Interieurtopic #3

Heef iemand tips of inspiratie voor kleuren in een lange hal. Er komen 5 deuren uit op mijn hal en die zijn spierwit en mag ik niet schilderen. Daardoor denk ik dat ik iig geen donkere kleur moet komen want dat steekt teveel tegen de deuren.

De wand op de achterkant van de hal (kijk je naar als je door se voordeur naar binnenkomt) is al Pink Peach.

1 like

Een donkere kleur zoals donkerblauw kan dan juist prima. De witte deuren steken dan heel mooi af en je hal wordt niet donker. Ik heb het ook en nog iedere dag blij.

image
Zoiets!

13 likes

Ja Card Room green is wel wat donkerder in het echt. De muur waar de zon op staat lijkt wel wat op de kleur die je zoekt.

@the.rebel.club

23 likes

Ik heb ook card room green, lijkt hier ook weer donkerder dan op voorgaande foto’s.

4 likes

Ik vind donderblauw prachtig maar denk dat het voor mijn hal te donker is. Ik heb het wel eerder in mijn slaapkamer gehad :heart:

2 likes

Vind iemand het leuk om mee te denken over een kleur voor op de trap? Het gaat om de trap naar de eerste verdieping, de trap naar zolder en het traphekje op de overloop.
Op de eerste verdieping en de zolder ligt een lichte, eikenhouten vloer. Beneden ligt een houten, merbau vloer. Het moet dus bij beide vloeren passen.
We weten al wel dat we iets groen, grijs of blauw willen (of iets daar tussenin), maar daar zijn natuurlijk eindeloos veel opties in! We kunnen ook kijken of we alles die kleur doen, of enkel de treden, of juist de zijkanten oid. De muren zijn wit in de hal en op de overloop.

Kleur vloer boven:

Kleur vloer beneden:

3 likes

Waar zijn jouw salontafeltjes van? Vriend was met me wan het meelezen en zei oh mooie tafeltjes! :yum:

4 likes

Die zijn van Eijerkamp. Wel al 2 jaar geleden gekocht. Zag ze laatst ook staan bij Loods 5 (bij die shop in shop zeg maar). Maar heb geen idee welk merk het is.

2 likes

Wauw wat een mooie inrichting heb je :heart_eyes:

1 like

het begint ergens op te lijken :smiling_face_with_three_hearts: paar dagen geleden dacht ik ineens ‘ik vind het helemaal niet leuk hier’ maar dat is nu weer over haha

95 likes

Oh echt sfeervol ingericht!
Leuk die gekleurde lampen, dat zie je bijna nergens.
Mooie ramen en lichtinval ook!

2 likes

Voor mij lijkt dit heel duidelijk mizzle van f&b

2 likes

Oh ja! Dat denk ik ook :pray:t2: Hij gaat mee in t rijtje test kleuren, dank!

4 likes

Die Marcel Breuer… :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Heel gezellig.

Ik weet niet of je het geprobeerd hebt, of niet, maar wat gebeurt er als je bank ook nog op het kleed staat? Mijn gevoel zegt me dat visueel de bank en kleed dan meer bij elkaar horen. Maar misschien werkt het niet zo?

3 likes

Prachtig lichtinval! Heerlijk!

3 likes

Ik ben opzoek naar zo’n soort fuchsia verfkleur. Weet iemand iets? Wat ik heb gezien is of te rood, of niet ‘fel’ genoeg.

2 likes

ja zo had ik het eerst ook en is inderdaad wat huiselijker, maar ik heb een best grote salontafel besteld dus ik ga even kijken hoe het dan past!

3 likes

Shit man, nog een verfvraag. Voor F&B kan ik kiezen tussen krijtmat, mat of zijdemat. Hebben jullie hier ideeën over? Ik denk zelf hoe matter en egaler hoe beter, maar wat is t matste? Krijtmat?

3 likes

Wanneer krijg je die binnen? Ben zooo benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, dus update foto dan als het kan.

1 like

Hou er rekening mee dat je niet elke finish goed kan afnemen. Wij hebben daardoor een muur opnieuw geschilderd in een andere finish omdat er na een week al storende vlekken opzaten die niet meer weggingen.

Ik heb nu overal modern emulsion en dat is niet super super mat maar wel afneembaar en ook niet heel shiny. De verf die we uiteindelijk hebben overgeschilderd was estate emulsion.

2 likes