Fonq misschien? Ik weet dat Zuiver wel strakke wandklokken heeft; misschien is dat iets voor je? Of Karlsson?
We gaan bij een huis kijken dat te koop staat en de inrichting en kleuren in dat huis zijn echt ze hebben een groene trap! Ik vind het helemaal heerlijk.
Ooooh ben hier wel heel benieuwd naar, klinkt in ieder geval helemaal gezellig. Succes!
Het is dit idee alleen dan mooier
Ik ga duimen
Ik heb een nieuw bed maar nu passen mijn oude nachtkastjes (lichtgrijs met licht houten pootjes) er niet meer bij. Ik ben op zoek naar nieuwe nachtkastjes maar eigenlijk weet ik niet goed welke kleur er wel mooi zou bij passen. Het bed is donkergrijs met zwarte poten. Mijn dekbed is ook donkergrijs. De kleur van de vloer in mijn slaapkamer lijkt goed op die van op de foto maar dan geen visgraat
De muur achter het hoofdbord bestaat uit behangpapier met jungleprint/bananenbladeren (veel groen met een beetje wit tussen). Ik dacht zelf al aan donkergroene nachtkastjes maar dan is het misschien te matchy matchy met het behangpapier? Zwart kan ook wel denk ik maar dat oogt somber in combinatie met een donkergrijs bed? Er hangen nog geen echte gordijnen in de kamer, daar moet dus geen rekening mee gehouden worden
Ik hou wel van zwart dus denk dat dat wel mooi is! Met mooie gouden handvaten of knopjes bijvoorbeeld?
Heeft iemand zin om met mij mee te denken hoe ik deze schilderijen leuk in een samenstelling kan ophangen? Foto’s in spoiler. Die twee samen zijn het kleinst, de zwarte heb ik bovenop gelegd voor een maat inschatting. De muur is wit mocht dat uitmaken.
Ik heb ze bij Goossens, Intratuin en Kwantum in de winkel gezien, dus wellicht daar ook online.
Misschien kan je hier inspiratie vandaan halen, had ik ooit opgeslagen op Pinterest
78 Layouts for Hanging Photographs and Artworks on Empty Walls Like a Pro
https://www.lushome.com/78-layouts-hanging-photographs-artworks-empty-walls-like-pro/84249
Gekocht! Heb jij met een speciale stift oid de namen van de kruiden erop geschreven?
Ik heb zoiets ook weleens bij Trendhopper en Bouman&Potter gezien
Krijtstift! Over het algemeen zal er geen water bij de potjes komen en blijft het dus prima zitten, maar als je met natte handen de deksels aanraakt gaat het wel weg. Met droge handen kan je er gewoon overheen vegen zonder dat het weg gaat of uitloopt.
En als ze dus leeg zijn en de vaatwasser in gaan is de tekst daarna weer weg en kan je er wat anders in doen als je wil.
Wij hebben wat ruimteproblemen in de badkamer. Er staat een bad, douche en twee wastafels (super fijn allemaal!), maar daardoor is er weinig opbergruimte. We hebben nu twee spiegelkasten boven de wastafels geplaatst. Daar staat van alles in wat we dagelijks / wekelijks gebruiken.
Maar nu zoeken we nog een plek voor wat voorraad en spullen die we minder vaak gebruiken (bijv. tondeuse, maar ook EHBO spullen, etc.). En we willen ook nog een plak om de handdoeken op te bergen en een wasmand. Dat is allemaal wat krap. Hebben jullie nog goede ideeën? Opties zijn denk ik een kastje onder de wastafel (maar moet dan ook de wasmand, dus alsnog weinig ruimte over denk ik), handdoekenrek boven het bad, of een extra kast op de overloop (maar die houden we liever leeg). Iemand nog ingenieuze opbergideeen?
Denk dat je beter kunt accepteren dat niet alles wat je noemt in de badkamer kan en hoeft, in plaats van het helemaal volbouwen.
Heb zelf de EHBO-spullen beneden liggen, badkamer is daar niet per se de meest logische plek voor. Wasmanden kunnen ook in de slaapkamer(s). Handdoeken zou ik zelf wel het liefste in de badkamer hebben, maar je zou ook de voorraad in bestaande kasten kunnen leggen en er alleen “verse” ophangen of neerleggen (gerold bijv).
Bij de woonexpress zie ik er altijd veel.
Hahaha, denk dat dat idd de beste en meest realistische optie is
Ik vind het heel lastig en heb maar wat gedaan. Maar ik zou de slang denk in het midden doen om het gebloemde genot te onderbreken. En soms kan het niet laten om de kleinste schilderijtjes om te draaien.
@reflect https://www.wantsandneeds.nl/ al bekeken?
Je bent een held. Dank je!
Wij hebben ook een kleine badkamer en dat soort items die je noemt hebben wij in de nachtkastjes, zoals tondeuse, haarfohn. EHBO spullen heb ik in de keuken in een lade!