Festamsterdam en dan misschien clay of bolster.
Ik heb zelf een clay en het is echt de meest comfortabele bank ooit! (Ik heb ook nog een code voor 10% korting als iemand m wil)
Sissy boy had vaak van dit soort banken
Als hij helemaal klaar is, zal ik foto’s plaatsen! Er zit nu een noodblad op want het juiste blad was nog niet binnen.
Ben jij al bij keukenbedrijven geweest om dingen uit te zoeken?
Ik wilde zeggen Homestock, maar zie net dat zij failliet zijn?! Zo jammer!
Leuk! Ik ga morgen naar de eerste zaak, dus ben heel benieuwd. Hoop niet dat ik gereanimeerd hoef te worden na de offerte.
Oh ja goeie! Heb je toevallig tips al van welke voor jullie afvielen?
@the.rebel.club oh die kende ik nog niet, dank je.
@Hippe_kikker ja daar lees ik op het forum ook zo veel over, dat vind ik het jammere aan dat merk. Heb geen zin om pas in januari ofzo op mijn bank te kunnen zitten.
@Desalnietteplus dat zijn mooie banken inderdaad! Maar net niet wat ik zoek, en te groot en net iets te duur voor mij.
@Camelia klopt, daar zag ik vroeger ook wel mooie, maar nu zie ik niet de soort blauw die ik wil.
Hm nee, het is al een tijdje geleden! Overigens zaten vrijwel alle banken gewoon goed, alleen was het vaak niet wat we zochten. Zou daarom niet zo snel een bank kopen als ik 'm niet kan uitproberen.
Hebben jullie misschien leuke kapstoktips? Ik vind alles zo standaard of te lomp (hij komt in een klein halletje te hangen).
Ik ga er echt allerlei jassen etc. aanhangen dus het moet ook wel stevig zijn. En haken/knoppen hebben (geen zin om m’n jassen op hangers te doen haha)
@RubyBlue de Rodeo van BePureHome is er in velvet blauw (ken alleen het merk van zien in een winkel hier, zelf geen ervaring mee)
Wat voor iets zoek je? Echt een heel meubel? Of gewoon iets wat je in de muur boort?
Ja iets met een bijpassend schoenenrekje (of een meubel waar dat in zit) zou helemaal ideaal zijn, maar eigenlijk kan het niet meer dan ca. 30 cm diep zijn. Dus ik ben al blij met iets leuks voor aan de muur haha. Max 90 cm breed.
(Sorry veeleisend haha)
Zoiets?
https://www.fonq.nl/product/o-daddy-kapstok-staand-garderoberek-9-haken-schoenenrek-6-paar/495084/
Met extra hoedenplank:
https://www.fonq.nl/product/o-daddy-o-daddy-kapstok-staand-garderoberek-met-schoenenrek/469754/
Ja die eerste is top! Dat is wat ik zoek idd maar de meesten zijn dan te diep, breed of duur haha dus thanks!!
3-zits bank Lot velvet - Banken - Loods 5 Ik heb deze bank in een andere stof en kleur. Misschien is het wat. Is in diverse varianten verkrijgbaar
Ik ga deze vloer (tegen witte kastje) vanmiddag bestellen voor ons nieuwe huis. Blijf het spannend vinden haha, het is zo’n bepalend iets voor je huis.
Houden jullie je trouwens aan de 10db regeling?
Moooooi!
Ja, want ik heb echt geen zin in gezeik met de onderburen en daardoor m’n hele vloer er weer uit te moeten halen. Waarom zou je je er niet aan houden? Of woon je niet in een bovenwoning/appartement?
Het was letterlijk een kwestie van een geschikte ondervloer eronder leggen, niet al te veel moeite dus waarmee je wel gedoe kan voorkomen.
Herkenbaar! Onder de vloer van de vorige eigenaar lag een heel dun laagje piepschuim oid. De onderburen hebben al meerdere keren gezegd dat ze ons nooit horen, in tegenstelling tot de vorige bewoners waar ze kennelijk best wat last van hebben gehad. Ze vroegen zelfs of we nou echt nooit ruzie maken omdat het zo stil is
Ja 10db is ook nog eens de minimale grenswaarde, zou het bij een appartement sowieso doen. Maar eigenlijk ook bij een huis met meer verdiepingen, is voor jezelf ook chiller haha.
Jaaa ik zou echt de allerhoogste nemen die je kan vinden, we hebben op de benedenverdieping geen onderburen en daarom daar een 10db ondervloer gedaan maar achteraf had ik daar liever een betere gewild, de vloer is daar heel koud altijd (daar is de slaapkamer dus geen ramp verder maar je merkt echt verschil qua isolatie) Onze woonkamer heeft wel onderburen en daar hebben we de beste db isolatie gekozen die we konden vinden, niks kutter dan van die stampgeluiden horen altijd, de buren zeiden ook dat ze de vorige bewoner altijd hoorde lopen en ons nooit
Ik heb dit wel gedaan maar is ook eis van de woningbouw. Ik had geen zin in Frank Visser taferelen en de hele vloer er weer uit te moeten halen