Oh da’s slim. Tja deze zijn gewoon van H&M home 🥲
Ja anders lijkt hij hier hè! We hadden hem uitgezocht van de kleurenwaaier en daar lijkt hij wel precies op. Die hangen in Karwei. Nadat ik deze afbeelding zag hebben we voor de zekerheid een klein potje gekocht en die was gelukkig hetzelfde als de staal.
Ik vind ze wel echt super leuk en waarschijnlijk betaalbaarder dan anna en nina, die waren 30 per kandelaar
Is pvc minder glad en heb je dan niet zo’n strip nodig? Ik dacht dat het daar ook zou moeten en had die daarom afgeschreven als optie.
Ja dat werd bij ons wel gezegd. Moet wel zeggen dat het echt verschilt wat voor soort je hebt. Die hout varianten hebben een soort nerf en dus wat meer grip. Die grijze van de foto is volledig glad.
Goed om te weten, bedankt! Dan ga ik eens kijken naar pvc met nerf of iets van een structuur er in.
Wij hebben hardhouten treden en daar ook een zwarte strip op laten zetten. De trede zelf hebben ook wat nerf erin maar dat is overal verschillend en met kinderen preventief wel voor de strips gekozen. Moet je zeggen dat het totaal niet storend uitziet en breekt de trap ook mooi op. Wij hebben op de vloeren namelijk ook eiken pvc dus dat zwart geeft mooie contrast.
Moet zeggen dat ik de trap samples met strip ook niet mooi vond, maar in zijn geheel ziet het er weer heel anders uit.
Wij hadden in oude huis plakpvc op de treden liggen en nog nooit uitgegleden oid. Je hebt wel veel verschil in afwerking qua gladheid idd, dus zeker even goed voelen.
Wij hebben dus de trap een andere kleur met marmoleum (klinkt echt als vroeger schoolgebouw, maar ben echt blij met het resultaat)
Heeft er hier iemand een ovale eettafel van 280 x 120 die een foto met mij zou willen delen? En dan gewoon ovaal, geen Deens ovaal. Ik ben benieuwd hoe spits de kopse kanten zijn bij deze afmetingen.
Deze is het!
Blijkbaar kan ik niet zorgvuldig kopiëren en plakken.
En wauw dat is echt goed nagedaan!
Zo is het bij mij nu. Mijn plafond is niet heel hoog maar ik zou bijvoorbeeld bij jouw korte muur “links” 2 planken ophangen met iets meer ruimteverschil dan bij mij, en dan eronder iets van een schilderijtje of iets en planten laten hangen.
Edit: die bank heeft een supercute groene ribstof maar als ik een avond erop chill doe ik er een fleecedeken over want dat voelt lekkerder alleen minder stylish
Ohh ja dit vind ik ook heel leuk! Volgens mij heb ik jouw bank ooit in een ander topic gezien en was meteen jaloers Leuk dat geborduurde schilderij ook! Ik heb twee van die schilderijtjes door m’n oma geborduurd, die wil ik ook een leuk plekje geven.
Ik ga nog even rustig nadenken, zoiets vind ik ook heel leuk (zou alleen iets meer ruimte tussen plafond en plank willen):
Ow leuk idee! En handig als je weinig opbergruimte hebt
Oooh heel leuk ja! En thanks Dat schilderijtje heb ik gevonden tussen wat spullen die iemand wegdeed in mijn gebouw, past echt goed!
Ik heb wel een ovale tafel, maar niet die afmeting. Die van ons is 215x115! Laat maar weten of je een foto ervan wilt
Dank je voor het aanbod, maar ik zoek specifiek een foto van die afmetingen.
Ik heb je een PB gestuurd.
Heeft iemand ervaring met een vloer en/of gordijnen van leen bakker of kwantum. aanraders, afraders?