Bij de woonexpress zie ik er altijd veel.
Hahaha, denk dat dat idd de beste en meest realistische optie is ![]()
Ik vind het heel lastig en heb maar wat gedaan. Maar ik zou de slang denk in het midden doen om het gebloemde genot te onderbreken. En soms kan het niet laten om de kleinste schilderijtjes om te draaien.
@reflect https://www.wantsandneeds.nl/ al bekeken? ![]()
Je bent een held. Dank je!
Wij hebben ook een kleine badkamer en dat soort items die je noemt hebben wij in de nachtkastjes, zoals tondeuse, haarfohn. EHBO spullen heb ik in de keuken in een lade!
Ik wil graag m’n balkon/terras Lente proof maken. Heeft iemand ideetjes om het knus, gezellig en kleurrijk te maken (ipv de grote leegte)? Juist omdat er nog niets staat, voel ik me overweldigd. ![]()
Het houten deel is overdekt (+/- 3meter lang), het betonnen deel +/- 10 meter en 95% vd tijd in de schaduw, enkel 's avonds een half uurtje zon.
Ik dacht al aan 2 kuipstoelen, een buitenkleed en gekleurde lampjes-slinger
Een hangmat misschien op het betonnen gedeelte? En grote potten met bamboe staat ook altijd mooi
Ultieme goals om dat in 1 ruimte te hebben maar ken bijna niemand die al die spullen in een kleinere badkamer kwijt kan
Wij hebben wasmand op de gang, handdoeken in de kledingkast. EHBO spullen enzo liggen voornamelijk in de keuken of voorraadkast.
Heb je ergens nog een muurtje vrij waar je mandjes kan ophangen of plankjes kunt maken? Je hebt ook van die rekken om aan een deur te hangen maar dat lijkt me niet prettig in gebruik.
Ik had ooit een klein badkamertje en heb daar toen dit aan de deur gemaakt voor 3 handdoeken. Dat was voor mij alleen toen prima en nam eigenlijk GEEN ruimte in beslag. Verder bewaarde ik idd voorraad gewoon elders en een wasmand in de slaapkamer.
Ik heb hier een tijdje terug eenzelfde vraag gesteld en kwam toen bij deze uit (hebben ze in meerdere kleuren):l
Als je kastjes qua model nog wel leuk zijn, zou je ze misschien wel in een bijpassende kleur kunnen verven
Samenvatting
En andere kanshebbers vond ik toen deze:
Heeft iemand tips voor meer tafellampen met kap in deze stijl?
Ik kwam bij de tuin winkel mini fruitbomen tegen speciaal voor een balkon en/of kleine tuin. Misschien is dat wel leuk!
Nou onze vloer + plinten zijn eindelijk af (na 2,5 maanden
). Nu ga ik eindelijk onze trap schilderen.
Ik wilde hem roze verven
Maar nu twijfel ik toch een beetje om hem (salie)groen te doen. Mijn vriend zijn voorkeur gaat uit naar groen maar uiteindelijk mag ik de beslissing maken haha.

En als ik nu naar deze foto’s kijk vind ik het beiden zo leuk! Wat zouden jullie doen?
- Groen
- Roze
- Anders…
0 stemmers
Ik heb groen gekozen omdat ik denk dat je daar iets minder snel stof op ziet.
Maar eigenlijk miss beter om naar gang en overloop te kijken, wat mooiste staat.
Allebei heel gaaf!
Love madame garage!
Vind de lampen van colmore ook mooi. Maar nergens online te koop/ te zien. Moet je echt voor naar een winkel
Ik denk dat alle twee wel staat, ik heb neutraal laminaat (licht eiken) en de muren zijn wit dus het kan alle kanten op. In mijn gang heb ik een gallery wall met allemaal verschillende afmetingen lijsten van de kringloop (zwart en goud) met zwart/witte kunst en foto’s.
Oeh, nee dat ik kende ik niet! Ziet er tof uit inderdaad.![]()
Ligt compleet aan de rest… bij een lichte vloer vind ik roze het mooist, als je vloer donker is dan groen… En wat zit er verder op de muren in de hal?
Edit: oh dat antwoordde je hierboven al… dan zou ik roze doen denk ik