Interieurtopic #3

Je zou het ook kunnen proberen om de gordijnen zelf korter te maken met strijkband. Bij Hema noemen ze het geloof ik zoomband.

ik zou zelf de gordijnen niet op de gok wassen met het risico op teveel krimp.

1 like

Hier een Bora dus helemaal geen afzuigkap meer :heart_eyes:

3 likes

waarschijnlijk krijgen ze overal evenveel korting hoor, vaak is er enkel een verschil in dealerstrategie en miele probeert wel iets of wat exclusiever te zijn waarbij ze niet graag hebben dat iedereen het breed adverteert als hun merk

3 likes

Ah ok. Merkte bij onze verkoper echt wat tegenzin, maar de uiteindelijke factuur was nagenoeg hetzelfde, vond dat zo typisch.

@Willy Ik vond het zonde een half keukenkastje op te offeren aan zo’n Bora en wij bakken veel in de oven die onder het fornuis staat, dus daar leek me zo’n afzuiger ook niet geschikt voor.
Ik heb ook een hele bovenwand met kastjes, dus een afzuigkap staat daar niet gek tussen. Kan me voorstellen dat een lege muur anders wel mooier is.

4 likes

Ja heb ik gedaan, en echt heel blij mee. Ze had veel goede ideeĂ«n over bijvoorbeeld de kleuren van de muren die wij wit wilden laten (waardoor het nu veel rustiger en fijner is), maar ook voor de kleuren van kozijnen en deurposten en gordijnen, plaats en positie van schilderijen etc. Ook gaf ze ons een zetje om een bepaalde heel opvallende muurbekleding te gebruiken (vonden we al jaren mooi maar ‘durfden’ niet) en hoe dat mooi kon combineren met de rest.
Wij hebben interesse in meubels, design, inrichting en kleur, en hadden al een prima huis met mooie meubels. Maar zij heeft er meer een eenheid van gemaakt. We gaan komend jaar verhuizen en dan vragen we haar weer langs te komen.

2 likes

Weet iemand een goede zaak voor trapbekleding in regio Rotterdam? Zijn nu bij CarpetRight geweest en daar wel wat moois gezien, maar niet een fijne zaak. Hij kon ons bijv. geen offerte meegeven maar we mochten wel een foto maken van z’n scherm vanwege concurrentie. Hou daar niet zo van.

2 likes

Dat ga ik ook maar eens uitzoeken!

2 likes

Nee de plooien schuren al tegen het plafond :disappointed:

Nee tapijt, maar wel een luxere uitvoering dan effen tapijt.

1 like

Maar als het dan te veel krimpt eventueel nog naar beneden?

Jazeker!!
Slim, zo had ik het niet bedacht

2 likes

Iemand enig idee welke verfkleur hier op lijkt?

5 likes

Heb t idee dat early dew wat feller en groenblauwer is, en de kleur die ik zoek meer grijsgroen? Pff zoveel tinten

2 likes

Ik heb (waarschijnlijk) een huis gekocht en ik blokkeer opeens helemaal qua interieur. Het karakter van het nieuwe huis staat best ver af van mijn huidige huis dus ik wil echt wel een aantal zaken anders doen/kopen, alleen ik implodeer een beetje. Ik loop bv al vast op het kleurpalet. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Of iemand specifieke tips voor een jaren 30 huis?

4 likes

Haha al die kleuren ik krijg m’n vinger er niet op. Ben met je eens dat early dew heel erg lijkt maar early dew is op een of andere manier echt alles dat ik NIET wil :nerd_face:

5 likes

@the.rebel.club Deze kleur boven lijkt toch donkerder dan tranquil Dawn (heb ik op 1 muur, zie foto tijdens verbouwing)

3 likes

Cromarty van farrow & ball?

5 likes

Wij hebben Farrow & Ball Blue Gray en die lijkt hier ook wel op. Anders dan z’n naam doet vermoeden vind ik die eerder groengrijs uitvallen dan blauwgrijs

1 like

Hier komt de foto vandaan. Misschien kun je die contactpersoon mailen en het vragen? :sweat_smile: Nee heb je ja kun je krijgen haha!

3 likes

Histor bolder lichen misschien?

5 likes