Ik vind het aanbod in woonwinkels echt saai.
Mocht iemand te veel tijd hebben of ubergoogle skills. Ik zoek een bank van zeer grove corduroy / ribstof. Kleur maakt even niks uit maar niet van de Kwantum.
Ik vind het aanbod in woonwinkels echt saai.
Mocht iemand te veel tijd hebben of ubergoogle skills. Ik zoek een bank van zeer grove corduroy / ribstof. Kleur maakt even niks uit maar niet van de Kwantum.
Wat is je budget? En hoe grof, zoiets: Bank Stuttgart 2-zits - ribcord - ijsblauw | Leen Bakker
Bij goossens hebben ze een ribstof in hun collectie vaste stoffen. Die kun je dan op veel banken kiezen. In de winkel zelf zit ie op de Luxor (https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-luxor-groen-stof/89882/). Weet niet of hij grof genoeg is, hij is er ook in donkerblauw en roestoranje en misschien nog een paar
Homestock heeft ook veel in rib
Liever Max 700 maar als het perfect is 1000.
@crazyplantlady Thanks die is wel heel mooi. @Scorpiovibes kwantumbank is grappig maar kwalitatief zeer slecht.
Als je deze mooi vindt maar te duur kun je ook nog naar de Silene kijken, die is iets goedkoper en kan ook met die ribstof: https://www.goossenswonen.nl/p/goossens-silene-bruin-stof/120962/
(Deze heb ik gekocht in de 2,5 zits onlangs haha vandaar dat ik dit allemaal weet). De 10% korting geldt tot eind augustus
Dat is ook een goede optie, dankjewel! Zit die bank erg diep (en hoe lang ben jij ongeveer?).
Ik vind alles verdomd lastig ben al zo’n 12 online woonwinkels afgeweest en nog veel zaken in Utrecht en Amersfoort maar vind zo weinig dingen leuk.
Niet superdiep (op veel andere banken gezeten die dieper waren) maar wel een beetje diep. Volgens mij staat de zitdiepte erbij, 62cm uit m’n hoofd? En hij is vrij laag. Ik ben ong 1,75 met lange benen; voor mij issie top. Als je veel kleiner bent/kortere benen hebt kan ie misschien net de diep zijn
Klinkt goed, binnenkort ook daar maar even kijken. Ik moet vooral rekening houden met de lengte van andere mensen aangezien vrijwel iedereen om mij heen 20 - 35+ cm groter is. Maar ik ga sowieso ook minstens 1 losse fauteuil erbij kopen en die moet echt perfect voor mij zijn.
Ik ben verliefd op deze eetkamerstoelen
Ik ben al tijden op zoek naar een tv-meubel maar ik kom er écht niet uit. .
Vind zoiets heel mooi(volgens mij ook al eens in dit topic tegengekomen), maar wel duur voor een tv-meubel die ik alleen maar online heb gezien (van Woood voor 600 euro). Iemand nog tips?
Misschien kijken bij VidaXL online maar geen idee hoe de kwaliteit is.
Ik ging op zoek naar alternatieven maar meestal zit je rond dezelfde prijsklasse als dat kastje van Woood.
Beliani is een stuk goedkoper en heeft wel dingen met bewerkt hout
Edit: sorry moest naar @S.onrisa
Heel mooie stoelen! En ik vind het ook goed staan bij elkaar zo! Ik heb zelf ook verschillende stoelen bij mijn eettafel dus vind dat erg leuk
Koop een besta tweedehands en losse latjes Kun je gemakkelijk zelf maken!!
Even opgezocht en zitten mooie tussen(heb zelf ook een nieuw tv meubel “nodig”) maar weet jij hoe de kwaliteit hiervan is?
Nee geen idee sorry, kwam het tegen tijdens de zoektocht voor een nieuw tv meubel een tijdje geleden. Uiteindelijk voor iets anders gekozen maar had de naam onthouden want vond ook dat ze leuke hadden!
Aan de ene kant denk ik hoe kwalitatief goed
moet het zijn, verder dan een tv, je gaat er niet op zitten etc. Maar kan me voorstellen dat de plankjes geen echt hout zijn iig. Reviews evt?
Welke lamp is het leukst voor een (vrij kleine) overloop? (Andere suggesties zijn ook welkom)
Ik vind het heel lastig om een keuze te maken.
Ik aas al een aantal maanden op een tafel van mangohout maar ik heb een soortgelijke versie gezien van eikenhout die 160eur goedkoper is. Alleen, dan heb je niet die mooie textuur van mangohout op het blad en is het gewoon glad geschuurd en gelakt. Daarnaast is hij iets dunner, dus niet zo dik als die van manghohout. Nu denk ik: ik wil eigenlijk de duurdere tafel, maar misschien kan ik zo’n aankoop beter bewaren voor als ik een groter gezinshuis heb? Financieel gezien is het slimmer om de goedkopere te pakken omdat ik dan geld over houd voor de nieuwe salontafel en het nieuwe tv-meubel. Maar ergens denk ik ook: voorlopig woon ik hier nog wel even en de luxere tafel past beter bij wat ik in mijn hoofd heb. Maar het voelt zo bezwaard om ‘onnodig’ geld uit te geven
Echt first world problems maar ik wil gewoon een fijn en mooi ingericht huis. Duurt al meer dan 2 jaar om de juiste keuzes te kunnen maken.
Ik zou voor de mangohouten versie gaan, ik zou namelijk spijt krijgen van m’n keuze.
Maar je kan die duurdere tafel toch gewoon meenemen als je gaat verhuizen? Het is misschien nu financieel slimmer om de goedkopere te kopen maar als je dan over X jaar toch die duurdere wil kopen gaat dat niet meer op toch.