Ik heb een beetje een dilemma. We hebben een vrij lange, smalle gang waar een aantal deuren in zitten. We hebben nu een stukje geverfd met een donkere lambrisering. Dat stukje is maar een gedeelte van de gang. We twijfelen nu of we de hele gang zullen doen of dat dat gek uit gaat zien door die deuren tussendoor. We hebben ook al gedacht om de deuren dan mee te verven, maar door de plint wordt dat misschien weer te afwijkend.
Gewoon de hele gang doen zonder de deuren (zou ook heel mooi zijn maar voor mij teveel gedoe haha) staat heel mooi!
Jaa doortrekken, maar zonder deuren!
Ik stem hele gang doen! Mooie kleur, en mooi met de radiator in dezelfde kleur ziet er echt chique uit
Misschien veel gedoe maar de deuren in diezelfde kleur verven?
Ik zou ook alles doen! Denk dat je dan veel meer eenheid hebt in de gang dan nu met het eerste stukje half geverfd. Zelf zou ik dan wel voor een lichtere kleur gaan die minder afsteekt tegen alle witte deuren en kozijnen.
Net andersom vind ik zelf ook heel leuk:
Doortrekken en ik zou de deuren eerder allemaal grijs of okergeel verven.
Ik heb zelf ook een kleine donkere gang met veel witte deuren, en ik heb alles donkerblauw geverfd. Nog steeds erg blij mee. Door de witte deuren is het een heel mooi effect. (en ik heb ook een donkere houten vloer. Mooi i die van jou!)
Zit niks boven. Maar ik ben zelf niet heel groot, dus dat scheelt misschien haha
Ik kwam dit tegen, misschien handig om aan de reling te klemmen bij alle hoeken
Welke lamp vinden jullie het mooist voor een thuiskantoor op zolder? Hij komt te hangen in de nok van een hoog puntdak. Er zit maar een klein raam in, dus vrij donkere ruimte. Alle wanden zijn daarom wit en vloer is lichtgrijs laminaat. Sta ook zeker open voor andere leuke suggesties!
Bedankt voor de reacties op mijn post over onze hal! We hebben toch besloten om de hele hal te doen en de deuren niet te doen! Ik ben er heel blij mee en de tape moet er nog vanaf en de sierlijsten nog erop haha. Word in progress
Heel mooi geworden!! Zelf ook tevreden en zoals je gehoopt had?
Jaa ben er heel blij mee! We waren een beetje bang of het niet te donker zou worden, maar dat valt me heeeeeel erg mee. Denk dat als de sierlijsten overal erop zitten dat het echt 1 geheel wordt.
Mooi! Is hij echt grijzig of neigt hij een beetje naar taupe?
Optie 1 en stel dat een lamp kapot gaat is dan minder erg want je hebt er toch meerdere
Ik heb even kleuradvies nodig.
Ik wil graag een Woood Sara stoeltje links naast plant voor de nis, alleen ik weet niet welke kleur ik moet kiezen.
Ik dacht zelf aan creme boucle en dan een leuk warm gekleurd kussentje erop, maar misschien gaat het te saai zijn? Ik wil niet de groene, want dat is precies dezelfde kleur als mijn bank.
Dit zijn de kleuren die er zijn: Woood
Nog een foto van mijn woonkamer:
Wat een leuk stoeltje! Ik vind alle kleuren eigenlijk wel mooi en passend, maar ik zou zelf voor de oker gaan, denk dat het mooi past bij de kleur van je eettafelstoelen en het groen van de bank, en het maakt een leuk kleuraccent
Zou voor oker of oud roze gaan
Crème boucle of oudroze
De oudroze of de creme (inderdaad met een mooi warm kussen). Leuke stoel!