronder tijdens het plaatsen geeft de kleur goed weer

83 likes

Heel mooi! Wij hadden zo’n kleur ook op het oog maar zijn nu voor een donkerblauw gegaan :smiley:

2 likes

Super mooi! Echt een gave kleur. Wat voor vloer gaan jullie erbij doen?

1 like

We hebben er een muisgrijze gietvloer bij, zelfde kleur als het grijs in het (nep)marmeren blad. Alhoewel ik wel enigszins spijt heb van de kleur vloer, want het is echt mega besmettelijk. Zeker met een zwarte hond…

We moeten nu alleen nog tegels kiezen voor op de achterwand, daar komen we niet helemaal uit.

2 likes

Wij hebben de keuken bij een lokale ondernemer gekocht, dus geen grote landelijke keukenzaak. We konden uit alle kleuren van de farrow & ball waaier kiezen en dat zijn mega veel kleuren! We zijn voor groen gegaan en ik ben er heel blij mee.

1 like

Gaaf zeg! Misschien dat iets van creme/beige tegels mooi zijn? Dat het wat afsteekt met het witte blad en zodat je het warme wat naar voren haalt?

1 like

Weten jullie waar ze iets betaalbare mooie fauteuils verkopen? Goossens heeft mooie stoelen maar 1000-1200 vind ik iets teveel van het goeie. Budget rond 600?

Ja wel iets warms denk ik inderraad. Ik zou een heel lichtroze tegel wel gaaf vinden, maar ben de juiste kleur nog niet tegengekomen.

3 likes

Aaah wat gaaf! Echt heel erg leuk! Ben ook nu echt benieuwd naar de rest van je interieur.

1 like

Dutchbone heeft mooie stoelen vind ik, misschien zit daar iets in je prijsklasse bij?

1 like

Loods5 eigen merk?

2 likes