Interieurtopic #3

Oeh wat leuk die paarse muur!!

2 likes

Thnx! In het echt is het nog een stuk donkerder maar op de foto valt het een beetje fel uit

Oh leuk van die barstoelen!

2 likes

Super leuke grote ruimte! En lieve poes en hond!

Zoals eerder gezegd een kleed bij de bank vult al veel op denk ik. maar wat betreft muurkleur, je zou een uitgesproken kleur kunnen kiezen (hoeft niet perse fel te zijn, maar een statementkleur zoals nu bijv geel) en andere kleuren daaromheen bouwen! Thuis bij door op Instagram heeft hele mooie kleurvoorbeelden in haar highlights met kleuren die goed bij elkaar gaan. Wat je ook kan doen is de muren die je niet verft een lichte/offwhite/grijze kleur geven, zoals bijvoorbeeld bij interior junkie, die heeft de kleur cornforth white van farrow and ball in haar woonkamer. Dit willen wij ook gaan doen!
(Ik heb er een hele studie van gemaakt zoals je merkt haha)

2 likes

1,5 jaar geleden hebben we nieuwe eetkamer stoelen gekocht. We hadden al een tijdje nog 2 nodig maar natuurlijk nergens meer te vinden of te koop. Wel die er op leken maar dan net even anders en dat vind ik ook niet leuk.
Zag gisteren 2 van deze retro stoeltjes op marktplaats, voor 20 euro. Weet nog niet zekee of ik ze ga houden of dat ze naar zolder gaan maar eigenlijk staan ze ook best leuk. Lastig… wat vinden jullie. Mijn tip: altijd 6 eetstoelen kopen en geen 4.

31 likes

Ik vind ze heel leuk!

4 likes

Heel leuk! Heb je een foto van alle stoelen bij elkaar?

1 like

Leuk hoor! ik vind het juist leuk als je verschillende stoelen bij de eettafel hebt.

4 likes

Ik ben verliefd op jouw keuken :heart_eyes:

6 likes

Ik vind de stoel heel mooi! En een supermooie keuken!

1 like

Ik weet niet, ze zijn heel erg buiten mn comfort zone zeg maar en ik baal nog steeds een beetje van onze domheid om geen 6 te kopen. Ik ga morgen eens een foto maken van de hele eethoek!

Heel leuk!! Net als je keuken :heart_eyes:
Je kan de stoeltjes ook opnieuw (laten) bekleden als ze daardoor wat beter passen, maar vind ze zo al mooi er bij

1 like

Enig idee hoeveel dat kost? Er zit nu een leren creme kleurige zitting op die er nog wel goed uit ziet en ze waren maar 20 euro samen.

1 like

Nee geen idee, hangt ook heel erg van de stof af die je kiest natuurlijk maar het is niet goedkoop. Als het zo goed past bij de rest zou ik het lekker zo laten!

1 like

Jouw huis is zo mooi groot! Denk dat je heel veel rust en warmte kan toevoegen door meerdere kleurvlakken op de muur te maken om de ruimtes met elkaar te verbinden.
Inspiratie:

Ik zou gaan voor zachte beige kleuren en op 1 plek ook een cirkelvorm toevoegen om het hoekige en harde wat te doorbreken. Op basis van de foto’s weet ik niet precies welke vorm je woonkamer heeft maar ik zou achter de hoge zwarte kast en een stuk ernaast, tegenover de bank en bij je eettafel iets doen. Dus op drie plekken

8 likes

Ik overweeg om deze plantenbak te kopen maar dat te vullen met vinylplaten :sweat_smile:

48 likes

De vorm, niet geheel op schaal :rofl:. Wat gekrast is, is een andere ruimte op muurtje.

Ik vind het zo ingewikkeld, omdat het zo’n grote ruimte is - heb ik niet perse zin om het als het kut is opnieuw te doen. Mijn muren zijn nu echt wit-wit. Wil dat eigenlijk naar een ral 9010 ofzo. Of zou dan niet meer zo nodig zijn als ik bijv andere kleuren aanbreng. Ik heb echt 0 inzicht hierin. :woman_shrugging:

Ohja en mn man heeft ineens een mening hierover, ook zo jammer.

1 like

Ja heel leuk! Dan kun je er ook lekker tussen neuzen.

1 like

Precies ik wil dat een beetje nabootsen zoals in winkels en markten. :relaxed:

1 like

Heel leuk! Je brengt me op een idee🤩