Ik heb deze vandaag in lila gezien bij H&M Home!
Sav en Okse tafels?
Mag je ze verven? Want dan zou ik dat doen! Een vriendin van mij heeft laatst een hoogglans rode keuken beige geverfd en het is zoooooooān verbetering. Niet normaal! Wel een goede primer gebruiken en beetje goede lak die tegen krassen/stoten kan.
En misschien wrappen? Je hebt tegenwoordig allemaal folies daarvoor
Met een goede primer zou het geen probleem moeten zijn dat weet ik vrij zeker! Maar idd goed om even te vragen!
Wrappen wordt heel mooi, maar als je dat zelf gaat doen is het een heel precies werkje. Verven is in ieder geval een stuk makkelijker en ook wel goedkoper als je verf koopt die in de aanbieding is. Ik heb mijn hele keuken gedaan met ƩƩn blikje flexa strak in de lak van 750 ml.
Ik zit nu zelf ook naar wrappen te kijken haha, heb t nog nooit gedaan maar het lijkt me wel dat de keuken er echt een stuk frisser van kan worden!
Als je gaat verven wel echt goed ontvetten en goede verf gebruiken. Anders ziet her er daarna al snel weer afgeleefd uit
Als je gaat verven zou ik wel investeren in goede verf. Dus echt een goede primer die geschikt is voor de ondergrond waar je op gaat schilderen (vaak kunsstof laagje) en na je verf ook een goede lak/topcoat. Anders heb je kans dat het er snel slecht uit gaat zien.
Haha Iāll report back
Als je het wil verven, wat echt een aanrader is is een verfspuitmachine. Je kan daar gewoon de primer en de lak indoen. Als je de deurtjes eraf haalt en dan spuit dan wordt het echt een super strak dun laagje zonder strepen. Blijft ook lang mooi als je bvb een goede primer van sikkens ofzo gebruikt.
Ik heb een paar maanden geleden de keukenkastjes geverfd. Ik heb het geprimed en geverfd met sigma primer en lak, dat vond ik echt heel prettig werken. Het kostte denk ik ongeveer ā¬100 en ik ben er wel 3 dagen mee bezig geweest (schuren, primen, schuren, lakken en een aantal kastjes nog een keer lakken). Het ziet er nu nog steeds heel mooi uit, er is niets beschadigd ofzo. De greepjes heb ik met een simpele zwarte spuitverf van de action zwart gespoten. Ik had ook gekeken naar zelf wrappen, maar dat vond ik toch nog vrij prijzig en mijn keuken heeft heel veel stukjes waar ik moeilijk bij kon komen, dus ik was bang dat dat niet zo mooi zou worden.
Er staan denk ik nog wel fotoās in dit topic, maar die kan ik ook wel naar je dmāen als je benieuwd bent hoe het eruit zag/ziet.
Wie weet waar ze soortgelijke manden verkopen? https://www.made.com/nl/hadid-hen-geweven-rotan-wasmand-grijs-7
Heb zelf op best veel plekken (xenos/kwantum/Hema, Jysk) gekeken. Zitten ook echt mooie manden bij maar vaak zonder deksel, en vind een deksel voor de was wel prettiger.
Vind dit iets te duur, maar denk dat het voor dit soort strak gevlochten manden vrij normaal is?
Zara? Daar hebben ze verschillende manden met deksel
https://www.zara.com/nl/nl/gevlochten-wasmand-p42589049.html?v1=177549160&v2=2124626
Bij Dille & Kamille hebben ze zoiets met deksel. Wel wat grover qua uitstraling
Volgens mij wordt dit ook wel een slangenmand genoemd, misschien helpt dat met zoeken. Ik zie ze op Marktplaats weleens voorbij komen, misschien is dat een optie?
Karwei! Alleen is āie inmiddels kapot deze bloemen waren toch iets te zwaar voor in dit vaasje.
Thanks! Oh balen zeg, want ze staan er juist zo leuk in:(
Hebben jullie tips voor goede jaloezieƫn? Wij hebben nu houten jaloezieƫn, maar omdat het een groot raam is zijn die zwaar en de touwtjes slijten. We willen nu dus waarschijnlijk aluminium jaloezieƫn (die zijn lichter), maar alles voelt zo gammel en ik heb nog niks gezien wat kwalitatief goed voelt. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen en tips over wat wel of niet aan te raden is.