Oh wat zuur dat ze jullie dan niet het juiste blad geadviseerd hebben. Hopelijk komen jullie samen tot een oplossing.
Ja ik denk dat het wel goed komt. Het is geen gigantisch drama want het is niet heel lelijk (er zit ook een soort werkje in het bad) waardoor een lichte kring niet heel lelijk is, maar ik zou op dit blad niet zonder allerlei beschermdingen met iets als bieten durven werken
Wie heeft inspiratie voor accessoires op de vensterbank? We hebben er nu een houten beeld aan de ene kant en een ander raar poppetje (doorn in mn oog, maar vriend vindt zo leuk) staan en er is nog veel ruimte over. Het zijn eigenlijk twee vensterbanken die aan elkaar grenzen namelijk. In het midden zou misschien nog een mooie kaars
Kunnen komen, of een schilderijtje of foto’s bijvoorbeeld.
Ik heb gewoon wat plantjes in mijn vensterbank staan. Misschien is dat wat?
Heel mooi!!
Ik heb planten over de hele vensterbank, een grote bolcactus in het midden en in 1 hoek een verzameling amberkleurige glazen apothekersflessen in verschillende hoogtes.
Ik keek eens op de laptop naar kleuren van farrow&ball en zoiets vind ik zelf i.c.m. (oker/mosterd)geel allemaal heel mooi:
haha behoorlijk veel kleuren dus:
Groen:
Green Smoke
Studio Green
Archive Collection: Chine Green
Blauw:
Hague Blue
Stiffkey Blue
Inchyra Blue
De Nimes
Stone Blue
Scotch Blue
Paars:
Imperial Purple
Brinjal
https://www.farrow-ball.com/paint-colours/pelt
https://www.farrow-ball.com/paint-colours/brassica
Ah thanks voor de foto’s <3 Wat een verschil dan he, in verschillende ruimtes/licht. Ik ga hetzelfde doen als jij, en als we onze sleutel hebben in de verschillende ruimtes wat kleurtjes ophangen
Ik wil graag onze slaapkamer laten behangen. Vind vooral zulk linnen behang heel mooi omdat ik van die natuurlijke/rustige uitstraling houd, maar ons hoofdbord is ook al (lichtbeige) linnen… twijfel dus of het niet too much zou worden. We willen graag iets in een groene tint. Iemand toevallig nog goede suggesties?
Haha ruime keuze zo!
Studio green vind ik het mooist.
Brassica trekt me ook wel, nooit aan mauve/lila gedacht.
Heb dead salmon in houtlak laten mengen als test voor de kast. Ipv verf zou dit behang daar ook wel tof bij zijn icm mosterdgele bank denk ik:
Jaa lijkt mij ook heel tof met dat behang!
Hebben jullie tips voor stevige en grote parasols die goed te kantelen zijn?
Ik voel me overigens zó volwassen dat ik nu op zoek ben naar een parasol.
Ik ben op zoek naar dichte hanglampen waar je het peertje dus niet in ziet zitten. Weet iemand iets leuks? Het is moeilijker te vinden dan ik dacht.
Als het je stijl is en je duurzamere productie belangrijk vindt kun je bij cottonballlights kijken.
Ooooh I love it, bedankt voor de tip!
Ik denk dat je zelf eerst moet bepalen of je een gewone parasol of een zweefparasol wil, en of je die in een ronde of rechthoekig wil. En dan nog de kleur. De meeste parasols kun je dan gewoon kantelen.
Belangrijker is om te investeren in een goede voet. En dat kan best kostbaar zijn. Maar het wel waard, want het is prettig als je parasol blijft staan bij een windvlaag. Ik heb een parasol van de Intratuin en een voet van Tuinmeubelland.
Edit: Ohja, en een hoes is ook handig, mijne staat al 3 jaar buiten en blijft heel netjes creamwit!
Ja dit sowieso! Is toch allemaal te duur om zo maar onbeschermd buiten te laten staan.
We willen waarschijnlijk een die rechthoekig is, dan kan die automatisch ook als zonnebescherming dienen voor de woonkamer. Thanks voor de tip over de voet!
Weet iemand een winkel of webshop waar ze grote moderne wandklokken verkopen?
Vind echt alleen maar van die landelijke Kensington-shit en I hate it, haha.