Wij hebben eindelijk een bank(in een L vorm) gevonden die wij allebei mooi vinden! Nu zijn we alleen nog aan het nadenken over de kleur, ik wil het sowieso graag in een van de velvet stoffen en dit is de vloer die we nemen. Ik denk overigens niet dat we een kleed gaan nemen in de woonkamer en de muren worden een lichte kleur. De tafel wordt wsl van marmer in bruin/zwart.
Heel mooi!
Wat voor kleur komt er op de muren, en qua gordijnen?
Eetkamer stoelen?
Hele goede vraag, zo ver zijn we nog niet haha. Op de muren komt sowieso een lichte kleur denk aan licht beige of wit met een donkere gloed erin. We houden absoluut niet van te veel kleur op de muur de gordijnen wil ik denk ik ook een zandkleur hebben, sowieso geen grijs. Maar we willen ook absoluut niet dat het een beige huis wordt dus vandaar dat we zo twijfelen.
Mij lijkt deze kleur wel gaaf erbij, de woonkamer van de huismuts vind ik trouwens echt prachtig
De groene lijkt mij erg mooi! Ik heb ook een groene bank en ook al is het een kleur, is het nog wel erg neutraal en kleurt het ook mooi met onze houten vloer. Daarnaast staan veel kleuren er ook mooi bij, dus je kunt ook afwisselen met gekleurde accessoires en kussens in de woonkamer.
Mijn ouders hebben een tijdje een koeienhuid op de grond gehad, maar daarvan gingen alle uitsteeksels snel omkrullen dus na een half jaar zag het er niet uit. Ik zou dus wel even goed opzoeken en kijken naar reviews of dat bij deze ook aan de orde is, zou zonde zijn anders!
Haha sorry hier moest ik een beetje om lachen
Als je de woonkamer van De Huismuts mooi vindt zou ik echt kijken naar warme kleuren, zoals de Gold of Spanish Brown, of Oatmeal (maar die laatste is weer lichter). Verder zijn Petrol en Commando Green ook hele mooie, nog best neutrale opties!
Hahahaha toen ik het typte moest ik zelf ook al keihard lachen
Wow ja die roest-achtige kleur! Kun je alsnog alle kanten mee op qua kussens/tapijt etc. als je de muren ook neutraal houdt. Beige/bruin staat er ook heel mooi bij natuurlijk, maar ook chroom/zwart etc. Linnen gordijnen bijv?
Denk goed om ook na te denken of je meer richting koel/warm wil
Ik heb toevallig net ook een bank gekocht!
Ik had een nieuwe van Montel maar toch niet zo tevreden over kleur/omvang. Stom eigenlijk
Deze ih beige. En er was goeie korting bij Trendhopper, alle accessoires 50% deze vazen bij elkaar 26 euro.
Spanish Brown en die gold zijn prachtig zeker als de rest neutraal is, denk dat die andere kleuren te koel worden
Ik heb - geinflueced door de huismus - een lamp gekocht bij Madame Garage. Ik ben er echt zo blij mee
Mooi, dat mini lampje (?) rechts ook!
Nieuwe bank gekocht. Deze in de kleur bruin/grijs. We zijn door onze vorige hoekbank gezakt, dus het werd wel tijd
Heeft er iemand een mooie tip voor een dusty pink/oud roze kleur?
Ik heb besloten dat ik mijn trap roze wil verven haha.
Zat zelf al te kijken naar Sulking room pink van F&B maar andere tips zijn ook welkom!
Ik heb zelf de kleur ‘brandewijn’ van de Gamma in mijn woonkamer. Die is misschien iets donkerder dan de kleur van F&B?
Ik heb toevallig afgelopen weekend onze nieuwe slaapkamer voor een deel geverfd met mild plum van Flexa, ben ik erg tevreden mee tot nu toe! Ook een beetje oud roze/terra cotta roze tint. Heb ook nog getwijfeld over de kleur Terra pink van Vestingh, die lijkt daar erg op.
Ik heb ‘bleek roze’ van karwei, als het goed is kan je die wel laten mengen voor een trap. Die lijkt wel op de kleur die jij noemt. Er is ook een andere, die heet vintage roze en die is wat donkerder. Komt ook in de buurt.
Je kunt trouwens bij Gamma/Karwei ook Farrow & Ball kleuren laten mengen in een huismerk of Flexa:
Wij twijfelen tussen Sulking room pink en Heartwood (van Flexa). Heartwood is wat meer dusty imo
Als je Heartwood overweegt zou ik die even goed testen op het gewenste oppervlakte, want die kan ook enorm paars uitvallen! En dat is denk ik niet wat je zoekt.
Sulking Room Pink is een prachtige kleur! Roze trap klinkt fantastisch
Ja we hebben hem van het weekend geprobeerd en in onze zithoek is hij niet paars gelukkig. Had dat idd al gelezen dus even een tester gekocht. Dankjewel!
Oh ik vind hem wel cool! Die van Homestock is de Theodor loveseat of 2zits