Interieurtopic #3

Leuk idee! Zo’n cirkel wil ik ook in de slaapkamer gaan doen, kan wel een leuk “thema” worden

1 like

Ik doe het wel altijd met een mesje/dunschiller maar heb ook geen doorzichtige kandelaar dus weet niet of ik dat inderdaad dan zou aanraden want is niet altijd mooi :joy:

2 likes

Met plakband missh? Is iig wat mooier denk ik. Maar zou ik niet zomaar de kaars aansteken uiteraard

1 like

Ik wil graag een houtlook pvc traprenovatie, maar ik heb ook al een houtlook plavuizen vloer (en houtlook laminaat boven). Alles is natuurlijk net wat anders qua kleur… Heeft iemand tips hoe ik dit toch het beste kan combineren? Of moeten we toch voor de veilige optie (grijs) gaan

4 likes

Waar zijn deze van? Ik heb deze van anna en nina maar daarbij is het eerste laagje dicht zodat het niet drupt

3 likes

Ik zou dan eerder gaan voor iets dat echt anders is, een echte match zal je vast niet vinden

11 likes

Ik zou eerder de trap donkerblauw verven of zo dan een van deze opties.

13 likes

Leuke smaak! Ik zou minstens 2 planken op verschillende hoogte ophangen met wat hangplanten om de muur een beetje te breken, lijkt alsof je plafond mooi hoog is. Kan morgen even een foto posten van hoe ik heb, denk dat onze stijl wel overeenkomt

2 likes

Maar echt wat anders: dus bijvoorbeeld grijs? Dus niet kijken naar houtlook?

4 likes

Ja, leuk! Ben heel benieuwd

3 likes

Wij hebben wel hout op de trap die net niet hetzelfde is als op de vloer. Zal een foto erbij zetten.
Denk dat helemaal wat anders, dus bv grijs ook mooi is.

Het staaltje leek wel op de vloer trouwens. Dit is wel echt hout trouwens en geen pvc

12 likes

Wauw dat ziet er wel heel strak uit! Mag ik vragen welke kleur jullie op de muur hebben?

En ander vraagje, deuren, kozijnen, plinten enz. Wit-wit of 9010 (gebroken wit). Wat is nou mooier?:confused:

1 like

Dankje! Dat is Cotton van VT wonen.
Wij hebben plinten en kozijnen 9010, was mooier volgens schilder, anders steekt het zo af.

1 like

Thanks! Dit is idd wat wij ook willen. Dan ga ik samen met de vloertegel nog eens terug om te kijken wat mooi matcht.

Hoe ervaar jij de gladheid van hout? Daar hebben wij namelijk ook naar gekeken maar dan wordt er geadviseerd om zo’n zwarte anti slip strip te doen. Vind ik zo zonde. Daarom zijn wij naar pvc gegaan

1 like

Totaal geen last van gladheid gelukkig. Ja dat vonden wij ook niet mooi, de jongen die het gedaan heeft was verbaasd dat we dat niet wilden haha.

2 likes

Oh da’s slim. Tja deze zijn gewoon van H&M home 🥲

Oohh echt deze kleur dus? Dat lijkt echt mega anders!

3 likes

Ja anders lijkt hij hier hè! We hadden hem uitgezocht van de kleurenwaaier en daar lijkt hij wel precies op. Die hangen in Karwei. Nadat ik deze afbeelding zag hebben we voor de zekerheid een klein potje gekocht en die was gelukkig hetzelfde als de staal.

3 likes

Ik vind ze wel echt super leuk en waarschijnlijk betaalbaarder dan anna en nina, die waren 30 per kandelaar :smiley::smiley:

1 like

Is pvc minder glad en heb je dan niet zo’n strip nodig? Ik dacht dat het daar ook zou moeten en had die daarom afgeschreven als optie.

1 like