Interieurtopic #3

Ik heb - geinflueced door de huismus - een lamp gekocht bij Madame Garage. Ik ben er echt zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Mooi, dat mini lampje (?) rechts ook!

3 likes


Nieuwe bank gekocht. Deze in de kleur bruin/grijs. We zijn door onze vorige hoekbank gezakt, dus het werd wel tijd

10 likes

Heeft er iemand een mooie tip voor een dusty pink/oud roze kleur?
Ik heb besloten dat ik mijn trap roze wil verven haha.

Zat zelf al te kijken naar Sulking room pink van F&B maar andere tips zijn ook welkom!

2 likes

Ik heb zelf de kleur ā€˜brandewijnā€™ van de Gamma in mijn woonkamer. Die is misschien iets donkerder dan de kleur van F&B?

1 like

Ik heb toevallig afgelopen weekend onze nieuwe slaapkamer voor een deel geverfd met mild plum van Flexa, ben ik erg tevreden mee tot nu toe! Ook een beetje oud roze/terra cotta roze tint. Heb ook nog getwijfeld over de kleur Terra pink van Vestingh, die lijkt daar erg op.

2 likes

Ik heb ā€˜bleek rozeā€™ van karwei, als het goed is kan je die wel laten mengen voor een trap. Die lijkt wel op de kleur die jij noemt. Er is ook een andere, die heet vintage roze en die is wat donkerder. Komt ook in de buurt.

Je kunt trouwens bij Gamma/Karwei ook Farrow & Ball kleuren laten mengen in een huismerk of Flexa:

2 likes

Wij twijfelen tussen Sulking room pink en Heartwood (van Flexa). Heartwood is wat meer dusty imo

1 like

Als je Heartwood overweegt zou ik die even goed testen op het gewenste oppervlakte, want die kan ook enorm paars uitvallen! En dat is denk ik niet wat je zoekt.

Sulking Room Pink is een prachtige kleur! Roze trap klinkt fantastisch :heart_decoration:

1 like

Ja we hebben hem van het weekend geprobeerd en in onze zithoek is hij niet paars gelukkig. Had dat idd al gelezen dus even een tester gekocht. Dankjewel!

3 likes

Heeft iemand de ambient lounge acoustic sofa wel eens in het echt gezien? Ik zit er naar te kijken als dupe voor een ligne roset maar hij lijkt een beetje uit verhouding. De onder/voorkant lijkt net te groot en lomp op dit soort fotoā€™s

In vergelijking met de togo die iets gebalanceerder lijkt, waarvan ik de punten omhoog ook mooi eraan vind

En @bonfire @Depeche @anon18050057 nav de zoekfunctie zag ik jullie gesprek en ben ik op zoek naar de homestock stoel, maar ik vind hem niet op de site.

Oh ik vind hem wel cool! Die van Homestock is de Theodor :slight_smile: loveseat of 2zits

Toevallig ben ik van het weekend ook bij de Gamma geweest en heb ik een aantal kleuren meegenomen. Brandewijn had ik er ook tussen maar die was toch iets te donker.

@Mar22 mooie kleur maar ook iets te donker/roze voor wat ik zoek. Maar dank voor de tip.

@Skadi Ja die kleuren ken ik ook! Dat zijn ook wel mooie kleur. Deze miss twijfelkont gaat nog even lekker twijfelen.
En dat van de Gamma wist ik want ik heb 2 maanden terug gamma verf in F&B kleur laten mengen voor de voordeur! Scheelt behoorlijk in prijs. Op het plaatje wat je deelt vind ik de kleur trouwens totaal niet lijken op fotoā€™s van muren/deuren/etc op internet.

@Zitzak oh ook een mooie kleur maar inderdaad wel met een paarse ondertoon! Hij gaat op de lijst.

Moeilijk hoor om een mooie kleur te zoekenā€¦ Daarom vind ik F&B ook altijd wel lekker makkelijk want daar zie je 10000 resultaatfotoā€™s met de kleur.

1 like

Is dat de cosy plus van montel?

Heeft iemand ervaring met Roomblush behang? Is de kwaliteit goed?

Ik ga binnenkort verhuizen en ik ben op zoek naar interieurinspiratie, heeft iemand aanraders voor instagramaccounts met leuke inspirerende designs? Ik hou van kleur, veel hout, licht en warm!

https://www.mysimplyspecial.com/interieur/binnenkijken/

Zij plaatst eens in de zoveel tijd een blog waar je iemands interieur kan bekijken. Zijn ook regelmatig mensen die er een Instagram pagina aan gekoppeld hebben. Misschien kan je er iets mee.

5 likes

Ik zou even in het interieurtopic kijken, daar worden regelmatig accounts gedeeld.

1 like

Super leuk!

@pastelzwart ja die heb ik idd al doorgeplozen, thanks. Maar daar staan er maar een paar die ik deels al kende, en ik hoopte dat iemand misschien nog andere ideeƫn had!

1 like

Alexandra Gater? Volg haar niet op Instagram, wel YouTube

3 likes