Interieurtopic #3

Wij hebben door het hele huis Waldo van de Kwantum liggen en vind het echt top. Heb alles zelf gelegd en dat ging prima. Ook kwalitatief is het prima, de klikranden ging niet kapot en er zijn ook geen naden open gaan staan nadat de vloer is gaan werken.

3 likes

Wij hebben in ons vorige huis overal vitrages gehad van Kwantum, erg blij mee geweest. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Nu hebben we ook nog extra gordijnen bijbesteld (deze geloof ik, iig verduisterend en lekker basic in het grijs), voor in de slaapkamer. Vind het hele mooie kwaliteit, vallen heel mooi, en top prijs-kwaliteit verhouding.

Reden voor ons om voor kwantum te gaan is de prijs. Venete was echt drie keer zo duur bij de afmetingen die wij nodig hadden (over de hele breedte van de kamer a 5 meter breed, van plafond tot grond is echt duur kwamen wij achter). Weet niet hoe goed/fijn veneta is, maar ik ben iig meer dan blij met die van de kwantum.

2 likes

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een vloerkleed, bij de Wehkamp zijn er nu hele hoge kortingen!
Ik heb er zelf 4 gekocht want we zijn net verhuisd en het huis kan nog wel wat warmte gebruiken in verschillende kamers. Kan niet wachten tot ze geleverd worden, en het scheelt echt enorm veel geld!

10 likes

Gordijnen van kwantum, heel tevreden mee. Zwarte verduisterende voor in de slaapkamer. Goeie service en goeie kwaliteit, heb ze nu twee jaar

2 likes

Haha, toen ik jouw post las wilde ik echt precies deze foto sturen als suggestie. Heb 'm zelf ooit op Pinterest opgeslagen maar ben tot nu toe te lui geweest om ermee aan de slag te gaan. Ik denk dat dit heel mooi is bij een hoog plafond en zo het hoekje om maakt denk ik ook mooi een geheel van de ruimte. Ik vraag me alleen nog steeds af hoe deze planken nou hangen, misschien dat ze dragers aan de bovenkant hebben gemaakt?

2 likes

Oeh leuk, ik ga gelijk kijken! Welke heb je besteld?

3 likes

Ik wil een lichte laminaatvloer, grijze bank en een beetje zo’n mushroomkleur op de muur. Wat voor gordijnen staan daar mooi bij? Beetje cremekleurachtig? Ben bang dat grijs te grijs wordt icm de bank en dat een kleur die teveel lijkt op de muurverf ook niet zo mooi staat

2 likes

Sage green?
Aubergine kleurig?
Okergeel?

Screen Shot 2022-02-21 at 15.41.50
Screen Shot 2022-02-21 at 15.41.56
Screen Shot 2022-02-21 at 15.42.01
Screen Shot 2022-02-21 at 15.42.09
Screen Shot 2022-02-21 at 15.42.17

6 likes

Ahh zo leuk! Ik twijfel nu of ik het boven de zithoek wil of de eetkamer…

Je hebt ook van die pin-ophangsystemen toch? Dit gaat dan in de plank en de muur:

Alleen kan dat geloof ik niet heel veel gewicht aan (10kg per plank)

1 like

Onze keuken heeft een groot raam waar dan de gootsteen is. Maar het keukenlicht zit precies achter je, waardoor je minder ziet als je aan het afwassen bent 's avonds, omdat je in je eigen schaduw staat.

Nu zoek ik een oplossing waardoor het keukenlicht kan blijven hangen maar je wel extra verlichting hebt boven de gootsteen. Iemand ideeën?

Ik heb deze 4, voor in de slaapkamer, kantoor, kledingkamer en op de zolder. Hoop dat ze leuk staan :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Extra lampjes aansluiten op lichtpunt keukenlicht? Kan met zo’n kroonsteentje met extra ingangen.

3 likes

Haha die bovenste had ik ook al in mijn winkelmandje! Ga hem ook bestellen denk ik :smiley:

1 like

Hm ik weet niet of dat mooi wordt, dan hangen de lampen heel dichtbij elkaar.

1 like

Heb je bovenkastjes of een plank boven het aanrecht waar je spotjes onder kan plakken? Een bureaulampje in de vensterbank? Misschien je plafondlamp vervangen door iets met een rail/constructie met richtbare spotjes erin?

2 likes

Eindelijk een PAX kast bestellen, maar mijn vriend en ik zijn het niet helemaal eens met de kleur deuren haha. De kast wordt wit, omdat onze voorkeur (zwartbruin) niet geheel leverbaar is. Ik wilde de Reinsvoll deuren (groen), hij Grimo (donkerblauw). De Grimo vind ik zelf ook wel moois Nu heb ik de woonkamer al donkerblauwe muur met groene bank en roze kussens, ik wil geen kopie in de slaapkamer qua kleuren. Okergeel zou een combinatie kunnen zijn, maar daar is mijn vriend niet zo’n fan van. Weet iemand nog iets wat mooi staat?

Edit:

Ik ga hier iets mee doen denk ik

1 like

@C3PO nee geen verlaagd plafond of plek bij bovenkastjes of een plank.
We hebben wel lichtbakken onder de overige keukenkastjes, ik ga voor nu hopen dat dat voldoende is.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval. Als het toch te donker wordt moeten we toch maar iets doen met het andere lichtpunt. Spotjes is nog wel een goed idee!

Hebben jullie tips voor een kleur muurverf richting poederroze voor een meisjesslaapkamer? Ik kwam zelf uit op de kleur “interieur” van Gamma eigen merk maar ik kan nog wel wat aanvullende tips gebruiken .

Je woont vast niet in gld maar zo wel heb ik nog een grote pot pink ground staan!

4 likes

Awh wat lief! Ik woon inderdaad niet in de buurt maar ik ga die kleur even checken