Wij hebben een bank van Moome, volgens mij is dat met lastilux vulling. Wij wilden ook graag een stevige bank na een enorm doorgezeten bank van bepurehome te hebben gehad (geen aanrader dus). Zijn erg tevreden! Ik vind onze eetkamer stoelen van Fest ook heel fijn stevig zitten, als we nu een bank zouden zoeken zou ik daar ook even kijken.
Heeft iemand een kast van Tylko? Zie er reclame van voorbij komen en ik vind het er supermooi uitzien, maar ben benieuwd hoe het bevalt.
Ja ik heb twee kasten besteld een tijdje geleden! Ze staan nog in de opslag totdat ik ga verhuizen haha dus heb ze nog niet in elkaar gezet. Maar de levering etc. was helemaal goed. En ik heb 1 doos open gemaakt en vond de kwaliteit er mooi uit zien en de kleuren ook heel erg mooi. Maar over 2 maanden kan ik er meer over zeggen als ik ze in elkaar heb gezet.
Ik heb er eentje, nu ongeveer een jaar. Bevalt heel goed, hij staat stevig en is makkelijk om schoon te houden (de tv staat erop en mān 2 katten rennen er ook overheen).
Het inelkaar zetten is ook erg makkelijk en hij ziet er precies zo uit als ontworpen.
Wij hebben een bank van InHouse wonen. Hij zit heel lekker! De vulling is na 2 jaar nog steeds stevig, helaas laat de stof te wensen over. Ging al heel snel plooien in de rugleuning⦠dus ook geen perfecte bank
Ik kreeg hier een paar dagen geleden Sofacompany aangeraden!
Nu het hier toch toevallig over banken gaat. Heeft iemand ervaring met een bank van het (huis?)merk Morteens van Home24?
Wij twijfelen tussen een normale kraan of een quooker in onze nieuwe keuken. Het zal ons zoān 600 schelen in prijs. Dus vraag aan iedereen die er 1 heeft, zijn jullie er blij mee of zeg je het heeft geen meerwaarde?
Absoluut meerwaarde, maar omdat wij de prijs ook te duur vinden zijn we voor een Selsiuz gegaan.
Zou niet meer zonder willen. Je hebt ook veel sneller gewoon warm water uit je kraan en omdat dat uit het reservoir van de quooker komt (en die verwarmt met elektriciteit) is dat volgens mij ook goedkoper dan wanneer het uit je ketel moet komen (als die op gas zit tenminste), zeker met de huidige gasprijzen. En ook met koken, pan vullen met kokend water en je hoeft niet lang te wachten tot je een pan met kokend water hebt etc.
helemaal eens met @Suikerklontje ik zou ook niet meer zonder willen (heb een Quooker en geen ervaring met andere kokend water kranen)
Gebruik dat ding veel te vaak, hoe heb ik ooit zonder gekund. Nee gekheid, heel handig!
Sowieso doen! Dat zeg ik als persoon die misschien max 1x per kwartaal thee drinkt. Maar vind het ook een toevoeging voor pasta koken of als je warm water wilt kan je qooker water mixen met lauw water, zonder 1904873 minuten te moeten wachten op de juiste temperatuur. En scheelt weer een waterkoker op het aanrecht.
Wel meerwaarde, echt ideaal!
Ik kan echt niet meer zonder quooker en gebruik echt 100 keer per dag. Hij is ook ideaal om pannen af te wassen of messen (zeker als je kip gesneden hebt) schoon te maken. Of om herbruikbare waterflessen af te spoelen om bacteriĆ«n te doden ipv de vaatwasser te hoeven gebruiken. Ik snap eigenlijk niet hoe ik ooit zonder hebt gekundš
Dit is niet altijd zo. Maar kun je voor kiezen geloof ik als optie.
Wij hebben dat niet, en het is of kokend, of koud(heel lang wachten tot het warm is want boiler vd warmtepomp staat op zolder)
Ja hier word het aangesloten op stadsverwarming. Dat is vlot warm en als het goed is komt er een reservoir in voor warm water.
Volgens mij heb ik vorig jaar bij de Lidl een lookalike van de Big Green Egg gezien. En misschien zijn er nog meer merken die ook zoān kamado-bbq op de markt hebben gebracht? BGE is volgens mij het meest bekende merk, maar er zijn er misschien meer te vinden die niet meteen 1000 euro kosten. Kan zijn dat de Lidl ze nu niet in het assortiment heeft, omdat het een seizoensproduct is, maar dat ze binnenkort wel weer online te koop zijn. Langzaam garen kan volgens mij ook op een gewone bbq als je een deksel hebt.
Edit: Haha dit was nog een reactie op @tomtom maar mijn bericht is niet meeverhuisd naar het bbq-topic. Dus nu staat het hier een beetje gekkig
Ik weet niet of het je stijl is, maar je zou kunnen kijken naar Deens design. Vaak hebben die banken een stevige vulling. Wij hebben een bank die al meer dan 10 jaar oud is en voelt bijna nog net zo stevig aan.
Edit: tweedehands kijken kan je dan ook zeker doen hoor.