Wat een leuke nisjes! Hoe diep zijn ze? In de grote zie ik een bankje helemaal voor me om te lezen ofzo
Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar dit is een perfect idee. Kun je lekker tegen dat muurtje aan leunen met een kussen.
Oeh, ook heel mooi! Bedankt!
Is de achterwand ook een gipswand of alleen de “zijkanten”?
Ook de achterwand ja.
Ik zoek nog een leuke spiegel maar kan niks vinden. Morgen toch maar weer gaan kringlopen. Ik weet ook niet of ik iets victoriaans of bohemian-achtig wil.
Qua spiegels vond ik Loberon mooie dingen hebben (idd veel in Victoriaanse stijl), in de kringloop ben ik ook weleens goed geslaagd voor een mooie houten
Wat voor verlichting hebben jullie in de wc en douche hangen? De meeste opties zijn maar saai vind ik. Hebben jullie leuke voorbeelden?
Dankjewel. Ze hebben leuke dingen. sowieso fijn om nieuwe interieurzaken te ontdekken.
Ik heb deze ook in de wc hangen. Maakt het naar de wc gaan wel een heel stuk leuker.
In de badkamer een witte (glazen) plafonniere. Niet super mooi maar prima.
In de wc deze lamp (kan ik niet meer vinden op de website).
Past leuk bij de spiegel in dezelfde sfeer van de Xenos en Portugese tegels etc
HAhahaha!
Als de dag van gisteren herinner ik mij dat mijn ouders mij naar hun toe lokten ‘want ze hadden een leuke verrassing in huis’.
Ja… Ze hadden deze lampen als tuinverlichting geinstalleerd
Iemand toevallig ervaring met de banken van Lanterfant (en dan die voor binnen) ?
Alleen die voor buiten (de LIV geloof ik). Het hout is heel stevig en mooi en ik vind het ontwerp heel handig, maar moet zeggen dat ik de kussens niet zo goed/stevig vind. Heb het nu 5 maanden (?) en als je er lang op zit deukt het kussen zo in dat je echt een houten kont krijgt.
Op zoek naar een groot, oversized minimalistisch/abstract schilderij voor in de woonkamer. Iemand tips voor zoiets? Liefst beetje betaalbaar. Heb online al wel vanalles geizen, maar nog niks dat ik echt boven de bank wil hebben en dacht misschien zijn er hier nog mensen met tips voor websites of winkels.
Werk aan de muur.nl?
De lokale kunstuitleen? Kun je ook iets een tijdje op proef ophangen en als het je bevalt trekken ze meestal de huurkosten die je tot dan betaald hebt af van de aankoopprijs.
Heeft er iemand een ikea keukem met sinarp frontjes? Welke kleur blad heb je er bij?
Of anderen met een donkere (houtlook) keuken, ben benieuwd naar de keuze van jullie blad.
We vinden deze keuken heel mooi (zonder bovenkastjes) maar dit blad past niet bij ons huis/smaak
Ja dat vind ik super mooi! Is misschien ook wel een budget versie van.
(En we hebben gekozen om eerst de keuken te doen en daarna die verschikkelijke mozaiek in de badkamer eraf te slopen)
Dat is ook een goed idee inderdaad!