Interieurtopic #3

Ik zou 'm denk ik een terrakleur maken, of juist dat turkoois wat je op je Pinterest hebt staan. Iets wat mooi gaat met die gele stoel in ieder geval! Ik ga even voor je browsen naar wat ideetjes haha

3 likes

Ik zou ook richting turquoise denken, of een petrol-achtige kleur? Dat past ook bij de rest van je interieur denk ik!

4 likes

Ik denk dat diep blauw ook mooi zou zijn met dat geel. Maar moet je wel van houden. Ligt ook aan het licht dat in je kamer valt? Denk dat een terraskleur wel het warmste staat.

Misschien een paar kleuren die hier wel vaker voorbij zijn gekomen maar:

Farrow&Ball:
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.42.59

Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.42.49

Fairf:
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.47
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.25
Schermafbeelding 2022-02-16 om 15.49.20

4 likes

Heeft iemand hier de Ashleigh and Burwood geurlampjes? Ik vind de geuren echt heel lekker, maar werkt het systeem goed?

1 like

ik ga over twee weken verhuizen naar een soort tiny house concept, dus ben op zoek naar een tafeltje dat multifunctioneel gebruikt kan worden (eten, studeren, etc) en heel weinig ruimte inneemt, er wel een beetje leuk uitziet in niet grof is

iemand een idee?

2 likes

Mijn dochter heeft een klaptafel van ikea, misschien is dat iets?

3 likes

je een klaptafel is een mooie uitkomst! ik ga wel echt heel klein wonen dus denk dat zoiets nog te grof is, ben wel fan van de IKEA PS 2021. eens kijken of ik die ergens tweedehands kan scoren.

3 likes

Een mooi kleed bij de zithoek zou ik ook doen!

3 likes

@Flut Ik dacht ook gelijk aan Palm van de CC collectie, zo mooi!

2 likes

Voor de zekerheid

Weet je dat je die zwarte tafel aan beide kanten kan inklappen en je dan een soort kastje van zon 20cm breed overhoudt. Dat neemt in ingeklapte vorm minder ruimte in dan de tafel die je zelf plaatst.

3 likes

@instantramen en hij heeft opbergruimte. Is er ook in wit en hout:

6 likes

Wow wat
Een ding! Ken deze helemaal niet. Had dit willen hebben in mijn eerste studentenkamer

2 likes

I

Ik ben op zoek naar deze tint blauw voor de kinderkamer, iemand een idee?

2 likes

Als je op petrol zoekt dan vind je soortgelijke kleuren.

1 like

Ik heb echt heel veel Ikea (gehad), maar vind het nog altijd jammer dat deze niet in mijn assortiment zat :grimacing:.

1 like

Verkeerde kleur en niet helemaal hetzelfde maar ik moest meteen aan deze denken bij reliving

2 likes

Als ik op de link klik is het about:blank#blocked . Geen idee waarom.

Iemand postte op Reddit deze foto en had zelf die bloemen in Marrimekko style getekend. Ik weet wat ik deze zomer wil doen. :sweat_smile:

33 likes

Super mooi!

2 likes

wie heeft de top tip. ik ga verhuizen en grote kans dat ik straks een raam heb van om en nabij 350 cm breed. ik wilde in eerste instantie een verduisterend rolgordijn (het is een studio) en daar voor leuke, lichte gordijnen die voor de sier dicht kunnen. 's nachts dan het rolgordijn. maar een rolgordijn van 3.5m breed is ten eerste beste lelijk ben ik bang, en ten tweede duur en niet handzaam. maar ik wil niet alleen maar verduisterend gordijnen want als je die dichtdoet is het meteen zo’n afgesloten hok en ik wil ook wel eens luchtige gordijnen dicht kunnen doen tegen inkijk of zon oid. wat zouden jullie aanraden (ik typte eerst aanranden)

1 like

Vitrage/ inbetweens onder de verduisterende gordijnen?

8 likes