Interieurtopic #3

Zo heb ik het gedaan en ging perfect! @Baron

3 likes

Ik heb op een spachtelputzwand een lambrisering geschilderd zonder met wit te schilderen. Gewoon goed afplakken en de tape goed aanduwen, dan gaat het ook prima!

2 likes

Nou dit was een miskoop:

1. super random rode vlek in midden
  2. ik denk dat het bewuste “beschadigingen” en los draad moet zijn, maar oogt raar
  3. doet pijn aan voeten want vrij ruw en uitstulpingen etc

2 likes

Ik ben op zoek naar leuke wandplanken of wandrekjes maar ik kan niks vinden wat niet achterlijk duur is. Of ligt dat er gewoon aan dat de prijs van hout zo hoog ligt?

Maar als iemand nog tips heeft zijn ze welkom. Ik hou wel van die Tomado wandrekjes dus die komen er sowieso.

Nog bedankt voor de tip! Ook @Suikerklontje
Inmiddels heb ik een mooie met pvc beklede trap en het is helemaal niet glad! Het helpt ook dat in de trapneusprofielen een antisliprand zit.

5 likes

Fotoplank van woood? Bij Basiclabel heb ik ze voor 25 ps kunnen kopen dacht ik.

3 likes

We zoeken vooral iets voor grote planten. Maar die zijn wel mooi inderdaad.

3 likes

Ik heb een nieuwe bank nodig maar ben heel bang om een miskoop te doen.

Heeft iemand ervaring met een bank van…

Woood
Sofa Company
Kragelund

?

Ja ik heb een bank van Sofacompany. Heel erg tevreden over! Destijds snel geleverd en de bank ziet er na 5 jaar nog top uit, geen ingezakte kussens o.i.d. Echt een mooie bank van goede kwaliteit.

3 likes

Ikea heeft bekende fotoplankjes (wit en zwart) nu ook in andere kleuren en in hout/bamboe. Ik vind ze mooi!

6 likes

Ik heb ook een bank van Sofa company, hij is nog mooi en kan tegen de kat z’n nagels! Maar het zitkussen van de chaise longue vind ik niet meer heel strak. De stof is een soort fluweel en ik heb de kussenhoezen al een paar keer gewassen, misschien komt het daardoor.

3 likes

Ik heb een fluwelen bank van woood (model bag) een half jaar geleden aangeschaft en ben er nog steeds blij mee.

4 likes

Heel blij met onze bank van sofa company! Staat er nu een jaartje en nog als nieuw (wel ook te verwachten naar een jaar, maar toch haha). Vond de winkel en service ook heel prettig. En twee sterke mannen die de boel naar boven kwamen sjouwen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

3 likes

Die tafel!! :heart_eyes:

Waar heb je die gekocht?

1 like

Ik heb ook een bank van sofacompany en ben ook heel tevreden! Ik heb hem nu bijna vier jaar. Als ik jou was zou ik wel gaan proefzitten. Vrienden van mij vinden hem te hard zitten, maar dat vind ik niet. Hij blijft ook heel mooi en stevig.

1 like

Oké binnenkort eens langs Sofa Company dus!! Thanks voor alle reacties!

Deze van Kragelund spookt door mijn hoofd:

Toch maar eens opzoeken waar ik kan proefzitten.

2 likes

Ik heb een bank van woood en het binnenwerk (de veren) zijn niks waard. Ik ben wel dik maar nog verwacht ik dat het langer goed blijft dan een jaar :upside_down_face: stuk is nu al vet zacht en dan zorg ik al dat ik afwisselend op alle kanten zit :smiling_face_with_tear:

1 like

Wow ok die valt af!

3 likes

Wie o wie kan mij helpen? Onze badkamer wordt verbouwd en we zoeken een sfeervolle plafondlamp i.p.v. spots. Misschien wordt het een combinatie…

Maar het is dus een eindeloze zoektocht om een badkamerlamp met IP54 te vinden die er niet uitziet als een witte ufo. Heeft iemand nog een tip? Heb voor mijn gevoel alle NL websites wel gezien :weary:.

Edit: wat dan wel? Wil het liefst iets met doorzichtig glas en zilveren accenten. Art deco stijl of juist modern.

5 likes

Wij willen onze keuken verven. Het is een vreselijk ouderwetse keuken, maar de kleur maakt het al helemaal erg. Ik heb zelf een kastdeurtje op proef geverfd, maar we zijn bang dat deze kleur te heftig en donker wordt als die op de hele keuken zit. Heeft iemand ideeën voor een kleur?

Onze keuken

WEG

*Ivm herkenbaarheid zijn de details uit deze post weggehaald.

2 likes