Hebben jullie tips voor mooi servies? Ik ben alvast op zoektocht voor een nieuwe set aan borden, groot en klein, bakjes, schaaltjes ed. Maar ik vind nergens iets echt mooi? Of het is schreeuwend duur.
Kan je een voorbeeld posten qua smaak/stijl?
Haha hmm. Nou ik vind tot nu toe alles wat ik gezien heb lelijk ga er even over nadenken.
Ik heb Villeroy&Boch servies, wel in de categorie schreeuwend duur helaas, maar ik vraag bij elke gelegenheid aan iedereen iets en daarmee is het eigenlijk vrij snel gegaan. En ik verwacht dit zo ongeveer de rest van mân leven mooi te vinden en bij te kopen, dus ik wilde niet voor een heel trendy servies gaan of iets van een winkel die de lijnen elk jaar wisselt.
Mijn moeder heeft iets van Iitala, maar daar komen al heel snel grijze krassen op, heel jammer. Dat van mij blijft tot nu toe gewoon mooi.
Ik heb deze lijn, heel blij mee!
Made heeft leuk servies voor acceptabele prijzen, hema verbaast af en toe ook, Sissy Boy heeft collecties die mooi combineren, Blokker heeft leuke complete sets en verder good old ikea. Je zou ook zoals Merel al zegt een servies kunnen sparen Villeroy en Littala hebben serviezen die heel lang te koop blijven. Die kun je ook makkelijk aanvullen. Ik combineer zelf een mooi wit basisservies, met gespaarde kommetjes, taartbordjes etc van sissy boy, hkliving, Klevering
Casa heeft hele mooie serviezen! Ben zelf erg tevreden met mân earth-lijn.
Ik heb villeroy-servies en bestek via zalando lounge gekocht. Daar vind je ook leuke sets.
Ik koop dat meestal in londen. Je kunt ook online kijken. Bv bij Marks and Spencer, NEXT, selfridges. Al die warenhuizen hebben vaak complete sets die bijelkaar passen voor prima prijzen.
We hebben inmiddels de tester besteld! Maar thanks, ik zie daar inderdaad geen roze in!
Wij hebben het Moon servies van Casa en dat zou ik afraden. Na 1,5 jaar zijn al mijn borden gechipt na normaal gebruik, zo slecht.
Achteraf een geval goedkoop duurkoop. Denk er nu over om er kintsugi op te proberen tot ik iets nieuws heb gevonden
Ik ben echt verliefd op deze keuken mocht ik over een half jaar nog in dit appartement wonen dan moet er toch een geblokte vloer komen en meer hysterie dan alleen panter print broodrooster en zebra print waterkoker.
Hoeveel stuks koop jij van wat meer fancy taartbordjes ed die je los erbij koopt âvoor de leukâ? Vind dat altijd zo lastig, 8 is meteen zo veel want hoe vaak heb ik 8 man over de vloer om taart te eten, 2 (partner + ik) lijkt dan weer zo weinig.
Meestal 6, maar daar zit geen specifieke logica achter. Ik zit ook in een kookclub, dus het wordt ook nog wel regelmatig door zes gebruikt.
Weet iemand nog leuke winkels waar ze eetkamerbanken verkopen van leder?
Ben zelf al gaan kijken bij lederland, table du sud en eijerkamp.
Sorry hele oude post maar vroeg me af hoe dit is afgelopen? Heb je nog korting kunnen krijgen voor de vertraging? Ik heb nu hetzelfde met een stoel geleverd met vlek. Ik krijg over 11 weken een nieuwe die ik dan kan ruilen voor stoel-met-vlek, maar het duurt nu wel allemaal giga lang weer. Maar sowieso niet eens een behoorlijk mailtje met âexcuses dat dit zo gelopen is, wat vervelendâ maar alleen automatic reply met âer is een stoel besteld ter omruilingâ
Ook bij Loods5?
Wat irritant he⊠Nee ze zijn er niet meer op terug gekomen. Als ik een nieuwe afleverafspraak kan inplannen dan ga ik er nogmaals naar vragen, want zo makkelijk mogen ze dat niet afhandelen vind ikâŠ
Wat zijn fijne (en niet al te dure) winkels voor hanglampen?
Kave Home is echt mijn nieuwe ontdekking en zag daar leuke lampen! Via Fonq heb ik meerdere lampen van het merk Lucide, ook prima geprijsd. De andere helft van de lampen in huis is van Ikea. As we speak is er een lamp onderweg van meerdanlicht.nl, kende die site verder niet maar ze hadden een lamp op voorraad die ik graag wilde en Fonq niet meer had. Oh en bouwmarkten hebben vaak een leuk aanbod.
Is er heel toevallig iemand met beige/zandkleurige jaloezieën?
We hebben deze besteld voor onze gehele woning, en nu begin ik ineens te twijfelen haha.
In mijn hoofd staat het super chique, maar ben als de dood dat het âviezigâ gaat lijken.
(andere 2 dingen zijn trapbekleding en onze vloer beneden)