Interieurtopic #3

Dit ziet er al heel leuk uit :heart_eyes: waar zijn de kasten van?

6 likes

Sorry was ik vergeten erbij te zetten, ik heb de namen van de kasten nu onderaan de post gezet!

2 likes

Via de zoekfunctie kon ik niks terug vinden, maar zitten hier mensen die ervaring hebben met een keuken van Kvik? Wij hebben een offerte liggen waar ik wel blij van word, maar ken eigenlijk niemand die ervaring met dit bedrijf heeft. Wat ik in ieder geval prettig vind is dat ze prijslijsten hebben en er niet te onderhandelen valt. Ik vraag me af hoe de kwaliteit is van de keukens.

5 likes

Mag ik vragen waarom je die prijslijsten fijn vind? In principe hebben de meeste waar je kan onderhandelen ook allemaal boeken waar vaste prijzen in staan. Je onderhandeld enkel over de winstmarge. Neem aan dat er bij kivk ook flinke marge op zit.

4 likes

Ik ben heel blij met onze keuken van Kvik! Misschien dat je mijn reactie van eerder wel al hebt gelezen, maar in ons vorige huis hadden wij een IKEA-keuken en nu dus Kvik en we zijn er super tevreden mee. Ik vind hem ook een luxe uitstraling hebben, zeker als ik het vergelijk met andere winkels (niet uit het duurste segment).

Wij hebben nu, na 3 jaar, wel een probleem met 1 scharnier maar dat komt ws doordat de installateur er een te zwaar ander scharnier op heeft gezet.

Verder ziet ie er echt nog als nieuw uit eigenlijk, ben eigenlijk met alles wat er op/aan zit blij!

3 likes

Omdat ik slecht ben in onderhandelen, en door slechte verhalen over de verkooptechnieken van de mandenmakers groep een beetje huiverig ben geworden. Geloof best dat je door onderhandelen misschien nog een scherpere prijs krijgt hoor! We hebben ook nog een afspraak staan voor een offerte bij een lokale partij hier.

@Salmiak goed om te horen dat jullie er nog bij mee zijn! Ook ten opzichte van de IKEA keuken, hebben wij ook nu namelijk. Ze hadden mooie inventieve oplossingen voor bij ons dus ben wel enthousiast eigenlijk.

1 like

Die lila Hay lamp, zo mooi! :heart_eyes:

3 likes

Ik heb twee weken mogen genieten van de nieuwe Kvik keuken omdat we toen uit elkaar gingen, maarrr ik vond de service heel goed. We werden goed geholpen, keuken werd ook mooi ingebouwd naar wens. We hadden de zwarte Prato. Het zwart dunne werkblad met een textuur/ribbel is uiteindelijk wel tegenvallen heb ik gehoord. Die kraste snel en is lastig schoon te houden.

Ik zou wel gaan kopen als ze acties hebben. Destijds was het 4x Siemens apparatuur 1000 euro korting, 5x Siemens apparatuur 1500 euro korting.

1 like

Hier heel blij met de keuken van Kvik! Ook met de service en de kwaliteit. Dus ja, zou zo weer een Kvik-keuken kopen mochten we gaan verhuizen.

Ik weet dat onderhandelen op andere plekken wat oplevert, maar heb gewoon een hekel aan opdringerige mensen. Dus ik ga die winkels liever niet eens in.

3 likes

Ik wil graag iets moois aan de wand met persoonlijke foto’s, nu zie ik online veel van dit soort dingen van plexiglas:

Iemand hier ervaring mee? En zou dit leuk staan of eerder afgezaagd?:sweat_smile:

3 likes

Ik vind dit niet afgezaagd maar meer tuttig/burgerlijk. Waarom geen gewone kaders waar je foto’s in doet.

31 likes

@Bergson Wij zitten ook te kijken naar de Prato, vind de ingefreesde sleuven (?) een hele mooie manier voor greeploos. Had je een composiet of natuursteen werkblad van 1,2 cm? Er is inderdaad nu een actie met 20% korting op alle kastsystemen, dat scheelt echt aanzienlijk in ons geval.

@tomtom Precies dat heb ik ook met de grote keukenzaken! Fijn dat jou de keuken ook zo goed bevalt :smile:

5 likes

Ik vind dit altijd een beetje live love laugh home is where the heart is vibes geven. Net als foto’s afgedrukt op canvas, imo gewoon nooit een succes.
Zou dan inderdaad gaan voor mooie lijsten passend bij je interieur, misschien afgewisseld met wat (lokale?) artprints en eerder daarmee een statement maken.

9 likes

Ja dat gevoel had ik ook

3 likes

Ik zou dit alleen leuk vinden op de muur van een kinderopvang of zo als die De Bijenkorf of De Bezige Bijtjes heet o.I.d.

Heel random dit maar ik zag dat het huis waar ik met mijn ex woonde te koop staat, met onze canvas-vakantiefoto’s nog aan de muur, terwijl hij al 9 jaar met zijn nieuwe vriendin in dat huis woont :skull_and_crossbones:

57 likes

Impopulair denk ik maar ik heb dit een paar keer gezien en vind het wel leuk

1 like

Composiet! Ik denk dat in het vorige topic wel foto’s staan. Heb ze zelf allemaal weggegooid. :’) voorjaar 2020 gekocht, september 2020 geplaatst.

3 likes

He? :sweat_smile: Maar sta jij ook echt op die foto’s of zijn het gewoon foto’s van bijvoorbeeld natuur die jullie gemaakt hadden?

Als jij er ook op staat dan is het heel raar, maar vind ik het ook wel een bewonderenswaardig niveau van onverschilligheid van zowel je ex als de nieuwe partner :joy:

5 likes

Dank voor je verhaal! Goed om te weten dat er misschien toch iets te onderhandelen valt. Maatwerk is niet echt nodig bij ons, maar ga even kijken wat de lokale keukenhandel ons kan bieden en dat vergelijken met kvik. Ik zie dat de vestiging in onze stad wel goed beoordeeld wordt, zie inderdaad ook slechte ervaringen met de service in andere steden.

@Bergson snap dat je die foto’s niet meer hebt!!/ Ik ga even zoeken in de topics. Ik wil ook graag composiet, maar moet inderdaad wel een beetje hufterproof zijn.